dc.contributor.author | Γογγολίδης, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.author | Gongolidis, Charalampos | |
dc.date.accessioned | 2021-06-01T09:33:01Z | |
dc.date.available | 2021-06-01T09:33:01Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53533 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21231 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαχείριση Στόλου | el |
dc.subject | Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο | el |
dc.subject | ΥΦΑ | el |
dc.subject | Δυναμικός Προγραμματισμός | el |
dc.subject | Πλοία | el |
dc.subject | Fleet Deployment | el |
dc.subject | LNG | el |
dc.subject | Liquefied Natural Gas | el |
dc.subject | Shipping | el |
dc.subject | Dynamic Programming | el |
dc.title | Βελτιστοποίηση Διαχείρισης Στόλου Πλοίων Μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου με Χρήση Δυναμικού Προγραμματισμού | el |
dc.contributor.department | Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Operations Research-Shipping | en |
heal.classification | Επιχειρισιακή Έρευνα-Ναυτιλιακά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-21 | |
heal.abstract | Σκοπός της διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός μοντέλου διαχείρισης του διαθέσιμου στόλου, δηλαδή των πλοίων που δεν είναι δεσμευμένα σε κάποιο συμβόλαιο, μιας ναυτιλιακής εταιρείας για την περίοδο ενός χρόνου. Το μοντέλο είναι ένας αλγόριθμος ο οποίος χρησιμοποιώντας πληροφορίες σχετικά με τα πλοία και προβλέψεις σχετικά με τη ζήτηση τον συγκεκριμένο χρόνο θα καθορίζει τη βέλτιστη εκμετάλλευση για κάθε διαθέσιμο πλοίο. Για την εύρεση της βέλτιστης λύσης χρησιμοποιείται η μέθοδος του Δυναμικού Προγραμματισμού. Αποτέλεσμα του αλγορίθμου θα είναι αποφάσεις για το ποια συμβόλαια συμφέρουν το κάθε πλοίο, για την επίτευξη του μέγιστου κέρδους. | el |
heal.abstract | The purpose of the thesis is the development of an algorithm for the deployment of the available fleet of LNG ships of a shipping company for the following year. The algorithm uses as input, information for the classification of the LNG ships and a forecast for the demand of LNG the following year. Based on these, the algorithm exports the optimal exploitation of the ships. The optimal plan is based on the method of Dynamic Programming. The results are decisions occurring the contracts that best fit each ship, in order to accomplish maximum revenue. | en |
heal.advisorName | Λυρίδης, Δημήτριος | |
heal.committeeMemberName | Κολέτσος, Ιωάννης | |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 108 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: