dc.contributor.author | Ταλιάκης, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Taliakis, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2018-11-08T09:16:16Z | |
dc.date.available | 2018-11-08T09:16:16Z | |
dc.date.issued | 2018-11-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47952 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2507 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υπολογιστές | el |
dc.subject | Εικονική πραγματικότητα | el |
dc.subject | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject | Μεικτή πραγματικότητα | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονική | el |
dc.subject | Σύνθεση | el |
dc.subject | Τεχνολογία | el |
dc.subject | Computers | en |
dc.subject | Virtual reality | en |
dc.subject | Augmented reality | en |
dc.subject | Mixed reality | en |
dc.subject | Architecture | en |
dc.subject | Synthesis | en |
dc.subject | Technology | en |
dc.title | Σκέψεις για την τεχνολογία virtual reality και την αρχιτεκτονική συνθετική διαδικασία | el |
dc.title | Thoughts about the technology virtual reality and the architectural process of synthesis | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Virtual reality in architecture (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh97002033) | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-22 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της διάλεξης αποτελεί η διερεύνηση των επιπτώσεων των τεχνολογιών Virtual Reality, Augmented Reality, Mixed Reality στον τομέα της αρχιτεκτονικής και της κατασκευής. Σκοπός της είναι η συνοπτική διερεύνηση της σχέσης του ανθρώπου με τη τεχνολογία. Στη συνέχεια θα αναλύεται ειδικότερα η σχέση της τεχνολογίας - η εισχώρησή της - στην αρχιτεκτονική διαδικασία και διαπιστώνεται η συμβολή του ηλεκτρονικού υπολογιστή και των τεχνολογικών προγραμμάτων σε αυτήν. Στο κείμενο αυτό πραγματοποιείται προσπάθεια να αναλυθεί, ερευνηθεί και τελικά παρουσιαστεί εκ νέου η σχέση της τεχνολογίας του Virtual Reality (Εικονική Πραγματικότητα / Οιονεί Πραγματικότητα) και άλλων, συγγενικών τεχνολογιών, με τη διαδικασία της αρχιτεκτονικής σύνθεσης και τη σύνθεση αρχιτεκτονικού χώρου. Η τεχνολογία του Virtual Reality έρχεται να συνδέσει αρμονικά την ανθρώπινη ανατομία και λειτουργία με το κοινωνικό και το πολιτιστικό υπόβαθρο. Κινήσεις, τεχνολογία, πολιτισμός, γλώσσα του σώματος, όλα συντίθενται στο μέσο αυτό | el |
heal.abstract | The subject of this lecture is the investigation of the effects of technologies such as Virtual Reality, Augmented Reality and Mixed Reality on architecture and construction. Its purpose is to briefly investigate the connection between human and technology. In addition, it analyzes its relation with the process of architectural design. This lecture focuses on presenting the relation between technologies such as Virtual Reality, Augmented Reality and Mixed Reality and the synthesis of architectural space. Virtual Reality connects the human anatomy and functionality with social and cultural aspects. Movement, technology, culture, body language: all are present at a Virtual Reality environment. | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: