dc.contributor.author | Μαυρουδής, Ευστράτιος![]() |
el |
dc.contributor.author | Mavroudis, Efstratios![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2016-02-05T11:43:13Z | |
dc.date.available | 2016-02-05T11:43:13Z | |
dc.date.issued | 2016-02-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41940 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11426 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δεξαμενόπλοια | el |
dc.subject | Tankers | en |
dc.subject | Βλάβες | el |
dc.subject | Ευστάθεια | el |
dc.subject | Εκροή πετρελαίου | el |
dc.subject | Damage | en |
dc.subject | Stability | en |
dc.subject | Oil outflow | en |
dc.title | Μελέτη και σχεδίαση δεξαμενόπλοιου μεγέθους AFRAMAX με χρήση του προγράμματος NAPA και έλεγχος συμμόρφωσής του με τους κανονισμούς ευστάθειας κατόπιν βλάβης και εκροής πετρελαίου | el |
dc.title | Design of an AFRAMAX tanker in the program Napa and investigation of the ship's compliance with damage stability rules and oil outflow performance | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Marine engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-10-08 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική, εκπονήθηκε το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 στο εργαστήριο του τομέα Μελέτης Πλοίου (Ship Design Laboratory-SDL) της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.) υπό την επίβλεψη του καθηγητή και επικεφαλής του τομέα SDL, κύριο Απόστολο Παπανικολάου. Το αντικείμενο μελέτης της παρούσας διπλωματικής είναι η μελέτη και η σχεδίαση ενός δεξαμενοπλοίου μεγέθους Aframax με τη χρήση του ναυπηγικού προγράμματος NAPA® και ο έλεγχος συμμόρφωσης του με τους κανόνες ευστάθειας έναντι βλάβης που προβλέπονται για αυτό καθώς και της εναρμόνισης του με τους κανονισμούς περί εκροής πετρελαίου στη θάλασσα. Το πλοίο ‘’SIR NIKOLAS’’ 113,000 DWT το οποίο σχεδιάστηκε και μελετήθηκε, βασίζεται σε ένα δεξαμενόπλοιο 116,000 DWT μεγέθους Aframax , κορεατικής κατασκευής 2006 ως πλοίο αναφοράς. Για την ανάλυση της ευστάθειας του υπό μελέτη πλοίου κατόπιν βλάβης χρησιμοποιούνται συνολικά 58 σενάρια βλάβης που περιλαμβάνουν πλευρικές βλάβες, βλάβες πυθμένα αλλά και προσάραξης, ενώ κάθε σενάριο διέρχεται από τρία ενδιάμεσα στάδια πριν καταλήξει σε ισορροπία. Η μελέτη των σεναρίων βλάβης γίνεται για 6 διαφορετικές αρχικές καταστάσεις φόρτωσης που κυμαίνονται από το μέγιστο βύθισμα του πλοίου (βύθισμα σχεδίασης), ένα ενδιάμεσο βύθισμα μέχρι ένα βύθισμα ερματισμού. Η μελέτη εκροής πετρελαίου γίνεται, όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς 23-26 της ΜΑRPOL73/78, για δυο ξεχωριστές περιπτώσεις, με πρώτη αυτή ενός ενδεχόμενου ατυχήματος χρησιμοποιώντας πιθανοθεωρητική προσέγγιση και δεύτερη αυτή των δεδομένων σεναρίων βλάβης όπως αυτά θεωρήθηκαν στο πρώτο σκέλος της εργασίας. | el |
heal.abstract | This diploma thesis was created in the academic year of 2014-2015 at the Ship Design Laboratory (SDL) of the school of Naval Architecture and Marine Engineering at National Technical University of Athens (NTUA) under the supervision of professor and head of SDL, Mister Apostolos Papanikolaou. The object of this diploma thesis is the design of an Aframax tanker using the shipbuilding program NAPA®. Furthermore, an investigation takes place concerning ship’s compliance with the stability rules in case of damage as well as with the oil outflow regulations. The designed tanker, named '' SIR NIKOLAS'', has 113,000 DWT and it is based on an Aframax tanker of 116,000 DWT, builded at 2006 in Korea, as reference ship. To analyze the stability response of the vessel in case of damage, a total of 58 damage scenarios have been used including lateral damages, bottom damages and stranding, with each scenario going through three intermediate stages before reaching the equilibrium state. In the damage stability assessment, 6 different initial loading conditions are considered ranging from a maximum draft of the ship (design draft), an intermediate draft up to a light draft. The oil outflow analyze is done, according to the procedure described in the regulations 23 to 26 of MARPOL73/78 on two separate occasions, the first of which is accidental using probabilistic approach and the second one, is hypothetical using the same damage scenarios that were considered in the first part of the paper. | en |
heal.advisorName | Παπανικολάου, Απόστολος | el |
heal.committeeMemberName | Παπανικολάου, Απόστολος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Σπύρου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 205 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: