HEAL DSpace

Πειραματική Μελέτη Επίδρασης Διάταξης Ακροπτερυγίων στα Αεροδυναμικά Φορτία Διπτέρυγου Μοντέλου Αεροσκάφους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Ασπρούλιας, Ιωάννης Σ. el
dc.contributor.author Asproulias, Ioannis S. en
dc.date.accessioned 2009-06-01T05:58:11Z
dc.date.available 2009-06-01T05:58:11Z
dc.date.copyright 2008-11-04
dc.date.issued 2009-06-01T05:58:11Z
dc.date.submitted 2008-11-04
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2838
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4036
dc.description 109 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε πειραματικά η επίδραση διάταξης ακροπτερυγίων στα αεροδυναμικά φορτία διπτέρυγου μοντέλου αεροσκάφους. Οι πτέρυγες ήταν τύπου NACA 4415, η μια ορθογωνική και η άλλη οπισθοκλινής, και η άτρακτος ήταν τετραγωνικής διατομής. Με τη χρήση ζυγού έξι συνιστωσών μετρήθηκαν σε υποηχητική αεροδυναμική σήραγγα δυνάμεις και ροπές, για γωνίες πρόσπτωσης από -2.5 έως 17.5 μοίρες και γωνίες εκτροπής από 0 έως 7.5 μοίρες. Επίσης, με τη χρήση μείγματος TiO2 - λάδι πραγματοποιήθηκαν οπτικοποιήσεις ροής στην επιφάνεια της πτέρυγας. Βασικό συμπέρασμα της εργασίας αυτής είναι ότι η παρουσία της διάταξης ακροπτερυγίων, που συνδέει τις δυο πτέρυγες, προκαλεί μείωση της άνωσης αλλά και της αντίστασης της τάξης του 3%. el
dc.description.abstract In the present experimental work, the influence of a wing-tip device was examined upon the aerodynamic loading of a biplane model. The wings were type NACA 4415, a rectangular and a swept one, whereas the fuselage had a rectangular cross section. Employing a six component balance, both forces and moments were measured in a subsonic wind tunnel for pitch angles in the range -2.5 to 17.5 degrees and yaw angles between 0 and 7.5 degrees. Surface flow visualization was done using a mixture of Tio2 and oil. The basic conclusion drawn from this work was that the wing-tip device, connecting the two wings, reduces both lift and drag slightly (by a mean 3%), providing however, the potential benefit of increasing the robustness of the wings configuraton due to the smaller span of the wings. en
dc.description.statementofresponsibility Ιωάννης Σ. Ασπρούλιας el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Πειραματική el
dc.subject Διπλάνο el
dc.subject Ακροπτερύγια el
dc.subject Μείωση αντίστασης el
dc.subject Αντίσταση el
dc.subject Experimental en
dc.subject Biplane en
dc.subject Wing-Tip en
dc.subject Reduce drag en
dc.subject Drag en
dc.title Πειραματική Μελέτη Επίδρασης Διάταξης Ακροπτερυγίων στα Αεροδυναμικά Φορτία Διπτέρυγου Μοντέλου Αεροσκάφους el
dc.title.alternative Experimental Study of the Influence of Wing Tip Devices upon the Aerodynamic Loading of Biplane Model en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2008-10-16
dc.date.modified 2008-11-04
dc.contributor.advisorcommitteemember Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσαγγάρης, Σωκράτης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βουτσινάς, Σπυρίδων el
dc.contributor.committeemember Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Τσαγγάρης, Σωκράτης el
dc.contributor.committeemember Βουτσινάς, Σπυρίδων el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2009-05-29
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2009-05-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής