HEAL DSpace

Φύλο και Μηχανικοί

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ροδοπούλου, Καλλιόπη el
dc.contributor.author Rodopoulou, Kalliopi en
dc.date.accessioned 2024-12-23T08:36:56Z
dc.date.available 2024-12-23T08:36:56Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60600
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28296
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διακρίσεις λόγω φύλου el
dc.subject Ανισότητα των φύλων el
dc.subject Ανώτατη εκπαίδευση el
dc.subject Στερεότυπα φύλου el
dc.subject Πεδίο Επιστήμης/Τεχνολογίας/Μηχανικής και Μαθηματικών el
dc.subject Gender discrimination en
dc.subject Gender inequality en
dc.subject Higher education en
dc.subject Gender stereotypes en
dc.subject Engineering and STEM en
dc.title Φύλο και Μηχανικοί en
dc.title Gender and Engineering en
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Έρευνα στις Έμφυλες Διακρίσεις στη Σχολή Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών – Μηχανικών Γεωπληροφορικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου el
heal.secondaryTitle Research on Gender Discrimination in the School of Rural, Surveying and Geoinformatics Engineering at the National Technical University of Athens en
heal.classification Κοινωνιολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-06-15
heal.abstract Οι διακρίσεις λόγω φύλου και η ανισότητα είναι κυρίαρχα ζητήματα σε διάφορους κοινωνικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της ανώτατης εκπαίδευσης στη χώρα μας. Η παρούσα εργασία διερευνά την έκταση και τη φύση των διακρίσεων και των ανισοτήτων λόγω φύλου στον τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης στη σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών – Μηχανικών Γεωπληροφορικής (ΣΑΤΜ-ΜΓ) του Εθνικού Μετσόβιο Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), εστιάζοντας στις εμπειρίες των φοιτητών/τριών και του προσωπικού. Αξιοποιώντας ποσοτικά δεδομένα, η μελέτη εξετάζει τους παράγοντες που επιτείνουν τις ανισότητες μεταξύ των φύλων και προτείνει συστάσεις για την προώθηση ενός ακαδημαϊκού περιβάλλοντος που θα είναι πιο συμπεριληπτικό και δίκαιο. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν σημαντικές περιπτώσεις διακρίσεων λόγω φύλου, οι οποίες επηρεάζονται από στερεότυπα και κοινωνικές νόρμες και εμποδίζουν την ακαδημαϊκή και επαγγελματική ανέλιξη των γυναικών. Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης τη διατομεακότητα των διακρίσεων και την ανάγκη για ολοκληρωμένες πολιτικές και πολιτισμικές αλλαγές. el
heal.abstract Gender discrimination and inequality are dominant issues in various social sectors, including higher education in our country. This paper explores the extent and nature of gender discrimination and inequality in the field of higher education in the School of Survey and Rural Engineering - Geoinformatics Engineering of the National Technical University of Athens (NTUA), focusing on the experiences of students and academic staff. Using quantitative data, the study examines the factors that exacerbate gender inequalities and proposes recommendations for promoting a more inclusive and equitable academic environment. The findings reveal significant instances of gender discrimination, which are influenced by stereotypes and social norms and hinder women's academic and professional advancement. The study also highlights the intersectionality of discrimination and the need for comprehensive policy and cultural changes. en
heal.advisorName Παπαδοπούλου, Μαρία el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Τσουκαλά, Βασιλική el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 125 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα