Ο σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την λήψη, αποθήκευση και προβολή ιχνών πολιτικών αεροσκαφών στην Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ). Καθώς δεν είναι διαθέσιμα πραγματικά δεδομένα, η λήψη θα γίνεται από έναν εξομοιωτή - γεννήτρια ιχνών. Η αποθήκευση θα γίνεται σε μια γεωχωρική βάση δεδομένων με σκοπό τη δυνατότητα μελλοντικής επιχειρησιακής αξιοποίησης των δεδομένων. Η προβολή θα είναι περιορισμένη σε αεροπορική εικόνα πραγματικού χρόνου, αλλά και κάποιας ορισμένης στιγμής στο παρελθόν.
Η ΠΑ διαθέτει ένα πλήθος radar για την ανίχνευση αεροσκαφών στον εναέριο χώρο της Ελλάδας, που συνοδεύεται από το ανάλογο λογισμικό για την παρουσίαση των δεδομένων που συλλέγονται. Στα κέντρα επιχειρήσεων όμως είναι εξαιρετικά χρήσιμο να υπάρχει διαθέσιμη και η αεροπορική εικόνα που διαθέτει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), και κατά συνέπεια το ευρύ κοινό, για επιχειρησιακούς σκοπούς. Το λογισμικό που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή για το σκοπό αυτό, δεν έχει τη δυνατότητα αποθήκευσης των ιχνών. Το κενό αυτό θα προσπαθήσει να καλύψει η παρούσα εργασία.
The scope of this thesis is the development of an application that will receive, store and present civil aviation aircraft tracks for the Hellenic Air Force (HAF). Since real data is not available, the application will receive tracks from a simulator - generator of aircraft tracks. The tracks will be stored in a geospatial database so they can be used in the future by HAF. The presentation will be limited in displaying real and past time data to the user, with no further analysis.
HAF has a number of radars tracking aircraft in the Greek airspace, accompanied by software capable of presenting the data collected. In operations centers though, is it invaluable to have available the airspace status as the Hellenic Civil Aviation Authority (HCAA) sees it, which is how the general public sees it. The software currently being used for that purpose does not have the capability of storing the data collected in any format. It is exactly this capability that the development of this thesis’ application will attempt to implement.