dc.contributor.author | Κάντας, Οδυσσέας | el |
dc.contributor.author | Kantas, Odysseas | en |
dc.date.accessioned | 2023-03-01T11:05:00Z | |
dc.date.available | 2023-03-01T11:05:00Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/57174 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24872 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Interdepartmental graduate program | en |
dc.subject | Σχεδιασμός και κατασκευή υπογείων έργων | el |
dc.subject | Διατμηματικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών | el |
dc.subject | Design and construction of underground projects | en |
dc.title | Μεθοδολογία προκαταρκτικού σχεδιασμού συστημάτων προσωρινής αντιστήριξης της εκσκαφής σταθμών μετρό. | el |
dc.title | Preliminary design methodology for temporary excavation support systems for metro stations | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Preliminary design methodology for temporary excavation support systems for metro stations. | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-10-21 | |
heal.abstract | Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία με τίτλο «ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΚΣΚΑΦΗΣ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕΤΡΟ», γίνεται μία προσπάθεια εύρεσης του αποδοτικότερου τρόπου ενός συστήματος αντιστήριξης με την μορφή εύκαμπτου τοίχου πακτωμένης βάσης με προεντεταμένες αγκυρώσεις, σύμφωνα τους κανονισμούς του Ευρωκώδικα 7 (ΕΝ 1997). Η εκσκαφή και προσωρινή αντιστήριξη του σταθμού θα κατασκευαστεί με την μέθοδο της «Εκσκαφής και Επανεπίχωσης» (Cut & Cover). Η αποδοτικότερη διαστασιολόγηση επαφίεται στην εξασφάλιση των απαιτούμενων συνθηκών, με γνώμονα την προτεραιότητα πάντοτε της ασφάλειας σε όλα τα στάδια της ίδιας της κατασκευής του έργου και των εργαζομένων, καθώς και των υφιστάμενων κτιρίων, όπως ορίζεται από τους κανονισμούς. Παρουσιάζονται τέσσερις επιλύσεις, ξεκινώντας από την πρώτη διερευνητική έως ότου προκύψει η τέταρτη και τελική επίλυση. Αποτελεί την ασφαλέστερη προσέγγιση του συστήματος αντιστήριξης σε όλες τις φάσεις κατασκευής του έργου με το χαμηλότερο κόστος από άποψη απαιτούμενων πόρων. Τέλος, κρίσιμα σε ευαισθησία σημεία θα παρουσιαστούν σχετικά με το πώς συμπεριφέρονται μέσα από τις διάφορες φάσεις κατασκευής έως την ολοκλήρωση του έργου. | el |
heal.advisorName | Γερόλυμος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γερόλυμος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Νομικός, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 117 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: