HEAL DSpace

Cost-Balancing Tolls for Atomic Network Congestion Games

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Fotakis, D en
dc.contributor.author Spirakis, P en
dc.date.accessioned 2014-03-01T01:55:52Z
dc.date.available 2014-03-01T01:55:52Z
dc.date.issued 2007 en
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/27871
dc.subject Congestion Game en
dc.subject Linear Time en
dc.subject Network Congestion en
dc.subject Optimal Solution en
dc.subject Nash Equilibria en
dc.subject Nash Equilibrium en
dc.subject Series Parallel en
dc.title Cost-Balancing Tolls for Atomic Network Congestion Games en
heal.type journalArticle en
heal.identifier.primary 10.1007/978-3-540-77105-0_19 en
heal.identifier.secondary http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-77105-0_19 en
heal.publicationDate 2007 en
heal.abstract We investigate the existence of optimal tolls for atomic symmetric network congestion games with unsplittable traffic and arbitrary non-negative and non-decreasing latency functions. We focus on pure Nash equilibria and a natural toll mechanism, which we call cost-balancing tolls. A set of cost-balancing tolls turns every path with positive traffic on its edges into a minimum cost path. Hence any en
heal.journalName Internet Mathematics en
dc.identifier.doi 10.1007/978-3-540-77105-0_19 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής