dc.contributor.author |
Πελεκάνος, Σωτήρης
|
el |
dc.contributor.author |
Pelekanos, Sotiris
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-10-20T12:04:05Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55970 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23668 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτροφόρτηση |
el |
dc.title |
Αλληλεπίδραση φόρτισης ηλεκτροκίνητου οχήματος με το δίκτυο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.secondaryTitle |
«Interaction of electric vehicle charging with the electric power network» |
el |
heal.generalDescription |
Η ηλεκτροκίνηση διαδραματίζει κομβικό ρόλο στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη διείσδυση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) στο ενεργειακό μίγμα που παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια. Παράλληλα, οδηγεί στη μείωση των εκπομπών ρύπων και της ηχορύπανσης που προκαλούνται από τις μεταφορές αναβαθμίζοντάς την ποιότητα ζωής των πόλεων. Επομένως, είναι μεγάλη πρόκληση να αναζητηθούν νέες τεχνολογίες και μέθοδοι που θα βοηθήσουν τη διείσδυσή της ηλεκτροκίνησης στην αγορά.
Η αμφίδρομη φόρτιση (Vehicle-to-Grid, V2G) των ηλεκτρικών οχημάτων (electric vehicle, EV) είναι μια καινοτόμα μέθοδος, όπου μέσω μιας πλατφόρμας ο ιδιοκτήτης του EV μπορεί να ενημερώνετε για την έλλειψη ή την περίσσεια ηλεκτρικής ενέργειας στο ηλεκτρικό δίκτυο. Πιο συγκεκριμένα, όταν υπάρχει έλλειψη μπορεί να επιστρέψει την ενέργεια της μπαταρίας του EV λαμβάνοντας το ανάλογο τίμημα για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου και αντίστοιχα όταν υπάρχει περίσσεια μπορεί να φορτίσει σε χαμηλότερη τιμή από ότι θα φόρτιζε σε ώρες αιχμής. |
el |
heal.classification |
Ηλεκτροφόρτηση |
el |
heal.dateAvailable |
2023-10-19T21:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
embargo |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-06-30 |
|
heal.abstract |
Η ηλεκτροκίνηση διαδραματίζει κομβικό ρόλο στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη διείσδυση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) στο ενεργειακό μίγμα που παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια. Παράλληλα, οδηγεί στη μείωση των εκπομπών ρύπων και της ηχορύπανσης που προκαλούνται από τις μεταφορές αναβαθμίζοντάς την ποιότητα ζωής των πόλεων. Επομένως, είναι μεγάλη πρόκληση να αναζητηθούν νέες τεχνολογίες και μέθοδοι που θα βοηθήσουν τη διείσδυσή της ηλεκτροκίνησης στην αγορά.
Η αμφίδρομη φόρτιση (Vehicle-to-Grid, V2G) των ηλεκτρικών οχημάτων (electric vehicle, EV) είναι μια καινοτόμα μέθοδος, όπου μέσω μιας πλατφόρμας ο ιδιοκτήτης του EV μπορεί να ενημερώνετε για την έλλειψη ή την περίσσεια ηλεκτρικής ενέργειας στο ηλεκτρικό δίκτυο. Πιο συγκεκριμένα, όταν υπάρχει έλλειψη μπορεί να επιστρέψει την ενέργεια της μπαταρίας του EV λαμβάνοντας το ανάλογο τίμημα για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου και αντίστοιχα όταν υπάρχει περίσσεια μπορεί να φορτίσει σε χαμηλότερη τιμή από ότι θα φόρτιζε σε ώρες αιχμής. |
el |
heal.advisorName |
Koulocheris, Dimitrios
|
en |
heal.advisorName |
Vossou, Clio
|
en |
heal.committeeMemberName |
Provataris, Jennifer
|
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
90 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|