HEAL DSpace

Πρόταση εξοικονόμησης ενέργειας σε οδικές σήραγγες υπό τη νέα θεώρηση του προτύπου ΕΛΟΤ CR 14380 και με την εφαρμογή τεχνολογιών προσαρμοστικού φωτισμού

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Τσιάτσιου, Αθανασία Κ. el
dc.contributor.author Τσιάτσιου, Κωνσταντίνα Κ. el
dc.contributor.author Tsiatsiou, Athanasia K. en
dc.contributor.author Tsiatsiou, Konstantina K. en
dc.date.accessioned 2015-02-13T10:09:26Z
dc.date.available 2015-02-13T10:09:26Z
dc.date.issued 2015-02-13
dc.identifier.uri http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/40290
dc.rights Default License
dc.subject Φωτισμός el
dc.subject Σήραγγες el
dc.subject Εξοικονόμηση ενέργειας el
dc.subject Εξωτερική λαμπρότητα el
dc.subject Ταχύτητα σχεδιασμού el
dc.subject Lighting en
dc.subject Tunnels el
dc.subject Energy saving el
dc.subject External luminance el
dc.subject Design speed el
dc.title Πρόταση εξοικονόμησης ενέργειας σε οδικές σήραγγες υπό τη νέα θεώρηση του προτύπου ΕΛΟΤ CR 14380 και με την εφαρμογή τεχνολογιών προσαρμοστικού φωτισμού el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Φωτισμός el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-30
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η πρόταση εξοικονόμησης ενέργειας σε οδικές σήραγγες, σύμφωνα με τη νέα θεώρηση του προτύπου ΕΛΟΤ CR 14380, το οποίο ορίζει νέα επίπεδα λαμπρότητας, με βάση την κυκλοφοριακή ροή των οχημάτων μέσα στη σήραγγα. Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί μια οδική σήραγγα της Εγνατίας Οδού, η εγκατάσταση φωτισμού της οποίας πραγματοποιήθηκε με βάση το πρότυπο ΕΛΟΤ CR 14380 και περιλαμβάνει φωτιστικά νατρίου υψηλής πίεσης. Αρχικά, εξετάζεται το ενδεχόμενο αντικατάστασης των φωτιστικών της εν λόγω οδικής σήραγγας με φωτιστικά LED τόσο στις υπάρχουσες θέσεις εγκατάστασης όσο και σε νέες. Εν συνεχεία, εκτιμώνται τα απαιτούμενα επίπεδα λαμπρότητας που ορίζει η νέα θεώρηση του προτύπου ΕΛΟΤ CR 14380 και εξετάζονται οι περιπτώσεις αντικατάστασης με φωτιστικά LED και νατρίου υψηλής πίεσης σε νέες θέσεις τοποθέτησης, καθώς και η παρέμβαση στην υφιστάμενη εγκατάσταση φωτισμού με αφαίρεση φωτιστικών σωμάτων από αυτή. Μελετάται, επίσης, η επίδραση της ταχύτητας των οχημάτων, για την οποία έχει σχεδιασθεί το σύστημα φωτισμού της σήραγγας, στην εξοικονόμηση ενέργειας. Τέλος, υπολογίζεται η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας φωτισμού ανά περίπτωση και εξάγονται, μέσω συγκρίσεων, συμπεράσματα σύμφωνα με τα οποία προκύπτει ότι επιτυγχάνεται εξοικονόμηση ενέργειας στο φωτισμό οδικών σηράγγων, με τον ορισμό νέων, χαμηλότερων επιπέδων λαμπρότητας, σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ CR 14380 με βάση την κυκλοφοριακή ροή. el
heal.advisorName Τοπαλής, Φραγκίσκος el
heal.committeeMemberName Γεωργιλάκης, Παύλος el
heal.committeeMemberName Γκόνος, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 166 σ.
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record