dc.contributor.author |
Αργυρίου, Δημήτριος
|
|
dc.contributor.author |
Argyriou, Dimitrios
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-30T12:47:16Z |
|
dc.date.available |
2022-01-30T12:47:16Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22175 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Οδηγοί ταξί |
el |
dc.subject |
Κυκλοφοριακές συμπεριφορές |
el |
dc.subject |
Τακτική λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Μαθηματικά μοντέλα |
el |
dc.subject |
Taxi drivers |
en |
dc.subject |
Driving behavior |
en |
dc.subject |
Ordinal logistic regression |
en |
dc.subject |
Mathematical models |
en |
dc.title |
Ανάλυση επιπτώσεων στο κυκλοφοριακό σύστημα της Αθήνας λόγω της λειτουργίας ταξί |
el |
dc.title |
Impact on the traffic system of Athens due to the circulation of taxis |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακής τεχνικής |
el |
heal.classification |
Transportation engineering |
en |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-07-23 |
|
heal.abstract |
Η λειτουργία των ταξί στην Αθήνα, είναι γνωστό πως είναι αρκετά έντονη με τα ταξί τα οποία κυκλοφορούν καθημερινά εντός της της Πρωτεύουσας να είναι χιλιάδες. Έτσι είναι λογικό σε μία πόλη με ήδη επιβαρυμένο κυκλοφοριακό σύστημα, τα ταξί να το επηρεάζουν και εκείνα με τη σειρά τους. Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας, είναι η μελέτη και η ανάλυση των επιπτώσεων που δημιουργούνται στο κυκλοφοριακό σύστημα της Αθήνας από την κυκλοφορία των ταξί εντός της πόλης, διερευνώντας εκείνους τους παράγοντες που ενθαρρύνουν ή αποθαρρύνουν συγκεκριμένες «συμπεριφορές» των οδηγών ταξί. Τα δεδομένα που χρειάστηκαν για την έρευνα συλλέχθηκαν, σε συνεργασία με το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.), μέσω ερωτηματολογίων δείγματος 144 οδηγών ταξί, οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν κυρίως σε ερωτήσεις κυκλοφοριακού περιεχομένου. Για τη συγκεκριμένη εργασία, αναπτύχθηκαν τρία μαθηματικά μοντέλα με τη μεθοδολογία της «Τακτικής Λογιστικής Παλινδρόμησης», τα οποία ερευνούν τα εξής ενδεχόμενα. Το πρώτο αφορά το ποιες συνθήκες αυξάνουν ή μειώνουν την πιθανότητα οι οδηγοί ταξί να χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες, το δεύτερο μελετά τους παράγοντες εκείνους οι οποίοι δημιουργούν ή όχι την τάση στους οδηγούς να παραβαίνουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) και το τρίτο μοντέλο που αναπτύχθηκε, αφορά το ενδεχόμενο οι οδηγοί να σκέφτονται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της οδήγησής τους διερευνώντας τους παράγοντες που ενισχύουν την πιθανότητα αύξησης ή μείωσης της συχνότητας αυτού του ενδεχομένου. Η ανάλυση των μοντέλων που ακολούθησε, έδωσε συμπεράσματα σχετικά με τις επιπτώσεις που προκαλούν συγκεκριμένες «συμπεριφορές» των ταξί, στο κυκλοφοριακό σύστημα της Αθήνας. Τέλος, παρουσιάζονται περιορισμοί που διαπιστώθηκαν κατά την εκπόνηση της έρευνας και διατυπώνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. |
el |
heal.abstract |
The circulation of taxis in Athens is quite intense, with the taxis that circulate daily within the town being thousands. So, it is normal that taxis burden the Athens’s traffic system, which is already burdened. The purpose of this thesis, is to study the effects taxis have on the traffic load of the Capital. This will be happened by investigating the factors, that provoke or not specific taxi drivers’ behaviors. The data needed for the implementation of the research, were collected by questionnaires in a sample of 144 taxi drivers. Data collection was carried out in collaboration with the Attica Taxi Drivers Union and taxi drivers were asked to answer questions related, mainly, to traffic conditions. In this thesis, three mathematical models developed with the methodology of "Ordinal Logistic Regression" are presented, which investigate the following scenarios. The first one concerns the possibility of taxi drivers using the bus lanes or not during working hours. The second one studies those factors that create or do not create the tendency in drivers to violate the Traffic Code and the third one concerns drivers’ sensitivity about the environmental “footprint” of their driving and the factors that enhance or reduce the likelihood of this to happen more often. The analysis, led to conclusions about the traffic impacts of specific taxi "behaviors", in Athens. Finally, there are some limitations that were encountered during this research, as well as some proposed ways of extending this Diploma Thesis. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
|
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
|
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
|
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
|
heal.academicPublisher |
Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|