HEAL DSpace

Μελέτη κεντρικής δρομολόγησης σε κατάσταση εκκένωσης κλειστής περιοχής με χρήση της θεωρίας παιγνίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπανικολάου, Δημήτριος el
dc.contributor.author Papanikolaou, Dimitrios el
dc.date.accessioned 2015-04-01T10:18:32Z
dc.date.available 2015-04-01T10:18:32Z
dc.date.issued 2015-04-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40514
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5152
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” el
dc.rights Default License
dc.subject Θεωρία παιγνίων el
dc.subject Παίγνιο συμφόρησης en
dc.subject Κυκλοφοριακό δίκτυο el
dc.subject Κεντρική δρομολόγηση el
dc.subject Εκκένωση περιοχής el
dc.subject Game theory en
dc.subject Congestion game en
dc.subject Traffic network en
dc.subject Centralized routing en
dc.title Μελέτη κεντρικής δρομολόγησης σε κατάσταση εκκένωσης κλειστής περιοχής με χρήση της θεωρίας παιγνίων el
heal.type masterThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά Έργα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-11-03
heal.abstract Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη του προβλήματος της κεντρικής δρομολόγησης της κυκλοφοριακής κίνησης με τη βοήθεια των αρχών της θεωρίας παιγνίων. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε το πρόβλημα της δρομολόγησης σε περίπτωση που μια περιοχή εκκενώνεται λόγω κάποιας κατάστασης εκτάκτου ανάγκης, το οποίο μοντελοποιήθηκε ως ένα παίγνιο συμφόρησης. Συγκεκριμένα, μελετήθηκε το πρόβλημα της εκκένωσης της περιοχής της Πολυτεχνειούπολης Ζωγράφου. Η Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου είναι μια κλειστή περιοχή ελεγχόμενης εισόδου εξόδου με 3 δυνατές εξόδους. Μελετήθηκαν σενάρια κατά τα οποία είναι διαθέσιμη 1 ή 2 ή και οι 3 έξοδοι σε διάφορες αρχικές κυκλοφοριακές ροές του δικτύου. Για κάθε μια από τις μελετώμενες καταστάσεις υπολογίστηκε ο χρόνος που χρειάζεται κάποιος για να μεταβεί από έναν από τους κύριους χώρους στάθμευσης σε μια διαθέσιμη έξοδο. Η μεθοδολογία αυτή μπορεί να γίνει οδηγός για την πραγματοποίηση περαιτέρω μελέτης σεναρίων εκκένωσης τόσο στην Πολυτεχνειούπολη όσο και σε ευρύτερες ή μεγαλύτερης σημασίας περιοχές. el
heal.abstract The scope of this thesis was the study of the problem of centralized routing of traffic flows into a network using the principles of game theory. In specific, there was mentioned the case of the centralized routing when an area needs to be evacuated due to emergency reasons. This problem was presented as a congestion game. The area where the case is studied is the Zografou NTUA Campus, which is a closed area with controlled entrance and exit. Multiple evacuation scenarios were studied in which one or two or all of the area exits are available for the routing process and different traffic flows are present in the initial state. The calculated metric is the time delay for paths between multiple main parking areas and the available exits. This methodology can be used as a guide for further study of evacuation scenarios in campus area or in other larger and more important areas. en
heal.advisorName Αντωνίου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Παναγόπουλος, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 97 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής