HEAL DSpace

Atomic Congestion Games: Fast, Myopic and Concurrent

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Fotakis, D en
dc.contributor.author Kaporis, A en
dc.contributor.author Spirakis, P en
dc.date.accessioned 2014-03-01T01:56:37Z
dc.date.available 2014-03-01T01:56:37Z
dc.date.issued 2008 en
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/28188
dc.subject Atomic Congestion Games en
dc.subject Randomized Experiment en
dc.subject Nash Equilibria en
dc.title Atomic Congestion Games: Fast, Myopic and Concurrent en
heal.type journalArticle en
heal.identifier.primary 10.1007/978-3-540-79309-0_12 en
heal.identifier.secondary http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-79309-0_12 en
heal.publicationDate 2008 en
heal.abstract We study here the effect of concurrent greedy moves of players in atomic congestion games where n selfish agents (players) wish to select a re- source each (out of m resources) so that her selfish delay there is not much. The problem of "maintaining" global progress while allowing concurrent play is ex- actly what is examined and answered here. We en
heal.journalName Theory of Computing Systems / Mathematical Systems Theory en
dc.identifier.doi 10.1007/978-3-540-79309-0_12 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής