dc.contributor.author | Ανδρινοπούλου, Ειρήνη-Μαρία | el |
dc.contributor.author | Andrinopoulou, Eirini-Maria | en |
dc.date.accessioned | 2024-06-07T10:22:40Z | |
dc.date.available | 2024-06-07T10:22:40Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59685 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27381 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Φασματική συσταδοποίηση | el |
dc.subject | Αναγνώριση προτύπων | el |
dc.subject | Μητροπολιτική περιοχή Αθήνας | el |
dc.subject | Spectral clustering | en |
dc.subject | Αλγόριθμοι συσταδοποίησης | el |
dc.subject | Transportation mode choice | en |
dc.subject | Clustering algorithms | en |
dc.subject | Μέσο μετακίνησης | el |
dc.subject | Data analysis | el |
dc.title | Εφαρμογή αλγορίθμων συσταδοποίησης στην αναγνώριση χώρο-χρονικών προτύπων επιλογής μέσου μετακίνησης. Η περίπτωση της Αθήνας | el |
dc.title | Application of clustering algorithms in identifying spatiotemporal patterns of transportation mode choice. The case of Athens | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.classification | Data Analysis | en |
heal.classification | Πρότυπα Μετακίνησης | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-03-14 | |
heal.abstract | Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση των αστικών μετακινήσεων όσον αφορά την επιλογή μεταφορικού μέσου, στην Μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας. Αντλώντας δεδομένα από τις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών, η έρευνα αποσκοπεί στην κατανόηση και βελτίωση των συστημάτων μεταφοράς, μέσω της εφαρμογής αλγορίθμων συσταδοποίησης για την ανίχνευση χώρο-χρονικών προτύπων. Παρά την σημαντικότητα των αστικών μετακινήσεων στην καθημερινότητα της πόλης, η έλλειψη πρόσφατων και ευρέως διαθέσιμων δεδομένων καθιστά δύσκολη την ανάλυση και τον σχεδιασμό βελτιωτικών παρεμβάσεων. Η έρευνα αυτή επιχειρεί να γεφυρώσει αυτό το κενό, αναδεικνύοντας τη σημασία των κοινωνικό-οικονομικών και δημογραφικών παραγόντων στις μετακινήσεις και προτείνοντας νέες μεθοδολογίες για την αποτελεσματική ανάλυση και πρόγνωση των συνηθειών που εκδηλώνουν οι κάτοικοι της Αθήνας σχετικά με τις μετακινήσεις τους. Μέσω της συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, καθώς και της εφαρμογής καινοτόμων αλγορίθμων, η εργασία στοχεύει στην ενίσχυση της κατανόησης των αστικών μετακινήσεων και στη διαμόρφωση στρατηγικών για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στις πόλεις. Η δομή της εργασίας περιλαμβάνει την εισαγωγή στο θέμα, την παρουσίαση των στόχων, τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, τη μεθοδολογία της έρευνας, τη συλλογή και περιγραφή δεδομένων, την επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων, καθώς και τα συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική έρευνα. | el |
heal.abstract | This thesis focuses on the analysis of urban mobility in terms of transportation mode choice in the Metropolitan area of Athens. By drawing data from the daily movements of citizens, the research aims to understand and improve transportation systems through the application of clustering algorithms to detect spatiotemporal patterns. Despite the significance of urban mobility to the city's daily life, the lack of recent and widely available data makes it difficult to analyze and plan for improvements. This study attempts to bridge this gap, highlighting the importance of socio economic and demographic factors in mobility and proposing new methodologies for the effective analysis and forecasting of the mobility habits of Athens' residents. Through the collection and analysis of data, as well as the application of innovative algorithms, the work aims to enhance the understanding of urban movements and to formulate strategies for improving the quality of life in cities. The structure of the thesis includes an introduction to the topic, the presentation of objectives, a literature review, research methodology, data collection and description, data processing and analysis, as well as conclusions and suggestions for future research. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 133 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: