HEAL DSpace

Τεχνικές εκτίμησης ιδιωτικών παραμέτρων σε μη-φιλαληθείς δημοπρασίες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βελέγκας, Γρηγόριος el
dc.contributor.author Velegkas, Grigorios en
dc.date.accessioned 2018-11-16T09:19:41Z
dc.date.available 2018-11-16T09:19:41Z
dc.date.issued 2018-11-16
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48020
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16039
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αλγοριθμική θεωρία παιγνίων el
dc.subject Σχεδίαση μηχανισμών el
dc.subject Ηλεκτρονικές δημοπρασίες el
dc.subject Ευφυείς πράκτορες el
dc.subject Μηχανιστική μάθηση el
dc.subject Algorithmic game theory en
dc.subject Mechanism design en
dc.subject Keyword auctions en
dc.subject Learning agents en
dc.subject Machine learning en
dc.title Τεχνικές εκτίμησης ιδιωτικών παραμέτρων σε μη-φιλαληθείς δημοπρασίες el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αλγόριθμοι και πολυπλοκότητα el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/916a3b37862d25c71eb7293f7b653e91636f92a7
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-17
heal.abstract Στις δημοπρασίες για λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται μη-φιλαληθείς μηχανισμοί, ένα μείζον πρόβλημα για τον δημοπράτη είναι η εκτίμηση της ωφελείας του διαφημιζομένου. Οι κλασσικές προσεγγίσεις σε αυτό το πρόβλημα υποθέτουν ότι οι διαφημιζόμενοι έχουν φτάσει σε μια σταθερή κατάσταση όπου ο καθένας αντιδρά με βέλτιστο τρόπο στις στρατηγικές αποφάσεις των υπολοίπων. Στην παρούσα διπλωματική παρουσιάζουμε μια νέα μέθοδο για την επίλυση αυτού του προβλήματος που προτάθηκε από τους Nekipelov, Syrgkanis και Tardos, η οποία βασίζεται στην ασθενέστερη υπόθεση ότι οι συμμετέχοντες στις δημοπρασίσες χρησιμοποιούν αλγοριθμικές τεχνικές μάθησης και πετυχαίνουν τον στόχο του no-regret. Στο μοντέλο που χρησιμοποιούν υποθέτουν ότι οι ωφελείες των διαφημιζομένων παραμένουν σταθερές στο πέρασμα του χρόνου. Παρουσίαζουμε μια επέκταση της μεθόδου τους στην οποία οι ωφελείες μεταβάλλονται σχετικά αργά κατά τη διάρκεια των δημοπρασιών. Επιπλέον, παρουσιάζουμε ένα τρόπο χρήσης της μεθόδου τους σε περιβάλλοντα δημοπρασιών ενός χρήστη-ενός αντικειμένου όπου η παράμετρος της ωφελείας δεν αλλάζει, ώστε ο δημοπράτης να θέσει κατάλληλα τις “τιμές κράτησης” για να βελτιστοποιήσει το κέρδος του. el
heal.abstract Online ad auctions, which sell advertising space online alongside the organic results, gener- ate billions of revenue each year. In the keyword auctions, whenever a user searches for a specific keyword the advertisers submit a bid to the search engine and, based on these bids along with some other factors, the engine decides how to allocate the advertising space. A common characteristic of the different auction formats that are used in practice is that they are not truthful , which means that it is not of the best interest of the advertisers to submit to the allocation mechanism their valuation , i.e. how much they value getting clicked. A major problem for the auctioneers in such settings, is to manage to infer that parameter based on the past data that they have collected from previous auctions. Classical work on this problem assumed that the advertisers have managed to somehow reach a stable state, in which each one best responds to the strategies of his opponents. However, this assumption is unrealistic in dynamic markets that we are interested in. In this thesis we present the new approach to that problem that was suggested by Nekipelov et al. [ NST15 ], which is based on the much weaker assumption that advertis- ers are learning agents who achieve the no-regret task. In their model, they assume that the bidders’ valuations remain constant over time. We extend their results in settings in which these valuations are slowly changing throughout the repeated auctions. We also show how to use the valuation inferring method that was proposed by Nekipelov et al. to set the reserve prices in single item-single buyer settings in order to maximize his revenue , when the valu- ation of the buyer does not change. In the third chapter we introduce the reader to some basic mechanism design concepts that we will use extensively in the following chapters. In the fourth chapter we introduce basic concepts and algorithms used by players in online decision settings which will constitute our basic assumption about how players behave in non-truthful auction settings. In the fifth chapter we present the inference method proposed by Nekipelov et al. as well as some other results from the recent line of work that aims to analyze repeated games under learning assumptions. Finally, in the sixth chapter we analyze our results regarding the extension of that valuation inference method en
heal.advisorName Φωτάκης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Φωτάκης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Παγουρτζής, Αριστείδης el
heal.committeeMemberName Παπασπύρου, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 71 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα