HEAL DSpace

Μελέτη μηχανικής συμπεριφοράς υλικών και κατασκευών σε κρούση με τη μέθοδο Sled Test

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κεφαλάς, Βασίλειος el
dc.contributor.author Κατσαρής, Γεώργιος Μ. el
dc.contributor.author Katsaris, Georgios M. en
dc.date.accessioned 2010-01-07T10:24:46Z
dc.date.available 2010-01-07T10:24:46Z
dc.date.copyright 2009-10-29
dc.date.issued 2010-01-07T10:24:46Z
dc.date.submitted 2009-10-29
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3140
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4561
dc.description 74 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα μελέτη αφορά στον πειραματικό προσδιορισμό των μηχανικών ιδιοτήτων διαφόρων υλικών και κατασκευών σε κρουστική καταπόνηση. Για να πραγματοποιήσουμε τα πειράματα κατασκευάσαμε ειδική διάταξη δοκιμών κρούσης με ολίσθηση (crash sled test). Τα υλικά που δοκιμάσθηκαν ήταν, είτε αφρώδη πολυμερή υλικά, αντίστοιχα αυτών που χρησιμοποιούνται σε προφυλακτήρες οχημάτων, σε κράνη μοτοσικλέτας ή σε ανδρείκελα (dummies), είτε κάποιες μεταλλικές κατασκευές που προσομοιάζουν σε συγκεκριμένα τμήματα οχημάτων και βελτιώνουν την παθητική τους ασφάλεια (πχ crash boxes) ή σε ολόκληρο το εμπρόσθιο ή οπίσθιο παραμορφώσιμο τμήμα οχήματος. Επίσης δοκιμάσθηκαν συνδυασμοί μεταλλικών και αφρωδών υλικών. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν τέσσερις διαφορετικές συγκρίσεις μοντέλων «σασί» οχημάτων. Από τη σύγκρισή τους εξήχθησαν χρήσιμα συμπεράσματα όσον αφορά τη χρησιμότητα του αφρώδους υλικού κατά την κρούση. Προτού παρουσιαστεί η πειραματική διαδικασία, παρατίθενται κάποιες γενικές πληροφορίες σχετικά με τον σκοπό αυτού του πονήματος, την τεχνολογία της παθητικής ασφάλειας των οχημάτων σήμερα, την χρήση των sled tests ανά τον κόσμο και τα πλεονεκτήματά της. Επίσης παρουσιάζεται η διαδικασία κατασκευής, συναρμολόγησης και βαθμονόμησης της πειραματικής μας διάταξης. Στη συνέχεια προχωράμε στην πειραματική διαδικασία. Αφού περιγραφεί αναλυτικά η διαδικασία πραγματοποίησης των δοκιμών προχωράμε στην αξιολόγησή τους και στην αξιολόγηση του όλου εγχειρήματος. el
dc.description.abstract The present study concerns the experimental assessment of the mechanical properties of several different materials and constructions on impact fatigue. To accomplish the experiments, we constructed a special crash sled test device. The materials that were tested were, either foam polymer materials (such as those used in vehicle bumpers, into motorcycle helmets or in the construction of crash test dummies), or some metal specimens that resemble special vehicle parts that improve passive safety (eg crash boxes) or the whole front or back deformable part of the vehicle. Furthermore, combinations of metal and foam materials were tested. To be more specific, four different comparisons of vehicle chassis’ models took place. From their parallelism, some useful conclusions were extracted concerning the usefulness of the foam material in a crash. Before the presentation of the experimental process, some general information relative to the goal of this work will be put forward. Also we will make a quick review of the passive safety technology in vehicles today, the use of sled tests around the world and its benefits. The construction, assembly and calibration processes of our experimental installation are also being presented. Afterwards, we go on with the experimental process. After having a detailed look on the procedure, we go on with the evaluation of the results. en
dc.description.statementofresponsibility Γεώργιος Μ. Κατσαρής el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κρούση el
dc.subject Δοκιμή κρούσης el
dc.subject Κρουστική καταπόνηση el
dc.subject Υλικά el
dc.subject Κατασκευές el
dc.subject Δοκιμές el
dc.subject Crash en
dc.subject Impact en
dc.subject Collision en
dc.subject Materials en
dc.subject Structures en
dc.subject Sled test en
dc.subject Crash test en
dc.subject Test en
dc.title Μελέτη μηχανικής συμπεριφοράς υλικών και κατασκευών σε κρούση με τη μέθοδο Sled Test el
dc.title.alternative Study on the mechanical performance of materials and structures under impact fatigue with the Sled Test technique en
dc.type bachelorThesis el (el)
dc.date.accepted 2009-10-14
dc.date.modified 2009-10-29
dc.contributor.advisorcommitteemember Κεφαλάς, Βασίλειος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μανωλάκος, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Κεφαλάς, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Παπαδόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Μανωλάκος, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανικής. Εργαστήριο Πολυμερών και Σύνθετων Υλικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-01-07
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-01-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής