dc.contributor.author | Αλβέρτης, Αλέξανδρος | el |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T08:50:18Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T08:50:18Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51247 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18945 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ελιγμός προσπέρασης | el |
dc.subject | Προτυποποίηση | el |
dc.subject | Προσομοιωτής οδήγησης | el |
dc.subject | Γωνιακό Διάγραμμα | el |
dc.subject | Γραμμική παλινδρόμηση | el |
dc.title | Διερεύνηση της τροχιάς οχημάτων κατά τη διαδικασία προσπέρασης με χρήση προσομοιωτή οδήγησης | el |
dc.title | Investigation of vehicle trajectory during overtaking process using driving simulator | en |
dc.contributor.department | Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
dc.accessRights | ||
dc.accessRights | ||
dc.accessRights | ||
heal.type | Bachelorthesis | en |
heal.classification | Κυκλοφοριακή τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | en |
heal.recordProvider | ntua | en |
heal.publicationDate | 2020-07-17 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η προτυποποίηση του ελιγμού προσπέρασης συλλέγοντας δεδομένα από προσομοιωτή οδήγησης και αναλύοντας τα με μαθηματικά μοντέλα, ώστε να χρησιμοποιηθούν σε αυτόνομα οχήματα. Για την ανάλυση πραγματοποιήθηκαν δοκιμές στον προσομοιωτή από οδηγούς, οι οποίοι κατέχουν δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας Β. Τα χαρακτηριστικά των οδηγών κατηγοριοποιήθηκαν βάση ηλικίας, γένους και οδηγικής εμπειρίας, με βάση τη διάρκεια που κατέχουν το δίπλωμα, αφού πρώτα συμπληρώθηκε ανώνυμο ερωτηματολόγιο από τον κάθε χρήστη. Σε δεύτερο χρόνο αναλύθηκαν τα δεδομένα των δοκιμών που έδωσε ο προσομοιωτής με χρήση υπολογιστικού φύλου Excel, με τη μέθοδο του γωνιακού διαγράμματος. Για την προτυποποίηση, εφαρμόστηκε μοντέλο γραμμικής και λογαριθμικής παλινδρόμησης, συνδυάζοντας κατάλληλα τα επεξεργασμένα δεδομένα με χρήση της πλατφόρμας R Studio. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν μεγάλη συσχέτιση μεταξύ των ακτινών καμπυλότητας της τροχιάς προσπέρασης, με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της τροχιάς του οχήματος, καθώς και με τα δυναμικά χαρακτηριστικά των οχημάτων που συμμετέχουν στην διαδικασία προσπέρασης. | el |
heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | en |
heal.numberOfPages | 103 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false | en |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: