dc.contributor.author | Μουρατίδου, Ελένη | |
dc.contributor.author | Mouratidou, Eleni | |
dc.date.accessioned | 2020-11-21T10:03:49Z | |
dc.date.available | 2020-11-21T10:03:49Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51981 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19679 | |
dc.relation | :eu-reposustainablemobility/EC/FP7/2468 | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
dc.subject | Περπάτημα | el |
dc.subject | Εναλλακτικές μετακινήσεις | el |
dc.subject | Εναλλακτικά σενάρια | el |
dc.subject | Βιώσιμη ανάπτυξη | el |
dc.subject | Sustainable mobility | en |
dc.subject | Walking | el |
dc.subject | Alternative mobility | el |
dc.subject | Alternative scenarios | el |
dc.subject | Sustainable development | el |
dc.title | Διερεύνηση μεθοδολογίας σχεδιασμού πολιτικών για τη βιώσιμη κινητικότητα στο Δήμο Γαλατσίου | el |
dc.title | Ιnvestigation of methods regarding planning policies for sustainable mobility | en |
dc.contributor.department | Περιβάλλον και Ανάπτυξη | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.generalDescription | Ανάπτυξη πολιτικών βιώσιμης κινητικότητας | el |
heal.classification | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
heal.classification | Sustainable mobility | en |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-06-08 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία συντάχθηκε στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Περιβάλλον και Ανάπτυξη» της Σχολής Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Στόχος της εργασίας είναι ο σχεδιασμός πολιτικών βιώσιμης κινητικότητας για το δήμο Γαλατσίου προκειμένου να ενισχυθούν οι ενεργές μετακινήσεις και οι συνθήκες διαβίωσης των κατοίκων. Η αειφόρος ανάπτυξη, θα επιφέρει οικονομική, κοινωνική και δίκαιη ανάπτυξη, ενώ η επίτευξή της προϋποθέτει αξιοποίηση και εξέλιξη της υπάρχουσας τεχνολογίας. Επιπλέον, επιθυμείται η ουσιαστική βελτίωση της οδικής ασφάλειας για όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση μιας νέας κουλτούρας μετακίνησης, με λιγότερα αυτοκίνητα. Βασικό μέλημα είναι να κατανεμηθεί ξανά ο κοινόχρηστος χώρος, δίνοντας προτεραιότητα στις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες, όπως είναι οι ποδηλάτες, οι πεζοί, οι ηλικιωμένοι, τα άτομα με αναπηρίες (ΑμεΑ), καθώς και οι οικονομικά ασθενέστεροι. Απώτερος στόχος είναι, γενικότερα, οι πόλεις να μετατραπούν σε πιο ανθρώπινες χωρίς καμία διάκριση στους χρήστες του οδικού δικτύου. Ο σχεδιασμός πολιτικών βιώσιμης κινητικότητας, στηρίζεται στη διεθνή εμπειρία και σε επιτυχημένα παραδείγματα σχεδιασμού του δημόσιου χώρου και η υλοποίηση των στόχων αποτελεί επιτακτική ανάγκη και είναι βασική προϋπόθεση για την ορθή λειτουργία του συστήματος μεταφορών της πόλης. | el |
heal.abstract | The present diploma thesis was elaborated in the context of the Interdisciplinary Postgraduate Programme "Environment and Development" which takes place at the School of Rural and Surveying Engineering of National Technical University of Athens. The aim of this study is to plan sustainable mobility policies in the municipality of Galatsi, for strengthening active mobility and improving the living conditions of people. Sustainable development will lead to economic, social, and fair development, utilizing and improving existing state of the art and technology. In addition, it would be essential to truly improve the level of road safety for all road users, in conjunction with the formation of a new mobility culture which is not car oriented. The major concern is to redistribute public space, giving priority to socially vulnerable groups, such as pedestrians, cyclists, children, elderly people, and people with disabilities, as well as people with lower income. Consequently, the main goal is to plan human friendly cities without discriminating against road users. Finally, the proposed sustainable mobility policies are based on international experience and successful examples of public space design. Achieving the defined goals is an urgent need and it is essential for the functionality of the urban transport system. | en |
heal.advisorName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | |
heal.committeeMemberName | Σιόλας, Άγγελος | |
heal.committeeMemberName | Δάρρα, Αθανασία | |
heal.academicPublisher | Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 184 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: