HEAL DSpace

Σύγκριση προεντεταμένης και σύμμικτης λύσης για οδική γέφυρα τριών ανοιγμάτων

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Γαντές, Χαράλαμπος el
dc.contributor.author Πολονύφης, Ιωάννης, Ν. el
dc.contributor.author Polonyfis, Ioannis, N. en
dc.contributor.author Στεργιόπουλος, Σταύρος Δ. el
dc.contributor.author Stergiopoulos, Stavros D. en
dc.date.accessioned 2011-09-15T06:49:05Z
dc.date.available 2011-09-15T06:49:05Z
dc.date.copyright 2011-07-22 -
dc.date.issued 2011-09-15
dc.date.submitted 2011-07-22 -
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5025
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9335
dc.description 185 σ. el
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των διατάξεων των ευρωκωδίκων και η εφαρμογή αυτών στη μελέτη οδοφόρων γεφυρών. Η εξέταση γίνεται μέσω της παράλληλης μελέτης μιας προεντεταμένης και μια σύμμικτης γέφυρας για την ίδια περίπτωση γεφυρώσεως. Συγκεκριμένα εξετάστηκε μιας συνήθης διάταξη συνεχούς γέφυρας τριών ανοιγμάτων 32m-40m-32m της οποίας ο φορέας του καταστρώματος έχει κιβωτιοειδή διατομή για την περίπτωση της προεντεταμένης γέφυρας, ενώ για την περίπτωση της σύμμικτης ο φορέας μορφώνεται με ζεύγος χαλύβδινων συγκολλητών δοκών και έγχυτη πλάκα καταστρώματος. Η διπλωματική εργάσια περιλαμβάνει τα εξής έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται γενικά στοιχεία των ευρωκωδίκων όπως οι δράσεις υπολογισμού και οι συνδυασμοί τους τα οποία είναι κοινά και στις δύο γέφυρες. Στα δέυτερο κεφάλαιο γίνεται εκτενής παρουσίαση των σε ισχύ κανονισμών που αφορούν την προεντεταμένη γέφυρα και περιλαμβάνουν τους ελέγχους οριακών καταστάσεων λειτουργικότητας και αστοχίας που απαιτούνται για την εξασφάλιση της επιτελεστικότητας και της αντοχής της κατασκευής. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική παρουσίαση της εφαρμογής των ανωτέρω κανονισμών στη μελέτη μιας προεντεταμένης γέφυρας καθώς και τα αποτελέσματα των σχετικών ελέγχων.Στο τέλος έχει συμπεριληφθεί μια συνοπτική προμέτρηση των υλικών που θα χρειαστούν για την κατασκευή της. Στο τέταρτο κεφάλαιο δίνονται οι διατάξεις του ευρωκώδικα που αφορούν τη σύμμικτη γέφυρα και στο πέμπτο κεφάλαιο βρίσκονται οι υπολογισμοί, η τελική διαστασιοόλογηση της κατασκευής καθώς και η συνοπτική προμέτρηση των υλικών της. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται συνοπτικα τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διπλωματική εργασία καθώς και το κόστος ανα περίπτωση. el
dc.description.abstract The present diploma thesis investigates the application of Eurocodes in designing road bridges. For this purpose, two different approaches for a bridge superstructure over the same span are studied. A prestressed concrete bridge with a box girder cross section and a steel-concrete composite bridge with twin girders are chosen, respectively. Both cases have the same span lengths of 32m – 40m – 32m. This thesis is organized in six chapters. In the first chapter some general issues of the Eurocodes, such as the combinations of actions and the synopsis of the loads for bridges are presented. The second chapter contains extended presentation of the basic principles of the Eurocodes for prestressed concrete bridges. More specifically, the serviceability limit state and the ultimate limit state verifications are described. The third chapter contains the application of these principles in the particular case of the prestressed concrete bridge together with the calculations required to verify the structural adequacy for the verification of the checks in all limit states. The aim of the fourth chapter is to introduce the principles of the Eurocodes about steel-concrete composite bridges and the fifth chapter includes the modeling as well as the calculations needed for the verification of the checks in all limit states. In the end of this chapter the quantities of the required materials are displayed. Finally, the sixth chapter contains general conclusions that resulted from this diploma thesis. en
dc.description.statementofresponsibility Ιωάννης Ν. Πολονύφης el
dc.description.statementofresponsibility Σταύρος Δ. Στεργιόπουλος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Προεντεταμένη γέφυρα el
dc.subject Γέφυρες el
dc.subject Σύμμικτη γέφυρα el
dc.subject Τέντοντες el
dc.subject Χάλυβας el
dc.subject Prestressed concrete bridge en
dc.subject Concrete composite bridge en
dc.subject Steel en
dc.subject Road Bridges en
dc.subject Span en
dc.title Σύγκριση προεντεταμένης και σύμμικτης λύσης για οδική γέφυρα τριών ανοιγμάτων el
dc.title.alternative Comparison between a prestressed concrete and a steel-concrete composite three-span road bridge en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-07-21 -
dc.date.modified 2011-07-22 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ιωαννίδης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τρέζος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Γαντές, Χαράλαμπος el
dc.contributor.committeemember Ιωαννίδης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Τρέζος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-09-15 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-09-15 -


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record