dc.contributor.author |
Γναρδέλλης, Απόστολος
|
el |
dc.contributor.author |
Gnardellis, Apostolos
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-06-21T10:39:40Z |
|
dc.date.available |
2018-06-21T10:39:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47111 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15450 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Android |
el |
dc.subject |
Instant messaging application |
en |
dc.subject |
Εφαρμογή άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων |
el |
dc.subject |
Android Studio (Android SDK) |
en |
dc.subject |
Firebase |
en |
dc.subject |
JSON |
en |
dc.subject |
Βάση δεδομένων πραγματικού χρόνου |
el |
dc.subject |
Ταυτοποίηση στοιχείων |
el |
dc.subject |
Αποθήκευση |
el |
dc.subject |
Real-Time Database |
en |
dc.subject |
Authentication |
en |
dc.subject |
Storage |
en |
dc.title |
Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων για κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Object-oriented programming (Computer science)--Congresses |
el |
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2008108548 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-06-15 |
|
heal.abstract |
Η εντατικοποίηση των ρυθμών της καθημερινότητας των ανθρώπων, με άμεση συνέπεια τη μείωση του ελεύθερου χρόνου τους, έχει περιορίσει σημαντικά τις κοινωνικές επαφές τους, κάνοντας την ανάγκη για επικοινωνία διαρκώς μεγαλύτερη. Τη λύση σε αυτό το πρόβλημα ήρθαν να δώσουν οι «έξυπνες» συσκευές, οι οποίες παρέχοντας μια πληθώρα εφαρμογών, περιλαμβάνουν και εφαρμογές προορισμένες για επικοινωνία και κοινωνική δικτύωση.
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η υλοποίηση μίας εφαρμογής άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων για κινητά που χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα Android. Η εφαρμογή που δημιουργήσαμε ονομάστηκε “Social Network”.
Στην εφαρμογή αυτή ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ανταλλάσει γραπτά μηνύματα και φωτογραφίες με τους φίλους του (όχι με όλους τους χρήστες), οι οποίοι θα έχουν διαμορφωθεί μετά από κάποιο αίτημα φιλίας (friend request) που θα έχει γίνει αποδεκτό (accept request). Ο χρήστης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αναδιαμορφώσει τη λίστα των φίλων του, διαγράφοντας κάποιον από αυτούς και κάνοντας νέους. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει ένα αίτημα φιλίας, να το ξαναστείλει ή να το απορρίψει. Προκειμένου ο χρήστης να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή, θα πρέπει πρωτίστως να έχει δημιουργήσει λογαριασμό. Έχει τη δυνατότητα να ανανεώνει την φωτογραφία προφίλ (κάνοντας crop στην επιθυμητή φωτογραφία, πριν την ανεβάσει) και το στάτους του. Τέλος, μπορεί να βλέπει ποιοι φίλοι του είναι συνδεδεμένοι οποιαδήποτε στιγμή ή, σε διαφορετική περίπτωση, πριν πόση ώρα συνδέθηκαν.
Η υλοποίηση της εφαρμογής έγινε με τη βοήθεια ενός υπολογιστή Dell (με λειτουργικό σύστημα Windows 10) και του προγραμματιστικού περιβάλλοντος ανάπτυξης εφαρμογών Android Studio (Android SDK) της Google. Για τη δοκιμή της εφαρμογής χρησιμοποιήθηκε ο προσομοιωτής Android Emulator καθώς και μια συσκευή Samsung Galaxy S7 με έκδοση λειτουργικού συστήματος Android 7.0.0. Το ρόλο του server είχε η πλατφόρμα της Google, Firebase, η οποία παρείχε τις υπηρεσίες της ταυτοποίησης στοιχείων, της βάσης δεδομένων και της αποθήκευσης. |
el |
heal.abstract |
The
constant accelerating rhythms of daily life,
with immediate
impact on
the
reduction of leisure time, has considerably diminished social contacts
,
making
the
need for communication even
greater. The solution to this problem came from
"smart"
devices, which provide a
wide range
of applications, includ
ing those
designed
for communication and social networking.
The subject of
the certain
thesis is the designing, development and implementation
of an instant messaging application f
or mobile p
hones, running under
Android
operating system. The
performed
application was
called
"Social Network".
In “Social Network” the user can exchange text messages and
images
with friends
(not all users) who have been
made
through a request/accept process.
The user can
edit his friend
list at any time by deleting one of them and
making
new ones. He
also
has th
e ability to cancel a friend
request, res
end
or reject it. In order to use the
application, the user must first create an account.
Moreover, he
has the
ability to
update the profile photo (by cropping the desired photo before uploading it) and
his
status.
Finally, the user
is
able to see whether his friends are online or alternatively
,
when was the last time they were.
The development of the applica
tion was
performed
using a Dell computer (running
under Windows 10) and the official Integrated Development Environment “Android
Studio” (Android SDK), provided by Google. The application was tested in the
simulator “Android Emulator”, as well as in a Sams
ung Galaxy S7 device, running
Android 7.0.0. As a server platform, Google’s Firebase was used
,
providing services
of Authentication, Real
-
Time Database and Storage |
en |
heal.advisorName |
Βενιέρης, Ιάκωβος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κακλαμάνη, Δήμητρα-Θεοδώρα |
el |
heal.committeeMemberName |
Ματσόπουλος, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
116 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|