dc.contributor.advisor |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.author |
Σεπεντζής, Αθανάσιος Χ.
|
el |
dc.contributor.author |
Sepentzis, Athanasios Ch.
|
en |
dc.date.accessioned |
2009-06-19T11:14:53Z |
|
dc.date.available |
2009-06-19T11:14:53Z |
|
dc.date.copyright |
2009-02-09 |
|
dc.date.issued |
2009-06-19T11:14:53Z |
|
dc.date.submitted |
2009-02-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/2885 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.454 |
|
dc.description |
139 σ. |
el |
dc.description |
Μεταπτυχιακή Εργασία -- Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη" |
el |
dc.description.abstract |
Στην πρώτη ενότητα της εργασίας γίνεται μία ιστορική αναδρομή στη σχεδίαση των αερόστρωμνων σκαφών μέχρι τη σύγχρονη εποχή. Στη συνέχεια, δίδονται βασικά στοιχεία της θεωρίας για την αρχική μελέτη και σχεδίαση των ACV. Στην επόμενη ενότητα εκτελείται ανάλυση των συνιστωσών της αντίστασης αυτών των σκαφών, δίνονται βασικές αρχές Ευστάθειας και μελετάται η επίδραση διαφόρων σχεδιαστικών μεγεθών σε αυτή. Στην τελευταία ενότητα γίνεται μία σύγκριση μεταξύ των διατάξεων της εύκαμπτης φούστας και αποδίδεται η εξέλιξη της τεχνολογίας σχεδίασης των ACV σε προηγμένες χώρες. |
el |
dc.description.abstract |
In the first part of the essay, a historical review of the Air Cushion Vehicle design is given up until nowadays. Then, we describe basic principles of the theory for the initial design and study of the ACV and we analyze the Resistance of those crafts into its parts. In addition, we state some aspects of Stability and how some design methods affect it. To conclude, we make a comparison of the flexible skirts design amongst the technologically advanced countries and its evolution. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Αθανάσιος Χ. Σεπεντζής |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Αερόστρωμνα σκάφη |
el |
dc.subject |
Ευστάθεια |
el |
dc.subject |
Αντίσταση |
el |
dc.subject |
Σχεδίαση |
el |
dc.subject |
Μελέτη |
el |
dc.subject |
Φούστα |
el |
dc.subject |
Air cushion vehicles |
en |
dc.subject |
Stability |
en |
dc.subject |
Resistance |
en |
dc.subject |
Design |
en |
dc.subject |
Flexible skirt |
en |
dc.title |
Στοιχεία μελέτης και σχεδίασης αερόστρωμνων σκαφών |
el |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2008-10-09 |
|
dc.date.modified |
2009-02-09 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σπύρου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σπύρου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2009-06-19 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2009-06-19 |
|