HEAL DSpace

Διερεύνηση θεμάτων συμπληρωματικότητας του Ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων με τις αεροπορικές επιβατικές μεταφορές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζέρβας, Πέτρος el
dc.contributor.author Zervas, Petros en
dc.date.accessioned 2018-05-15T10:40:47Z
dc.date.available 2018-05-15T10:40:47Z
dc.date.issued 2018-05-15
dc.identifier.uri http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/46949
dc.rights Default License
dc.subject Συμπληρωματικότητα el
dc.subject Σιδηρόδρομος υψηλών ταχυτήτων el
dc.subject Επιβάτες el
dc.subject Κόστος ταξιδιού el
dc.subject Αεροπορικές μεταφορές el
dc.subject Complementarity en
dc.subject High-speed railway en
dc.subject Passengers en
dc.subject Travel cost en
dc.subject Air transportation en
dc.title Διερεύνηση θεμάτων συμπληρωματικότητας του Ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων με τις αεροπορικές επιβατικές μεταφορές el
dc.title Investigation of complementarity issues of the European high speed railway with air passenger transport en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συνδυασμένες μεταφορές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-23
heal.abstract Το αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η έμφαση σε θέματα συμπληρωματικότητας του ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων με τις αεροπορικές επιβατικές μεταφορές.Επιπλέον, παρουσιάζονται συνδέσεις του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών ταχυτήτων με αεροδρόμια . Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε, στη διαδρομή Αθήνα-Βρυξέλλες και για τις περιόδους Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2017 και Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2018, σύγκριση του κόστους ταξιδιού είτε με αμιγώς αεροπορική μετακίνηση είτε με συνδυασμό αεροπορικής και σιδηροδρομικής μετακίνησης με τραίνα υψηλής ταχύτητας μέσω των αεροδρομίων του Παρισιού Σαρλς Ντε Γκωλ και Άμστερνταμ Σχίπχολ. Τα συμπεράσματα από την εφαρμογή μεθοδολογικού πλαισίου, το οποίο αναπτύχθηκε παίρνοντας υπόψιν χρονοοικονομικούς περιορισμούς επιβατών, έδειξαν ότι: Το ποσοστό επί του συνόλου των ταξιδιών για τα οποία η μεταφορά με αεροπλάνο και τραίνο υψηλής ταχύτητας είτε μέσω Παρισιού, είτε μέσω Άμστερνταμ είναι η οικονομικότερη, ανέρχεται στο 12%. Επιπλέον, το οικονομικό όφελος κυμαίνεται σε ένα εύρος μεταξύ 3 και 427 ευρώ. Η διερεύνηση για ένα τέτοιο θέμα απαιτεί τεράστιο όγκο δεδομένων και μεγάλο χρονικό διάστημα παρατήρησης και ανάλυσης που μπορεί να διαρκέσει μερικά χρόνια για πιο ασφαλή συμπεράσματα el
heal.abstract The purpose of this bachelor thesis is to place emphasis on complementarity issues of the european high speed railway with air passenger transport . Furthermore, the connections of the European high speed rail network with airports are presented. Within the frameworks of the thesis, a travel cost comparison was conducted, as far as the route Athens - Brussels and the periods of Novem ber - December 2017 and February - March 2018 are concerned, either with entirely passenger airline transportation or with a combination of airline and railway transportation with high speed trains via the airports of Charles de Gaulle, Paris and Schiphol, Ams terdam. The conclusions after the implementation of the methodological framework, which was developed by taking into consideration the time and financial limits of the passengers, showed that: The percentage out of the total of the travels, for which the t ransportation with airplane and high speed train, either via Paris, or via Amsterdam, is cheaper, ascends to 12%. The financial profit fluctuates within a range of 3 and 427 euros. The research of such a matter requires a huge amount of data and a signific ant time period of observation and analysis that can last some years in order for safer conclusions to be drawn en
heal.advisorName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Ψαράκη, Παρασκευή el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 102 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής