dc.contributor.author |
Παπανικολάου, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Papanikolaou, Dimitrios
|
el |
dc.date.accessioned |
2015-04-01T10:18:32Z |
|
dc.date.available |
2015-04-01T10:18:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-04-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40514 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5152 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Θεωρία παιγνίων |
el |
dc.subject |
Παίγνιο συμφόρησης |
en |
dc.subject |
Κυκλοφοριακό δίκτυο |
el |
dc.subject |
Κεντρική δρομολόγηση |
el |
dc.subject |
Εκκένωση περιοχής |
el |
dc.subject |
Game theory |
en |
dc.subject |
Congestion game |
en |
dc.subject |
Traffic network |
en |
dc.subject |
Centralized routing |
en |
dc.title |
Μελέτη κεντρικής δρομολόγησης σε κατάσταση εκκένωσης κλειστής περιοχής με χρήση της θεωρίας παιγνίων |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά Έργα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-11-03 |
|
heal.abstract |
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη του προβλήματος της κεντρικής δρομολόγησης της κυκλοφοριακής κίνησης με τη βοήθεια των αρχών της θεωρίας παιγνίων. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε το πρόβλημα της δρομολόγησης σε περίπτωση που μια περιοχή εκκενώνεται λόγω κάποιας κατάστασης εκτάκτου ανάγκης, το οποίο μοντελοποιήθηκε ως ένα παίγνιο συμφόρησης.
Συγκεκριμένα, μελετήθηκε το πρόβλημα της εκκένωσης της περιοχής της Πολυτεχνειούπολης Ζωγράφου. Η Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου είναι μια κλειστή περιοχή ελεγχόμενης εισόδου εξόδου με 3 δυνατές εξόδους. Μελετήθηκαν σενάρια κατά τα οποία είναι διαθέσιμη 1 ή 2 ή και οι 3 έξοδοι σε διάφορες αρχικές κυκλοφοριακές ροές του δικτύου. Για κάθε μια από τις μελετώμενες καταστάσεις υπολογίστηκε ο χρόνος που χρειάζεται κάποιος για να μεταβεί από έναν από τους κύριους χώρους στάθμευσης σε μια διαθέσιμη έξοδο.
Η μεθοδολογία αυτή μπορεί να γίνει οδηγός για την πραγματοποίηση περαιτέρω μελέτης σεναρίων εκκένωσης τόσο στην Πολυτεχνειούπολη όσο και σε ευρύτερες ή μεγαλύτερης σημασίας περιοχές. |
el |
heal.abstract |
The scope of this thesis was the study of the problem of centralized routing of traffic flows into a network using the principles of game theory. In specific, there was mentioned the case of the centralized routing when an area needs to be evacuated due to emergency reasons. This problem was presented as a congestion game.
The area where the case is studied is the Zografou NTUA Campus, which is a closed area with controlled entrance and exit. Multiple evacuation scenarios were studied in which one or two or all of the area exits are available for the routing process and different traffic flows are present in the initial state. The calculated metric is the time delay for paths between multiple main parking areas and the available exits.
This methodology can be used as a guide for further study of evacuation scenarios in campus area or in other larger and more important areas. |
en |
heal.advisorName |
Αντωνίου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Παναγόπουλος, Αθανάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
97 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|