dc.contributor.advisor |
Μιχαηλίδης, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.author |
Χειλάς, Παναγιώτης Θ.
|
el |
dc.contributor.author |
Cheilas, Panagiotis T.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-07-23T10:05:31Z |
|
dc.date.available |
2012-07-23T10:05:31Z |
|
dc.date.copyright |
2012-07-20 |
- |
dc.date.issued |
2012-07-23 |
|
dc.date.submitted |
2012-07-20 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6467 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10625 |
|
dc.description |
852 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Το πρώτο τεύχος της παρούσας διπλωματική διατριβή πραγματεύεται την θεώρηση του επιχειρηματικού σχεδιασμού ( Business Planning ) με τη χρήση & ανάπτυξη χαρτών στρατηγικής (Strategy Maps), καθώς και με την αξιοποίηση του συστήματος ισορροπημένων βαθμοπινάκων (Balanced Scorecards), βασισμένων κυρίως στις ερευνητικές διατριβές των Robert S. Kaplan και David P. Norton ( Harvard Business School Press 1996 & 2004 ). Ακόμα, επιχειρείται η πρακτική εφαρμογή των όσων αναφέρονται στα κεφάλαια 1 έως 5 μέσω της παρουσίασης ενός ρεαλιστικού – αναλυτικού Business Plan για την εταιρεία « Seven Ε.Π.Ε. ».
Το δεύτερο τεύχος της διπλωματική διατριβή επιχειρείται η ευρύτερη παρουσίαση των λειτουργιών του Web – Marketing. Αναλυτικότερα, γίνεται διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους μπορεί να προσεγγιστεί διαδικτυακά ένας πελάτης και να γίνει η επιθυμητή « γνωριμία » του με την επιχείρηση – οργανισμό. Επίσης, τονίζεται η σημασία του προσανατολισμού κάθε site στον χρήστη – πελάτη και στις απαιτήσεις της αγοράς, καθώς και το επίπεδο των σχέσεων που πρέπει να αναπτυχθούν με τον πελάτη της επιχείρησης – οργανισμού.
Ακόμα, αναλύεται η προώθηση προϊόντων – υπηρεσιών μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης ( Social Media Marketing ) και παρουσιάζεται η σχέση μεταξύ των Social Media & του εταιρικού Marketing. Πέρα αυτών, παρουσιάζονται τα 8 συνηθέστερα λάθη στο εταιρικό Social Media Marketing, αναλύονται τα 7 βήματα για την επιτυχημένη προώθηση στο χώρο αυτό, και ακολούθως τονίζεται η διαδικασία και ο τρόπος διοργάνωσης διαδραστικών καμπανιών Marketing μέσω των Social Media. Στο τέλος αυτής της ενότητας αναλύεται το Marketing μέσω του Facebook, παρουσιάζονται οι 6 πιο δημοφιλείς τεχνικές προώθησης μέσω του Facebook και διευκρινίζονται οι πιο συχνές παρερμηνείες – παρεξηγήσεις που έχουν δημιουργηθεί για το μέσο αυτό στην μέχρι τώρα μικρή πορεία του.
Ακολούθως παρουσιάζεται η κατασκευή μιας ολοκληρωμένης ιστοσελίδας μέσω της οποίας επιχειρείται η διαδικτυακή προώθηση των προϊόντων – υπηρεσιών της εταιρείας Seven Ε.Π.Ε. Στο συγκεκριμένο τμήμα παρουσιάζονται ακολουθιακά όλα τα επιμέρους τμήματα της εταιρείας, επεξηγείται διεξοδικά το περιεχόμενο της κάθε ενότητας και εικονίζονται στιγμιότυπα από τους επιμέρους τομείς. Επίσης, παρουσιάζεται η διαδικασία δημιουργίας ενός εταιρικού προφίλ στο Facebook, μέσω της δόμησης του εταιρικού Facebook προφίλ της εταιρείας Seven Ε.Π.Ε.
Τέλος, στο τμήμα Appendix_C παρουσιάζεται αναλυτικά ο κώδικας των αρχείων HTML & PHP μέσω των οποίων υλοποιείται η ιστοσελίδα της εταιρείας Seven Ε.Π.Ε. |
el |
dc.description.abstract |
First part of diploma thesis deals with the endorsement of the Business Planning by using & developing Strategy Maps, and by exploiting the Balanced Scorecard system, mainly based on research theses of Robert S.Kaplan and David P. Norton ( Harvard Business School Press 1996 & 2004 ). Also, the practical appliance of what is mentioned in chapters 1 to 5 is attempted via the presentation of a realistic – analytical Business Plan for the “Seven Ltd.” company.
The second part of diploma thesis deals with the wider rollout of the functions of Web – Marketing. More specifically, it is being investigated the way through which an on – line customer can be accessed in order to be effected the desired “acquaintance” with a company – organization. It is also stressed the importance of the orientation of each website to the user – customer and the market’s requirements, and the level of relations to be developed with the business’s clients.
In addition, the promotion of products – services through social networking pages (Social Media Marketing) is being analyzed, and the relationship between the social media & the corporate marketing is shown. Beyond these, the 8 most common errors in business media marketing is presented, and the 7 steps for a successful promotional activity in this particular area is being analyzed. Also, the process of “know how” in order to organize interactive marketing campaigns throughout social media is being highlighted. At the end of this section the marketing through facebook is analyzed, the 6 most popular promotional techniques are presented, and the most common misconceptions created for facebook in its so far short “career” are explained.
Then, the developing of a comprehensive website is presented, through which the “Seven Ltd.” company attempts to promote its products – services on – line. In this particular section all the company’s sections are sequentially presented, the content of each section is being explained in every detail, and scenes from the individual sectors are depicted. Also, the process of developing a company’s profile on Facebook is presented through the structuring of the “Seven Ltd.” company’s profile.
Finally, in Appendic_C section, the HTML & PHP code files, through which the “Seven Ltd.” company’s website is structured, are presented in detail. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Παναγιώτης Θ. Χειλάς |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Επιχείρηση |
el |
dc.subject |
Επιχειρηματικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Χάρτες στρατηγικής |
el |
dc.subject |
Βαθμοπίνακες |
el |
dc.subject |
Ε.Π.Ε. |
el |
dc.subject |
Business |
en |
dc.subject |
Business planning |
en |
dc.subject |
Strategy maps |
en |
dc.subject |
Balanced scorecards |
en |
dc.subject |
Ltd. |
en |
dc.title |
Πλήρης Επιχειρηματικός Σχεδιασμός με Χάρτες Στρατηγικής (1 part)/Διαδικτυακό Μάρκετινγκ & Μάρκετινγκ Κοινωνικής Δικτύωσης (2 part) |
el |
dc.title.alternative |
Business planning with strategy maps - Case study "SEVEN Ltd." (1 part)/ Web marketing & social mediamarketing- Case study"SEVEN Ltd."(2 part) |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-07-18 |
- |
dc.date.modified |
2012-07-20 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μπελεγρή-Ρομπόλη, Ανδριάνα-Αθηνά |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μηλιός, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μιχαηλίδης, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μπελεγρή-Ρομπόλη, Ανδριάνα-Αθηνά |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μηλιός, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Ανθρωπιστικών Κοινωνικών Επιστημών και Δικαίου. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-07-23 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-07-23 |
- |