HEAL DSpace

Ανάλυση και τεχνική αξιολόγηση της διαφήμισης νέων τεχνολογιών στην αυτοκινητοβιομηχανία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παναγιώτου, Νικόλαος el
dc.contributor.author Παύλου, Γεώργιος Θ. el
dc.contributor.author Pavlou, Georgios T. en
dc.date.accessioned 2008-09-09T06:27:33Z
dc.date.available 2008-09-09T06:27:33Z
dc.date.copyright 2008-07-21
dc.date.issued 2008-09-09T06:27:33Z
dc.date.submitted 2008-07-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2598
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4195
dc.description 316 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της εν λόγω διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και η αξιολόγηση της διαφήμισης που αφορά τις νέες τεχνολογίες στην αυτοκινητοβιομηχανία από την πλευρά ενός μηχανολόγου μηχανικού. Πρόκειται για ένα «πάντρεμα» τομέων του μάρκετινγκ και γνώσεων από την μηχανολογία/τεχνολογία οχημάτων. Η εργασία αποτελείται από δύο βασικά μέρη: • Ανάλυση και Αξιολόγηση Διαφημίσεων: Αρχικά συγκεντρώθηκαν οι σημαντικότερες διαφημίσεις τεχνολογικού περιεχομένου από τους διαδικτυακούς τόπους των 20 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών. Κάθε μία από αυτές αξιολογήθηκε/βαθμολογήθηκε σύμφωνα με τρία κριτήρια: το κριτήριο αξιοπιστίας περιεχομένου, το κριτήριο αξιοποίησης τεχνικών πληροφοριών και το κριτήριο καταλληλότητας του συνοδευόμενου φωτογραφικού υλικού. Το πρώτο αφορά την «ειλικρίνεια» της εκάστοτε διαφήμισης, το δεύτερο το τεχνικό υπόβαθρο της και το τρίτο την επιλογή του φωτογραφικού της υλικού. Προέκυψε πως η μέση βαθμολογία στο σύνολο των εταιριών χαρακτηρίζεται για το πρώτο κριτήριο ως άνω του «καλός» (4,2/5), για το δεύτερο άνω του «μετρίου» και σχεδόν «καλός» (3,8/5) και για το τρίτο ακόμα πιο κοντά στο «πολύ καλός» (4,3/5). • Δημοσκόπηση: Σκοπός του κεφαλαίου αυτού είναι η διερεύνηση του μέσου επιπέδου γνώσης του κοινού ως προς τις τεχνολογίες του αυτοκινήτου, καθώς και ο τρόπος που αυτό αντιλαμβάνεται τις διαφημίσεις του είδους που συζητάμε, γενικότερα αλλά και ειδικότερα αυτές που αφορούν τους διαδικτυακούς τόπους των αυτοκινητοβιομηχανιών. Συγκεντρώθηκαν 321 ερωτηματολόγια με την μέθοδο της αποστολής αυτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και με κατάλληλη προσαρμογή του δείγματος στο ηλικιακό εύρος 18-45 έπειτα από δημογραφική ανάλυση του πληθυσμού της χώρας, καταλήξαμε σε ποικίλα στατιστικά δεδομένα και συμπεράσματα, τόσο στο σύνολο ηλικιών που προαναφέρθηκε όσο και στα επιμέρους ηλικιακά τμήματα 18-25, 26-35 και 36-45, τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Τα δεδομένα που λάβαμε, διαθέτουν πολύ καλό βαθμό εγκυρότητας και αξιοπιστίας και αφορούν θέματα όπως το επίπεδο γνώσης γύρω από το αυτοκίνητο και τους παράγοντες που το επηρεάζουν, την θέση της τεχνολογίας ανάμεσα στα κριτήρια αγοράς, την αξιολόγηση των εν λόγω διαφημίσεων από το ίδιο το κοινό και την επισκεψιμότητα αυτού στους ανάλογους διαδικτυακούς τόπους. el
dc.description.abstract Aim of the diplomatic work in question is the analysis and the evaluation of the advertisement that concerns the new technologies in the automotive industry from a mechanical engineering point of view. It is a “bonding” of the sectors of marketing and knowledge from engineering/technology of vehicles. The work consistis of two basic parts: • Analysis and Evaluation of Advertisements: Initially, the most significant advertisements of technological interest were gathered from the web sites of 20 major car makers. Every one of them was evaluated according to three criteria: the criterion of reliability of content, the criterion of use of technical information and the criterion of appropriateness of the accompanied photographic mate. en
dc.description.statementofresponsibility Γεώργιος Θ. Παύλου el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Διαφήμισεις el
dc.subject Αυτοκίνητα el
dc.subject Αυτοκινητοβιομηχανίες el
dc.subject Αξιολόγηση el
dc.subject Ανάλυση el
dc.subject Δημοσκόπηση el
dc.subject Διαδίκτυο el
dc.subject Advertisement en
dc.subject Cars en
dc.subject Car makers en
dc.subject Automotive Industry en
dc.subject Analysis en
dc.subject Evaluation en
dc.subject Survey en
dc.subject Internet en
dc.title Ανάλυση και τεχνική αξιολόγηση της διαφήμισης νέων τεχνολογιών στην αυτοκινητοβιομηχανία el
dc.title.alternative Analysis and technical evaluation of the advertisement of new technologies in the automotive industry en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2008-07-20
dc.date.modified 2008-09-09
dc.contributor.advisorcommitteemember Παναγιώτου, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μαρμαράς, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Πόνης, Σταύρος el
dc.contributor.committeemember Παναγιώτου, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Μαρμαράς, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Πόνης, Σταύρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών.Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2008-09-09
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2008-09-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής