HEAL DSpace

Σχεδιαμός διαδραστικής εφαρμογής για την υποστήριξη των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζαρκάδας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Zarkadas, Dimitrios
dc.date.accessioned 2018-06-19T10:31:38Z
dc.date.issued 2018-06-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47086
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15534
dc.rights Default License
dc.subject Βέλτιστος σχεδιασμός el
dc.subject Πρόβλημα διαδρομής el
dc.subject Διαδραστική εφαρμογή el
dc.subject Εταιρίες ταχυμεταφορών el
dc.subject Χαμηλού-υψηλού επιπέδου πρωτότυπα el
dc.subject Routing en
dc.subject Optimal design en
dc.subject Low - high level prototypes en
dc.subject Interactive App en
dc.subject Courier services en
dc.title Σχεδιαμός διαδραστικής εφαρμογής για την υποστήριξη των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς el
dc.title Enhancing Courier Service with the Development of an Interactive App en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Εργονομία el
heal.dateAvailable 2019-06-18T21:00:00Z
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-02-23
heal.abstract Οι υπηρεσίες μεταφορών εμφανίστηκαν όταν οι άνθρωποι είχαν την ανάγκη να μεταφέρουν αγαθά μέσω τρίτων. To πρώτο ταχυδρομείο στην ιστορία δημιουργήθηκε το 550π.χ. στην Περσία. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο τότε ταχυδρόμος φτάνοντας στους ενδιάμεσους ταχυδρομικούς σταθμούς χρησιμοποιούσε ένα διαφορετικό άλογο, το οποίο θα ήταν ξεκούραστο και η διαδρομή των παραδόσεων θα πραγματοποιούνταν σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Από τότε μέχρι και σήμερα έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα. Οι εταιρίες ταχυμεταφορών πλέον, πραγματοποιούν αποστολές σε όλο το κόσμο ελαχιστοποιώντας τους χρόνους μεταφοράς. Από το πρώτο ταχυδρομείο μέχρι τις σημερινές σύγχρονες υπηρεσίες ταχυμεταφορών η ανάγκη για γρήγορη μεταφορά είναι αυτή που πρωτοστατεί. Στην εποχή μας, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο καταλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, η ανάγκη για ταχύτερη παράδοση των δεμάτων είναι υψηλότερη από ποτέ. Παρόλο που οι εταιρίες εσωτερικά διακινούν τα δέματα με μεγάλη ταχύτητα κάνοντας χρήση χιλιάδων υποσταθμών και σύγχρονων μεταφορικών μέσων, το τελευταίο στάδιο της παράδοσης μπορεί να καθυστερήσει τον συνολικό χρόνο της αποστολής. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονες εταιρίες ταχυμεταφορών πραγματοποιούν το τελικό στάδιο της παράδοσης, επισημαίνει τις δυσλειτουργίες, διερευνώνται οι πιθανές λύσεις και τέλος παρουσιάζεται η προτεινόμενη λύση, μέσω εφαρμογής κινητού τηλεφώνου, με στόχο την επιτάχυνση της τελικής διαδικασίας παράδοσης. el
heal.abstract Courier services emerged when people had the need to transport goods through third parties. The first post in history was created in 550 BC in Persia. It is noteworthy that the postman arriving at the post offices used a different horse, which would be relaxed and the delivery route would take place in a shorter time. Since then, so many things have changed. Courier companies now carry out shipments around the world by minimizing transport time. From the first post to today's modern courier services, the need for fast transfer is the one that stands out. In our time, where e-commerce is gaining an increasing share of the market, the need for faster parcel delivery is higher than ever. Although companies are internally handling parcels at high speed by using thousands of substations and modern means of transport, the final stage of delivery may delay the total shipment time. This diploma thesis deals with the way in which modern courier service companies carry out the final stage of delivery, identifies the malfunctions, explores the possible solutions and finally presents the proposed solution through a mobile phone application, aiming at accelerating the final delivery process. en
heal.advisorName Ναθαναήλ, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Ναθαναήλ, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μαρμαράς, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 76 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής