HEAL DSpace

Επικαιροποίηση λειτουργικών ταχυτήτων V85 υπεραστικών οδών δύο λωρίδων κυκλοφορίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ψαριανός , Βασίλειος el
dc.contributor.author Ξενάκης, Νικόλαος Α. el
dc.contributor.author Xenakis, Nikolaos A. en
dc.date.accessioned 2008-09-23T09:47:44Z
dc.date.available 2008-09-23T09:47:44Z
dc.date.copyright 2008-07-22
dc.date.issued 2008-09-23T09:47:44Z
dc.date.submitted 2008-07-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2612
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3781
dc.description 162 σ. el
dc.description.abstract Το αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η επικαιροποίηση των μοντέλων εκτίμησης της λειτουργικής ταχύτητας V85 στους υπεραστικούς δρόμους δύο λωρίδων κυκλοφορίας. Ο εντοπισμός των μεταβολών των λειτουργικών ταχυτήτων σε σχέση με τις υπάρχουσες τιμές, που λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό μιας οδού επιτυγχάνεται με τη μελέτη του προβλήματος όπως εντοπίζεται στη διεθνή βιβλιογραφία. Το μοντέλο που αναπτύχθηκε και η στατιστική επεξεργασία του πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ανάλυσης παλινδρόμησης. Ακόμα, από τη σύγκριση του μοντέλου που παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη έρευνα με το υφιστάμενο μοντέλο των Ο.Μ.Ο.Ε που χρησιμοποιείται στην Ελλάδα και υιοθετείται από το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε αλλά και από άλλα μοντέλα που εντοπίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία, ενδεχομένως να αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα που θα χρησιμοποιηθούν κατά το σχεδιασμό και επανασχεδιασμό υπεραστικών οδών δύο λωρίδων κυκλοφορίας. el
dc.description.abstract The object of diplomatic work is the actualisation of models of estimate of functional speed V85 in two lane rural roads. The localisation of changes of functional speeds in relation to the existing prices, that are taken into account at the planning of the road is achieved with the study of the problem as it is located in the international bibliography. The model that was developed and its statistical treatment was realised with the use of regression analysis. Still, from the comparison of the model that is presented in the particular research with the existing model of [O].[M].[O].[E] that is used in Greece and is adopted by the [MIN].[ENV] but also by other models that are located in the international bibliography, potentially useful conclusions can be drawn that will be used at the planning and re-designing of two lane rural roads. en
dc.description.statementofresponsibility Νικόλαος Α. Ξενάκης el
dc.format.extent 331 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Λειτουργική ταχύτητα el
dc.subject Υπεραστικό οδικό δίκτυο el
dc.subject Operating speed en
dc.subject Consistency en
dc.title Επικαιροποίηση λειτουργικών ταχυτήτων V85 υπεραστικών οδών δύο λωρίδων κυκλοφορίας el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2008-07-21
dc.date.modified 2008-09-23
dc.contributor.advisorcommitteemember Ψαριανός, Βασίλειος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βυθούλκας, Πέτρος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Ψαριανός, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Βυθούλκας, Πέτρος el
dc.contributor.committeemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2008-09-23
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2008-09-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής