HEAL DSpace

Analysis of an on-off jamming situation as a dynamic game

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Mallik, R en
dc.contributor.author Scholtz, R en
dc.contributor.author Papavassilopoulos, G en
dc.date.accessioned 2014-03-01T01:49:13Z
dc.date.available 2014-03-01T01:49:13Z
dc.date.issued 2000 en
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/25701
dc.subject Dynamic Game en
dc.subject Indexing Terms en
dc.subject Packet Radio en
dc.subject Steady State en
dc.title Analysis of an on-off jamming situation as a dynamic game en
heal.type journalArticle en
heal.identifier.primary 10.1109/26.864173 en
heal.identifier.secondary http://dx.doi.org/10.1109/26.864173 en
heal.publicationDate 2000 en
heal.abstract The process of communication jamming can be modeled as a two-person zero-sum noncooperative dynamic game played between a communicator (a transmitter-receiver pair) and a jammer. We consider a one-way time-slotted packet radio communication link in the presence of a jammer, where the data rate is fixed and (1) in each slot, the communicator and jammer choose their respective power levels en
heal.journalName IEEE Transactions on Communications en
dc.identifier.doi 10.1109/26.864173 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής