dc.contributor.advisor |
Μαθιουλάκης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.author |
Ασπρούλιας, Ιωάννης Σ.
|
el |
dc.contributor.author |
Asproulias, Ioannis S.
|
en |
dc.date.accessioned |
2009-06-01T05:58:11Z |
|
dc.date.available |
2009-06-01T05:58:11Z |
|
dc.date.copyright |
2008-11-04 |
|
dc.date.issued |
2009-06-01T05:58:11Z |
|
dc.date.submitted |
2008-11-04 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2838 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4036 |
|
dc.description |
109 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε πειραματικά η επίδραση διάταξης ακροπτερυγίων στα αεροδυναμικά φορτία διπτέρυγου μοντέλου αεροσκάφους. Οι πτέρυγες ήταν τύπου NACA 4415, η μια ορθογωνική και η άλλη οπισθοκλινής, και η άτρακτος ήταν τετραγωνικής διατομής. Με τη χρήση ζυγού έξι συνιστωσών μετρήθηκαν σε υποηχητική αεροδυναμική σήραγγα δυνάμεις και ροπές, για γωνίες πρόσπτωσης από -2.5 έως 17.5 μοίρες και γωνίες εκτροπής από 0 έως 7.5 μοίρες. Επίσης, με τη χρήση μείγματος TiO2 - λάδι πραγματοποιήθηκαν οπτικοποιήσεις ροής στην επιφάνεια της πτέρυγας. Βασικό συμπέρασμα της εργασίας αυτής είναι ότι η παρουσία της διάταξης ακροπτερυγίων, που συνδέει τις δυο πτέρυγες, προκαλεί μείωση της άνωσης αλλά και της αντίστασης της τάξης του 3%. |
el |
dc.description.abstract |
In the present experimental work, the influence of a wing-tip device was examined upon the aerodynamic loading of a biplane model. The wings were type NACA 4415, a rectangular and a swept one, whereas the fuselage had a rectangular cross section. Employing a six component balance, both forces and moments were measured in a subsonic wind tunnel for pitch angles in the range -2.5 to 17.5 degrees and yaw angles between 0 and 7.5 degrees. Surface flow visualization was done using a mixture of Tio2 and oil. The basic conclusion drawn from this work was that the wing-tip device, connecting the two wings, reduces both lift and drag slightly (by a mean 3%), providing however, the potential benefit of increasing the robustness of the wings configuraton due to the smaller span of the wings. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ιωάννης Σ. Ασπρούλιας |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Πειραματική |
el |
dc.subject |
Διπλάνο |
el |
dc.subject |
Ακροπτερύγια |
el |
dc.subject |
Μείωση αντίστασης |
el |
dc.subject |
Αντίσταση |
el |
dc.subject |
Experimental |
en |
dc.subject |
Biplane |
en |
dc.subject |
Wing-Tip |
en |
dc.subject |
Reduce drag |
en |
dc.subject |
Drag |
en |
dc.title |
Πειραματική Μελέτη Επίδρασης Διάταξης Ακροπτερυγίων στα Αεροδυναμικά Φορτία Διπτέρυγου Μοντέλου Αεροσκάφους |
el |
dc.title.alternative |
Experimental Study of the Influence of Wing Tip Devices upon the Aerodynamic Loading of Biplane Model |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2008-10-16 |
|
dc.date.modified |
2008-11-04 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μαθιουλάκης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Τσαγγάρης, Σωκράτης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βουτσινάς, Σπυρίδων |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μαθιουλάκης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Τσαγγάρης, Σωκράτης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βουτσινάς, Σπυρίδων |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2009-05-29 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2009-05-29 |
|