HEAL DSpace

Μελέτη στρεπτικών ταλαντώσεων στροφαλοφόρου ατράκτου υπερπληρωμένου κινητήρα diesel σε μόνιμη και μεταβατική κατάσταση λειτουργίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Δόδουλας, Ηλίας A. el
dc.contributor.author Dodoulas, Ilias A en
dc.date.accessioned 2009-10-01T10:20:52Z
dc.date.available 2009-10-01T10:20:52Z
dc.date.copyright 2009-07-22
dc.date.issued 2009-10-01T10:20:52Z
dc.date.submitted 2009-07-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3034
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4698
dc.description 141 σ. el
dc.description.abstract Ο υπερπληρωμένος κινητήρας diesel, αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή για την κίνηση μεγάλων οχημάτων (πλοία, φορτηγά κ.λ.π), την ηλεκτροπαραγωγή ενώ συνεχώς αυξάνει και το μερίδιό του στην πολύ ανταγωνιστική αυτοκινητοβιομηχανία. Οι περισσότερες μελέτες μέχρι στιγμής επικεντρώνονται στο θερμοδυναμικό κομμάτι της λειτουργίας του, καθώς αυτό επηρεάζει άμεσα την αποδιδόμενη ισχύ, την κατανάλωση καυσίμου καθώς και τις εκπομπές των αέριων ρύπων. Στην παρούσα εργασία, μελετάται η δυναμική λειτουργία του κινητήρα. Αναπτύσσονται δύο διαφορετικά μοντέλα, ένα απλοποιημένο και ένα σύνθετο, τα οποία δοκιμάζονται για διάφορες συνθήκες λειτουργίας, τόσο στην μόνιμη κατάσταση λειτουργίας όσο και στην μεταβατική και τα αποτελέσματα που υπολογίζονται με τα δύο μοντέλα συγκρίνονται μεταξύ τους καθώς και με τα πειραματικά δεδομένα. Τέλος, γίνεται μελέτη για ειδικές περιπτώσεις λειτουργίας του κινητήρα. el
dc.description.abstract The supercharged diesel engine is the number one choice for heavy-duty vehicles (ships,trucks etc), power generation and it continuously grows it's share in the competitive auto industry. Most studies until now focus on the thermodynamic aspect of the operation, since this affects the output power, the fuel consumption and the emissions. In this case though, the dynamic operation of the engine is studied. Two different models have been developed, one simple and one detailed model, and both of them are tested in various operating conditions, in steady state and in transient operation. The results are being compared with experimental data. Finally, more cases of special running conditions are being studied en
dc.description.statementofresponsibility Ηλίας Α. Δόδουλας el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κινητήρες el
dc.subject Μηχανές Εσωτερικής Καύσης el
dc.subject Στρεπτικές ταλαντώσεις el
dc.subject Στροφαλοφόροι el
dc.subject Diesel en
dc.subject Engines en
dc.subject Combustion en
dc.subject Torsional en
dc.subject Crankshaft en
dc.subject Transient operation en
dc.title Μελέτη στρεπτικών ταλαντώσεων στροφαλοφόρου ατράκτου υπερπληρωμένου κινητήρα diesel σε μόνιμη και μεταβατική κατάσταση λειτουργίας el
dc.title.alternative Study of crankshaft torsional deformation under steady state and transient operation of a turbocharged diesel engine en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2009-07-17
dc.date.modified 2009-07-22
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2009-10-01
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2009-10-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής