dc.contributor.author | Εξάρχου, Φιλαρέτη | el |
dc.contributor.author | Μιχαλάκης, Αλέξανδρος | el |
dc.contributor.author | Exarchou, Filareti | en |
dc.contributor.author | Michalakis, Alexandros | en |
dc.date.accessioned | 2015-09-29T08:16:17Z | |
dc.date.available | 2015-09-29T08:16:17Z | |
dc.date.issued | 2015-09-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41329 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10053 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δημοτικά σχολεία | el |
dc.subject | Ρέντη | el |
dc.subject | Παιδαγωγικά | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Σχολικές αίθουσες | el |
dc.subject | Primary schools | en |
dc.subject | Rentis | el |
dc.subject | Education | el |
dc.subject | Classrooms | el |
dc.subject | Children | el |
dc.title | Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο + Νηπιαγωγείο στην Περιοχή του Αγ. Ιωάννη Ρέντη: Σύγχρονη Εκπαίδευση + Νέες Χωρικότητες | el |
dc.title | Extended Primary School + Kindergarten in Ag. Iwannis Renti: Modern Education + New Spacings | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | School buildings | en |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85118278 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-07-30 | |
heal.abstract | Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός το 1ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και του 1ου Νηπιαγωγείου του Αγ. Ιωάννη Ρέντη. Τη δεκαετία του ‘90, αποφασίστηκε η μεταφορά του δημοτικού σχολείου από το κτήριο της οδού Κύπρου στο οικόπεδο μελέτης, το οποίο ορίζεται από τις οδούς Κωνσταντινουπόλεως, Αγ. Ιωάννη Ρέντη και το συγκρότημα εργατικών κατοικιών της οδού Εθνάρχου Μακαρίου. Η διαδικασία εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας ξεκίνησε με μια εκτενή θεωρητική μελέτη σύγχρονων παιδαγωγικών συστημάτων και πρότυπων σχολικών κτιρίων στο εξωτερικό και στον Ελλαδικό χώρο, αποτέλεσμα της οποίας ήταν ο καθορισμός των κεντρικών σχεδιαστικών μας αρχών. Η μελέτη της διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε σε τρείς κλίμακες. Στην μακροκλίμακα, πραγματοποιήθηκε πολεοδομική μελέτη της περιοχής με στόχο την ένταξη του σχολικού κτηρίου στον πολεοδομικό ιστό και την δημιουργία ενός δικτύου εκπαιδευτικών και πολιτιστικών πόλων του δήμου. Στην μεσοκλίμακα, πραγματοποιήθηκε σχεδιασμός του σχολικού συγκροτήματος με βάση τους στόχους που προέκυψαν από την θεωρητική μελέτη. Τέλος, στην μικροκλίμακα, πραγματοποίηθηκε μελέτη της αίθουσας διδασκαλίας ως πυρήνα της σχολικής εκπαίδευσης το αποτέλεσμα της οποίας ήταν μια πρόταση για νέες χωρικότητες που εξυπηρετούν την σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία, προσαρμόζονται στην κλίμακα του παιδιού και βασίζονται στην μεταβλήτότητα και ευελιξία του χώρου. | el |
heal.abstract | The topic of this diploma thesis is the design of the 1st Extended Primary School and the 1st Kindergarten in the area of Ag. Ioannis Rentis. In the 1990s, the transfer of the primary school was decided from the previous building which was in the Cyprus st. The new location is defined by the Constantinoupoleos st., the Ag. Ioannis Rentis st. and the block of subsidised housing in the Etharchou Makariou st. The development of this thesis started with an extended theoretical research of contemporary educational systems and innovative school buildings in Greece and other countries. The outcome of this was the definition of our main desing principles. The study was conducted in three different scales. In the macro-scale, an urban research of the area was carried out to explore a possible integration of the school building in the urban environment and to create a network of educational and cultural features. In the middle-scale, a design of the two school buildings was accomplished based on the principles that resulted from the theoretical research. Finally, in the microscale, a study of the classroom as the core of education was accomplished and, as a result, a suggestion for new spacings were made. These spacings would be able to serve the contemporary educational process, adjust to the child's scale while based on the space variance and flexibility. | en |
heal.advisorName | Καρβουντζή, Κωνσταντίνα | el |
heal.advisorName | Karvountzi, Konstantina | en |
heal.committeeMemberName | Αγγελής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Εφεσίου, Ειρήνη | el |
heal.committeeMemberName | Ντάφλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Παγώνης, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: