dc.contributor.author | Χαραλάμπους, Δέσποινα | el |
dc.contributor.author | Charalampous, Despoina | en |
dc.date.accessioned | 2017-07-27T07:47:39Z | |
dc.date.available | 2017-07-27T07:47:39Z | |
dc.date.issued | 2017-07-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45386 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14232 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Περιβάλλον | el |
dc.subject | Ηθική | el |
dc.subject | Ζώα | el |
dc.subject | Δικαιώματα | el |
dc.subject | Οικολογία | el |
dc.subject | Environment | en |
dc.subject | Ethics | el |
dc.subject | Animals | el |
dc.subject | Rights | el |
dc.subject | Ecology | el |
dc.title | Περιβαλλοντική ηθική και δικαιώματα των ζώων σε Ελλάδα και Κύπρο | el |
dc.title | Environmental ethics and animal rights in Greece and Cyprus | en |
dc.contributor.department | Τομέας Ανθρωπιστικών, Κοινωνικών Επιστημών και Δικαίου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Περιβαλλοντική ηθική | el |
heal.classification | Environmental ethics | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-06-30 | |
heal.abstract | Για τους Πυθαγόρειους, η ψυχή είναι αθάνατη και μπορεί να μεταβεί στο σώμα οποιουδήποτε ζώου, είτε αυτό είναι έλλογο, όπως οι άνθρωποι, είτε αυτό είναι άλογο, όπως όλα τα υπόλοιπα ζώα. Με το πέρασμα του χρόνου, στη Δυτική φιλοσοφία και κυρίως μέσω της θρησκείας του χριστιανισμού επικράτησε η άποψη, ότι τα ζώα είναι κατώτερα όντα από τους ανθρώπους και πως σκοπός της ύπαρξης τους είναι για να εξυπηρετούν τα συμφέροντα του ανθρώπινου είδους. Κατά καιρούς υπήρξαν φιλόσοφοι και άνθρωποι του πνεύματος οι οποίοι διαφώνησαν κάθετα με την άποψη αυτή. Η έντονη όμως φιλοσοφική δράση για την εξέταση της ηθικής αντιμετώπισης των ζώων από τους ανθρώπους άρχισε από τα μέσα του περασμένου αιώνα και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, που οι πράξεις μας απέναντι στα ζώα θεωρούνται από τους πλείστους φιλόσοφους που ασχολούνται με ζητήματα της περιβαλλοντικής ηθικής, ηθικά απαράδεκτες. Για τον λόγο αυτό όλο και περισσότερα φιλοσοφικά κινήματα και περιβαλλοντικές οργανώσεις μάχονται καθημερινά για τη φροντίδα και την προστασία των μη ανθρώπινων ζώων. | el |
heal.abstract | For the Pythagoreans, the soul is immortal and can be transported into the body of any animal, either rational, like humans, or irrational, like all the remaining animals. Over the time, in Western philosophy and especially through Christianity the point of view that prevailed, was that animals are inferior beings than humans and the purpose of their existence is to serve the interests of the human kind. From time to time, there were philosophers and spiritual people who disagreed with this point of view. However, the intense philosophical activity for the examination of the ethical treatment from humans towards animals, started from the middle of the last century and continues until today, where our actions towards the animals are considered from most philosophers, who concern their selves with the matters of environmental ethics, as ethically unacceptable. For this reason, everyday more philosophical movements and environmental organizations are fighting for animal's care and protection. | en |
heal.advisorName | Θεολόγου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Θεολόγου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Πρωτοπαπαδάκης, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυρίδων, Στέλιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Ανθρωπιστικών Κοινωνικών Επιστημών και Δικαίου. Εργαστήριο Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Οικονομικής και Δικαίου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 112 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: