HEAL DSpace

Οι χώροι του skateboarding

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Κουκιάσας, Στυλιανός el
dc.contributor.author Koukiasas, Stylianos en
dc.date.accessioned 2018-07-27T09:03:51Z
dc.date.available 2018-07-27T09:03:51Z
dc.date.issued 2018-07-27
dc.identifier.uri http://dspace.lib.ntua.gr/handle/123456789/47435
dc.rights Default License
dc.subject Αρχιτεκτονική el
dc.subject Πόλεις el
dc.subject Δημόσιοι χώροι el
dc.subject Σχήματα el
dc.subject Αισθήσεις el
dc.subject Skatebording en
dc.subject Schemata en
dc.subject Cities en
dc.subject Senses en
dc.subject Public spaces el
dc.subject Architecture en
dc.title Οι χώροι του skateboarding el
dc.title The spaces of skateboarding en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Skateboarding parks (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85123099) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-06-28
heal.abstract Σύμφωνα με τον Jonathan Hill, ο χρήστης συμβάλει και αυτός στην δημιουργία της αρχιτεκτονικής μέσω της ανάγνωσης που πραγματοποιεί στο αρχιτεκτονικό έργο, δηλαδή μέσω της χρήσης και της εμπειρίας που αποκτά εμπλεκόμενος μαζί του. Πώς βιώνουν οι skateboarders το τεχνητό ανθρωπογενές περιβάλλον και ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτής της διαλεκτικής μεταξύ αναβάτη και αρχιτεκτονικής; Η παρούσα εργασία αναπτύσσεται σε τρία μέρη: Στο πρώτο μέρος πραγματοποιείται η ανάλυση της βασικής κινησιολογίας του skateboarding και η παρακολούθηση της εξέλιξης του μέσου, από την γέννησή του έως και σήμερα, σε σχέση με τον τόπο δραστηριοποίησης των αναβατών. Με βάση τους ορισμούς που έχουν διατυπώσει οι Johan Huizinga και Roger Caillois για το παιχνίδι, γίνεται και μία κατηγοριοποίηση της δραστηριότητας ως παιχνιδιού. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο οι skateboarders 'διαβάζουν' τον χώρο μέσω των αισθήσεών τους, οι υλικοί χώροι που χρησιμοποιούν και κατασκευάζουν για την δραστηριότητά τους και το πώς αυτοί επηρεάζονται από την προσέγγιση των αναβατών. Στη συνέχεια αναλύονται οι αναπαραστατικές πρακτικές των skateboarder μέσω συσχετισμών με τις ιδέες των Jean Piaget και Maurice Merleau-Ponty. Στο τρίτο μέρος αναλύεται η έννοια του ανενεργού δημόσιου χώρου και τρία αρχιτεκτονικά παραδείγματα όπου το skateboard έχει εισχωρήσει δυναμικά στο πρόγραμμά τους. el
heal.abstract According to Jonathan Hill, the user also contributes to the creation of architecture through the reading that he carries out in the architectural work, that is through the use and the experience he acquires with him. How do skateboarders experience the artificial, anthropogenic environment and what is the result of this dialectic between rider and architecture? The present work is developed in three parts: In the first part we analyze the basic kinesiology of skateboarding and the development of the instrument, from its birth until today, in relation to the place of action of the riders. Based on Johan Huizinga's and Roger Caillois' definitions of the game, there is also a categorization of the activity as a game. The second part discusses how skateboarders read the space through their senses, the material spaces they use and construct for their activity, and how these, are affected by the approach of the riders. The skateboarders' representational practices are then analyzed through correlations with the ideas of Jean Piaget and Maurice Merleau-Ponty. The third part analyzes the concept of inactive public space and three architectural examples where the skateboard has entered dynamically into their program. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record