HEAL DSpace

Διερεύνηση της επίδρασης της κυκλοφορίας στην εξέλιξη της αντιολισθητικής ικανότητας ενός ασφαλτικού οδοστρώματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δρακοντίδου, Βασιλική el
dc.contributor.author Drakontidou, Vasiliki en
dc.date.accessioned 2018-11-27T09:34:50Z
dc.date.available 2018-11-27T09:34:50Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48135
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16180
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ *
dc.subject Ολισθηρότητα el
dc.subject Αντιολισθητική ικανότητα el
dc.subject Τριβή el
dc.subject Κυκλοφορία el
dc.subject Βαρέα οχήματα el
dc.subject Friction en
dc.subject Traffic el
dc.subject Heavy traffic el
dc.subject Pavement skid resistance en
dc.title Διερεύνηση της επίδρασης της κυκλοφορίας στην εξέλιξη της αντιολισθητικής ικανότητας ενός ασφαλτικού οδοστρώματος el
dc.title Investigation of influence of traffic on pavement's skid resistance en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Pavement design en
heal.classification Σχεδιασμός οδοστρωμάτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-11-02
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της κυκλοφορίας στην εξέλιξη της αντιολισθητικής ικανότητας ασφαλτικών οδοστρωμάτων. Αρχικά, διερευνώνται οι συνιστώσες προσδιορισμού της αντιολισθητικής ικανότητας και οι παράγοντες που την επηρεάζουν, συμπεριλαμβανομένου των μεθόδων και συστημάτων μέτρησης της. Επιπλέον, αναλύεται η επίδραση της σύνθεσης και του όγκου της κυκλοφορίας στην εξέλιξη της αντιολισθητικής ικανότητας. Στη συνέχεια, μέσω πειραματικής διαδικασίας, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την ανάλυση δεδομένων αντιολισθητικής ικανότητας και κυκλοφορίας, προερχόμενα από μετρήσεις από έξι συναπτά έτη σε οδοστρώματα αυτοκινητόδρομου και διερευνάται η προσαρμογή μοντέλων πρόβλεψης σε αυτά. Η αξιολόγηση και η συγκριτική ανάλυση των ανωτέρω αποτελεσμάτων οδηγούν σε συμπεράσματα, τα οποία εστιάζουν κυρίως στο πώς ο αριθμός των βαρέων οχημάτων υπεισέρχεται στην πρόβλεψη της εξέλιξης (υποβάθμισης) της αντιολισθητικής ικανότητας των οδοστρωμάτων υπό την επίδραση της κυκλοφορίας. el
heal.abstract Τhe present diploma thesis aims at highlighting the degree of influence of traffic on skid resistance. Firstly, it presents and analyzes the components of skid resistance and its dependence on various parameters, by including methods and devices that used to measure friction. Also, the effect of volume and composition of traffic on skid resistance is analyzed. Subsequently, through an experimental process, it presents the findings of a research that explored the relationship between pavement friction performance and traffic using data from a motorway that include pavement friction records and traffic data from six consecutive years and the adjustment of models on them is investigated. Evaluation and comparative analysis of the above results lead to conclusions, which focus mainly on how heavy traffic is involved in predicting the evolution (degradation) of pavements’ skid resistance under the influence of traffic. en
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Λοϊζος, Αντρέας el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 95 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα