HEAL DSpace

Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο + Νηπιαγωγείο στην Περιοχή του Αγ. Ιωάννη Ρέντη: Σύγχρονη Εκπαίδευση + Νέες Χωρικότητες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Εξάρχου, Φιλαρέτη el
dc.contributor.author Μιχαλάκης, Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Exarchou, Filareti en
dc.contributor.author Michalakis, Alexandros en
dc.date.accessioned 2015-09-29T08:16:17Z
dc.date.available 2015-09-29T08:16:17Z
dc.date.issued 2015-09-29
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41329
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10053
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δημοτικά σχολεία el
dc.subject Ρέντη el
dc.subject Παιδαγωγικά el
dc.subject Εκπαίδευση el
dc.subject Σχολικές αίθουσες el
dc.subject Primary schools en
dc.subject Rentis el
dc.subject Education el
dc.subject Classrooms el
dc.subject Children el
dc.title Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο + Νηπιαγωγείο στην Περιοχή του Αγ. Ιωάννη Ρέντη: Σύγχρονη Εκπαίδευση + Νέες Χωρικότητες el
dc.title Extended Primary School + Kindergarten in Ag. Iwannis Renti: Modern Education + New Spacings en
heal.type bachelorThesis
heal.classification School buildings en
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85118278
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-07-30
heal.abstract Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός το 1ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και του 1ου Νηπιαγωγείου του Αγ. Ιωάννη Ρέντη. Τη δεκαετία του ‘90, αποφασίστηκε η μεταφορά του δημοτικού σχολείου από το κτήριο της οδού Κύπρου στο οικόπεδο μελέτης, το οποίο ορίζεται από τις οδούς Κωνσταντινουπόλεως, Αγ. Ιωάννη Ρέντη και το συγκρότημα εργατικών κατοικιών της οδού Εθνάρχου Μακαρίου. Η διαδικασία εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας ξεκίνησε με μια εκτενή θεωρητική μελέτη σύγχρονων παιδαγωγικών συστημάτων και πρότυπων σχολικών κτιρίων στο εξωτερικό και στον Ελλαδικό χώρο, αποτέλεσμα της οποίας ήταν ο καθορισμός των κεντρικών σχεδιαστικών μας αρχών. Η μελέτη της διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε σε τρείς κλίμακες. Στην μακροκλίμακα, πραγματοποιήθηκε πολεοδομική μελέτη της περιοχής με στόχο την ένταξη του σχολικού κτηρίου στον πολεοδομικό ιστό και την δημιουργία ενός δικτύου εκπαιδευτικών και πολιτιστικών πόλων του δήμου. Στην μεσοκλίμακα, πραγματοποιήθηκε σχεδιασμός του σχολικού συγκροτήματος με βάση τους στόχους που προέκυψαν από την θεωρητική μελέτη. Τέλος, στην μικροκλίμακα, πραγματοποίηθηκε μελέτη της αίθουσας διδασκαλίας ως πυρήνα της σχολικής εκπαίδευσης το αποτέλεσμα της οποίας ήταν μια πρόταση για νέες χωρικότητες που εξυπηρετούν την σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία, προσαρμόζονται στην κλίμακα του παιδιού και βασίζονται στην μεταβλήτότητα και ευελιξία του χώρου. el
heal.abstract The topic of this diploma thesis is the design of the 1st Extended Primary School and the 1st Kindergarten in the area of Ag. Ioannis Rentis. In the 1990s, the transfer of the primary school was decided from the previous building which was in the Cyprus st. The new location is defined by the Constantinoupoleos st., the Ag. Ioannis Rentis st. and the block of subsidised housing in the Etharchou Makariou st. The development of this thesis started with an extended theoretical research of contemporary educational systems and innovative school buildings in Greece and other countries. The outcome of this was the definition of our main desing principles. The study was conducted in three different scales. In the macro-scale, an urban research of the area was carried out to explore a possible integration of the school building in the urban environment and to create a network of educational and cultural features. In the middle-scale, a design of the two school buildings was accomplished based on the principles that resulted from the theoretical research. Finally, in the microscale, a study of the classroom as the core of education was accomplished and, as a result, a suggestion for new spacings were made. These spacings would be able to serve the contemporary educational process, adjust to the child's scale while based on the space variance and flexibility. en
heal.advisorName Καρβουντζή, Κωνσταντίνα el
heal.advisorName Karvountzi, Konstantina en
heal.committeeMemberName Αγγελής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Εφεσίου, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName Ντάφλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Παγώνης, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα