dc.contributor.advisor |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Παύλου, Γεώργιος Θ.
|
el |
dc.contributor.author |
Pavlou, Georgios T.
|
en |
dc.date.accessioned |
2008-09-09T06:27:33Z |
|
dc.date.available |
2008-09-09T06:27:33Z |
|
dc.date.copyright |
2008-07-21 |
|
dc.date.issued |
2008-09-09T06:27:33Z |
|
dc.date.submitted |
2008-07-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2598 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4195 |
|
dc.description |
316 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της εν λόγω διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και η αξιολόγηση της διαφήμισης που αφορά τις νέες τεχνολογίες στην αυτοκινητοβιομηχανία από την πλευρά ενός μηχανολόγου μηχανικού. Πρόκειται για ένα «πάντρεμα» τομέων του μάρκετινγκ και γνώσεων από την μηχανολογία/τεχνολογία οχημάτων. Η εργασία αποτελείται από δύο βασικά μέρη: • Ανάλυση και Αξιολόγηση Διαφημίσεων: Αρχικά συγκεντρώθηκαν οι σημαντικότερες διαφημίσεις τεχνολογικού περιεχομένου από τους διαδικτυακούς τόπους των 20 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών. Κάθε μία από αυτές αξιολογήθηκε/βαθμολογήθηκε σύμφωνα με τρία κριτήρια: το κριτήριο αξιοπιστίας περιεχομένου, το κριτήριο αξιοποίησης τεχνικών πληροφοριών και το κριτήριο καταλληλότητας του συνοδευόμενου φωτογραφικού υλικού. Το πρώτο αφορά την «ειλικρίνεια» της εκάστοτε διαφήμισης, το δεύτερο το τεχνικό υπόβαθρο της και το τρίτο την επιλογή του φωτογραφικού της υλικού. Προέκυψε πως η μέση βαθμολογία στο σύνολο των εταιριών χαρακτηρίζεται για το πρώτο κριτήριο ως άνω του «καλός» (4,2/5), για το δεύτερο άνω του «μετρίου» και σχεδόν «καλός» (3,8/5) και για το τρίτο ακόμα πιο κοντά στο «πολύ καλός» (4,3/5). • Δημοσκόπηση: Σκοπός του κεφαλαίου αυτού είναι η διερεύνηση του μέσου επιπέδου γνώσης του κοινού ως προς τις τεχνολογίες του αυτοκινήτου, καθώς και ο τρόπος που αυτό αντιλαμβάνεται τις διαφημίσεις του είδους που συζητάμε, γενικότερα αλλά και ειδικότερα αυτές που αφορούν τους διαδικτυακούς τόπους των αυτοκινητοβιομηχανιών. Συγκεντρώθηκαν 321 ερωτηματολόγια με την μέθοδο της αποστολής αυτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και με κατάλληλη προσαρμογή του δείγματος στο ηλικιακό εύρος 18-45 έπειτα από δημογραφική ανάλυση του πληθυσμού της χώρας, καταλήξαμε σε ποικίλα στατιστικά δεδομένα και συμπεράσματα, τόσο στο σύνολο ηλικιών που προαναφέρθηκε όσο και στα επιμέρους ηλικιακά τμήματα 18-25, 26-35 και 36-45, τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Τα δεδομένα που λάβαμε, διαθέτουν πολύ καλό βαθμό εγκυρότητας και αξιοπιστίας και αφορούν θέματα όπως το επίπεδο γνώσης γύρω από το αυτοκίνητο και τους παράγοντες που το επηρεάζουν, την θέση της τεχνολογίας ανάμεσα στα κριτήρια αγοράς, την αξιολόγηση των εν λόγω διαφημίσεων από το ίδιο το κοινό και την επισκεψιμότητα αυτού στους ανάλογους διαδικτυακούς τόπους. |
el |
dc.description.abstract |
Aim of the diplomatic work in question is the analysis and the evaluation of the advertisement that concerns the new technologies in the automotive industry from a mechanical engineering point of view. It is a “bonding” of the sectors of marketing and knowledge from engineering/technology of vehicles. The work consistis of two basic parts: • Analysis and Evaluation of Advertisements: Initially, the most significant advertisements of technological interest were gathered from the web sites of 20 major car makers. Every one of them was evaluated according to three criteria: the criterion of reliability of content, the criterion of use of technical information and the criterion of appropriateness of the accompanied photographic mate. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Γεώργιος Θ. Παύλου |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Διαφήμισεις |
el |
dc.subject |
Αυτοκίνητα |
el |
dc.subject |
Αυτοκινητοβιομηχανίες |
el |
dc.subject |
Αξιολόγηση |
el |
dc.subject |
Ανάλυση |
el |
dc.subject |
Δημοσκόπηση |
el |
dc.subject |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject |
Advertisement |
en |
dc.subject |
Cars |
en |
dc.subject |
Car makers |
en |
dc.subject |
Automotive Industry |
en |
dc.subject |
Analysis |
en |
dc.subject |
Evaluation |
en |
dc.subject |
Survey |
en |
dc.subject |
Internet |
en |
dc.title |
Ανάλυση και τεχνική αξιολόγηση της διαφήμισης νέων τεχνολογιών στην αυτοκινητοβιομηχανία |
el |
dc.title.alternative |
Analysis and technical evaluation of the advertisement of new technologies in the automotive industry |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2008-07-20 |
|
dc.date.modified |
2008-09-09 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μαρμαράς, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Πόνης, Σταύρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μαρμαράς, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Πόνης, Σταύρος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών.Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2008-09-09 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2008-09-09 |
|