HEAL DSpace

Το σχολείο της κοινότητας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαλληνδρά, Ειρήνη-Βιργινία el
dc.contributor.author Λέκκα, Βασιλική el
dc.contributor.author Νάκη, Μαρίνα el
dc.contributor.author Vallindra, Eirini-Virginia en
dc.contributor.author Lekka, Vasiliki en
dc.contributor.author Naki, Marina en
dc.date.accessioned 2018-11-02T10:52:28Z
dc.date.available 2018-11-02T10:52:28Z
dc.date.issued 2018-11-02
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47878
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16087
dc.rights Default License
dc.subject Σχολείο της κοινότητας el
dc.subject Εξάρχεια el
dc.subject Συμμετοχικός σχεδιασμός el
dc.subject Αποσχολειοποίηση el
dc.subject Community School en
dc.subject Exarcheia en
dc.subject Participatory design en
dc.subject De-schooling en
dc.title Το σχολείο της κοινότητας el
dc.title Community School en
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ανθρωπολογία και αρχιτεκτονική el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/2b90c5a4ee16f1e39e3381b90bd69584ffd779b0
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-26
heal.abstract Η διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της αποσχολειοποίησης των παιδιών και του δικαιώματος τους στην διεκδίκηση του χώρου της πόλης , ως ισότιμοι χρήστες της. Μετά από την έρευνα ενός σχολικού έτους - μέσα στο οποίο οργανώθηκαν μια σειρά τεσσάρων εργαστηρίων συμμετοχικού σχεδιασμού με τα παιδιά του 35ου και 36ου δημοτικών σχολείων στα Εξάρχεια , ένα συμμετοχικό εργαστήρι στον λόφο του Στρέφη με κατασκευές 1:1 από τα παιδιά και πέντε διαδρομές στην πόλη με την τάξη της Α΄δημοτικού του 35ου δημοτικού σχολείου - συλλέξαμε και επεξεργαστήκαμε πληροφορίες για τις απόψεις ,τις συμπεριφορές , τις στάσεις και γενικότερα την αντίληψη των παιδιών για τον σχολικό και τον ευρύτερο αστικό περίγυρο. Μέσα από την διερέυνηση των αποτελεσμάτων και του υλικού μας διαμορφώσαμε τις συνθετικές αρχές και τα εργαλεία που μας οδήγησαν στον σχεδιασμό μιας διαδρομής στην γειτονιά των Εξαρχείων , που να συνδέει τα δύο σχολεία και να εκτονώνεται σε ένα οικόπεδο κοντά στον λόφο του Στρέφη , όπου θα συναντιούνται τα παιδιά των δύο σχολείων. Η διαδρομή ξεκινάει από την οδό Σουλτάνη , όπου διαμορφώνονται χώροι για τα παιδιά στα δύο κενά οικόπεδα του δρόμου και κατευθύνεται προς την πλατεία, όπου επεξεργαζόμαστε το τμήμα που ήταν κάποτε η παιδική χαρά. Στην συνέχεια διασχίζει όλο τον πεζόδρομο της Τσαμαδόυ για να καταλήξει στο οικόπεδο γωνία Κουντουριώτου – Μεθώνης. Αντίστοιχα ξεκινάει από το 36ο σχολείο, με μια στάση σε οικόπεδο απέναντι από το σχολείο, για να καταλήξει στον τόπο συνάντησης. el
heal.abstract Our thesis project deals with the issue of de-schooling of children and their right to claim the city's space as equal users. After a school year survey - in which a series of four participatory design workshops were organized with the children of the 35th and 36th elementary schools in Exarchia, a participatory workshop on Strefi Hill with 1: 1 constructions by the children and five courses in the city with the classroom of the 35th Elementary School - we collected and processed information about the views, the attitudes and the general perception of children about their school and the wider urban environment. Through the dissemination of our results, we formed the synthetic principles and tools that led us to design a route in the neighborhood of Exarheia, linking the two schools and spreading to a plot of land near Strefi hill where the children of the two schools will meet each other. The route starts from Sultani Street, where children's spaces are formed on the two empty plots of the road and is headed towards the square, where we design the part that was once the playground. Then it crosses the entire Tsamadoy pedestrian street to reach the plot in the corner of Koundouriotoy – Methonis streets. Similarly, it starts from the 36th school, with a stop on a plot opposite the school, to reach the meeting place. en
heal.advisorName Σταυρίδης, Σταύρος el
heal.advisorName Μωραΐτης, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Stavridis, Stavros en
heal.advisorName Moraitis, Konstantinos en
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής