HEAL DSpace

Βελτιστοποίηση αεροδυναμικού σχεδιασμού και δικτυώματος ιπτάμενου χειριστή προσανατολισμένη στο πρόβλημα ελέγχου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ποταμίτης-Κόμης, Ελευθέριος el
dc.contributor.author Στέφος, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2021-05-24T04:31:57Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53485
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21183
dc.rights Default License
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Αυτόματος ελεγχος el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Δικτύωμα el
dc.subject Αεροδυναμικός σχεδιασμός el
dc.subject Optimization en
dc.subject Truss en
dc.subject Aerial manipulator en
dc.subject Aerodynamic design en
dc.subject Modelling en
dc.title Βελτιστοποίηση αεροδυναμικού σχεδιασμού και δικτυώματος ιπτάμενου χειριστή προσανατολισμένη στο πρόβλημα ελέγχου el
dc.title Control oriented optimization of aerodynamic design and truss for an aerial manipulator en
dc.contributor.department Εργαστήριο Αυτομάτου Ελέγχου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Βελτιστοποίηση Σχεδιασμού el
heal.dateAvailable 2022-05-23T21:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-11-10
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλο ενδιαφέρον στον τομέα της εναέριας ρομποτικής και συγκεκριμένα στην αλληλεπίδραση με το περιβάλλον μέσω εναέριων χειριστών. Στην παρούσα διπλωματική εργασία αντιμετωπίζεται το πρόβλημα σχεδίασης ενός τέτοιου εναέριου χειριστή. Η σχεδίαση είναι προσανατολισμένη στα προβλήματα ελέγχου που παρουσιάζονται σε μια τέτοια κατασκευή όπως είναι η αεροδυναμική αλληλεπίδραση των ροών που παράγουν οι κινητήρες καθώς και η μη ευαισθησία του συστήματος σε μικρές μεταβολές των μεταβλητών κατάστασης. Ο εναέριος χειριστής θα έχει έναν επενεργητή, όπου ανεξάρτητα των βαθμών ελευθερίας του, ο ιπτάμενος χειριστής θα έχει τη δυνατότητα εφαρμογής δυνάμεων και ροπών προς όλες τις κατευθύνσεις. Η εργασία αυτή αποτελεί συνέχεια σε μια σειρά εργασιών που έχουν γίνει συμβάλλοντας στην επίτευξη αυτού του στόχου. Αποτελεί κυρίως συνέχεια στην διπλωματική εργασία του Γεώργιου Γαβρίδη [1] στην οποία επιτεύχθηκε ελαχιστοποίηση του όγκου της κατασκευής ικανοποιώντας ταυτόχρονα τους περιορισμούς εύρωστης λειτουργίας. Στην παρούσα διπλωματική εργασία πήγαμε ένα βήμα πιο πέρα μελετώντας τον υπάρχοντα αλγόριθμο και κάνοντας αλλαγές μειώνοντας κατά πολύ τον υπολογιστικό χρόνο. Έτσι μας δόθηκε η δυνατότητα εισαγωγής επιπλέον περιορισμών και αλλαγής της αντικειμενικής συνάρτησης ώστε να προκύψει μια πιο λειτουργική βέλτιστη λύση. Η αλλαγή της αντικειμενικής συνάρτησης έγινε διότι δεν υπήρχε περιορισμός που να αποτρέπει την απαίτηση οι κινητήρες να παράξουν δυνάμεις μεγαλύτερες από ότι μπορεί να παραχθεί από τα εμπορικά διαθέσιμα προϊόντα. Στην συνέχεια μελετήθηκε ο σχεδιασμός του δικτυώματος που θα συγκρατεί τα διάφορα στοιχεία του εναέριου ρομποτικού χειριστή. Σε αυτή την ενότητα παρατέθηκαν δυο διαφορετικές μεθοδολογίες. Η πρώτη βελτιστοποιεί το δικτύωμα μέσω ενός γενετικού αλγορίθμου που επικοινωνεί με το πρόγραμμα ANSYS. Η δεύτερη είναι μια καινοτόμος μεθοδολογία που αναπτύχθηκε στα πλαίσια της εργασία αυτής για να αντιμετωπίσει το φαινόμενο του λυγισμού. el
heal.advisorName Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Αυτομάτου Ελέγχου και Ρυθμίσεως Μηχανών και Εγκαταστάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 145 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής