HEAL DSpace

Βελτιστοποίηση Διαχείρισης Στόλου Πλοίων Μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου με Χρήση Δυναμικού Προγραμματισμού

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γογγολίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.author Gongolidis, Charalampos
dc.date.accessioned 2021-06-01T09:33:01Z
dc.date.available 2021-06-01T09:33:01Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53533
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21231
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Διαχείριση Στόλου el
dc.subject Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο el
dc.subject ΥΦΑ el
dc.subject Δυναμικός Προγραμματισμός el
dc.subject Πλοία el
dc.subject Fleet Deployment el
dc.subject LNG el
dc.subject Liquefied Natural Gas el
dc.subject Shipping el
dc.subject Dynamic Programming el
dc.title Βελτιστοποίηση Διαχείρισης Στόλου Πλοίων Μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου με Χρήση Δυναμικού Προγραμματισμού el
dc.contributor.department Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Operations Research-Shipping en
heal.classification Επιχειρισιακή Έρευνα-Ναυτιλιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-07-21
heal.abstract Σκοπός της διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός μοντέλου διαχείρισης του διαθέσιμου στόλου, δηλαδή των πλοίων που δεν είναι δεσμευμένα σε κάποιο συμβόλαιο, μιας ναυτιλιακής εταιρείας για την περίοδο ενός χρόνου. Το μοντέλο είναι ένας αλγόριθμος ο οποίος χρησιμοποιώντας πληροφορίες σχετικά με τα πλοία και προβλέψεις σχετικά με τη ζήτηση τον συγκεκριμένο χρόνο θα καθορίζει τη βέλτιστη εκμετάλλευση για κάθε διαθέσιμο πλοίο. Για την εύρεση της βέλτιστης λύσης χρησιμοποιείται η μέθοδος του Δυναμικού Προγραμματισμού. Αποτέλεσμα του αλγορίθμου θα είναι αποφάσεις για το ποια συμβόλαια συμφέρουν το κάθε πλοίο, για την επίτευξη του μέγιστου κέρδους. el
heal.abstract The purpose of the thesis is the development of an algorithm for the deployment of the available fleet of LNG ships of a shipping company for the following year. The algorithm uses as input, information for the classification of the LNG ships and a forecast for the demand of LNG the following year. Based on these, the algorithm exports the optimal exploitation of the ships. The optimal plan is based on the method of Dynamic Programming. The results are decisions occurring the contracts that best fit each ship, in order to accomplish maximum revenue. en
heal.advisorName Λυρίδης, Δημήτριος
heal.committeeMemberName Κολέτσος, Ιωάννης
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος
heal.academicPublisher Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 108
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα