dc.contributor.author | Δρακοντίδου, Βασιλική | el |
dc.contributor.author | Drakontidou, Vasiliki | en |
dc.date.accessioned | 2018-11-27T09:34:50Z | |
dc.date.available | 2018-11-27T09:34:50Z | |
dc.date.issued | 2018-11-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48135 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16180 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ολισθηρότητα | el |
dc.subject | Αντιολισθητική ικανότητα | el |
dc.subject | Τριβή | el |
dc.subject | Κυκλοφορία | el |
dc.subject | Βαρέα οχήματα | el |
dc.subject | Friction | en |
dc.subject | Traffic | el |
dc.subject | Heavy traffic | el |
dc.subject | Pavement skid resistance | en |
dc.title | Διερεύνηση της επίδρασης της κυκλοφορίας στην εξέλιξη της αντιολισθητικής ικανότητας ενός ασφαλτικού οδοστρώματος | el |
dc.title | Investigation of influence of traffic on pavement's skid resistance | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Pavement design | en |
heal.classification | Σχεδιασμός οδοστρωμάτων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-11-02 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της κυκλοφορίας στην εξέλιξη της αντιολισθητικής ικανότητας ασφαλτικών οδοστρωμάτων. Αρχικά, διερευνώνται οι συνιστώσες προσδιορισμού της αντιολισθητικής ικανότητας και οι παράγοντες που την επηρεάζουν, συμπεριλαμβανομένου των μεθόδων και συστημάτων μέτρησης της. Επιπλέον, αναλύεται η επίδραση της σύνθεσης και του όγκου της κυκλοφορίας στην εξέλιξη της αντιολισθητικής ικανότητας. Στη συνέχεια, μέσω πειραματικής διαδικασίας, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την ανάλυση δεδομένων αντιολισθητικής ικανότητας και κυκλοφορίας, προερχόμενα από μετρήσεις από έξι συναπτά έτη σε οδοστρώματα αυτοκινητόδρομου και διερευνάται η προσαρμογή μοντέλων πρόβλεψης σε αυτά. Η αξιολόγηση και η συγκριτική ανάλυση των ανωτέρω αποτελεσμάτων οδηγούν σε συμπεράσματα, τα οποία εστιάζουν κυρίως στο πώς ο αριθμός των βαρέων οχημάτων υπεισέρχεται στην πρόβλεψη της εξέλιξης (υποβάθμισης) της αντιολισθητικής ικανότητας των οδοστρωμάτων υπό την επίδραση της κυκλοφορίας. | el |
heal.abstract | Τhe present diploma thesis aims at highlighting the degree of influence of traffic on skid resistance. Firstly, it presents and analyzes the components of skid resistance and its dependence on various parameters, by including methods and devices that used to measure friction. Also, the effect of volume and composition of traffic on skid resistance is analyzed. Subsequently, through an experimental process, it presents the findings of a research that explored the relationship between pavement friction performance and traffic using data from a motorway that include pavement friction records and traffic data from six consecutive years and the adjustment of models on them is investigated. Evaluation and comparative analysis of the above results lead to conclusions, which focus mainly on how heavy traffic is involved in predicting the evolution (degradation) of pavements’ skid resistance under the influence of traffic. | en |
heal.advisorName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Λοϊζος, Αντρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 95 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: