dc.contributor.advisor |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.author |
Νικήτας, Μιχαήλ Σ.
|
el |
dc.contributor.author |
Nikitas, Michael S.
|
en |
dc.date.accessioned |
2010-02-11T07:04:53Z |
|
dc.date.available |
2010-02-11T07:04:53Z |
|
dc.date.copyright |
2010-01-26 |
|
dc.date.issued |
2010-02-11T07:04:53Z |
|
dc.date.submitted |
2010-01-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3180 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4831 |
|
dc.description |
93 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η ηλεκτρική πρόωση στα πολεμικά πλοία είναι μια εναλλακτική πρόταση πρόωσης με αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα και υψηλές δυνατότητες. Απαντάται δε σήμερα σε πολλούς τύπους σκαφών, συμβατικών και πολεμικών, και αξιολογείται ως επιλογή σε πολλά προγράμματα ναυπήγησης νέων μονάδων. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια τεχνική περιγραφή χαρακτηριστικών εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και των παρελκομένων αυτής, προκειμένου να γνωρίσει ο αναγνώστης τους τύπους και τα χαρακτηριστικά κάθε μηχανήματος που υποστηρίζει το πλήρως εξηλεκτρισμένο πλοίο. Πρόσθετη σημασία δίνεται στους μετατροπείς συχνότητας, ο τύπος των οποίων είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό γνώρισμα των εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Τέλος, γίνεται μια αναφορά στο θέμα της Οικονομοτεχνικής προσιτότητας στις κατασκευές πολεμικών πλοίων και αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους ένας στολίσκος πολεμικών πλοίων να γίνει περισσότερο προσιτός οικονομοτεχνικά. |
el |
dc.description.abstract |
The all electric propulsion system in warships is an alternative system of propulsion which has been already high benefits and efficiently. It can be in several types of ships (commercial ships even if warships) and it is a propulsion system in many new buildings all around the world. At this thesis, it is given a technical discription of the all electric power plant, and it is given special information of the frequency converters. Also, it is given a techno-economical comparison of the all electric power plant in warships and it is given some ideas and proposals where a small number of warships to be more efficiently. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Μιχαήλ Σ. Νικήτας |
el |
dc.format.extent |
331 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ηλεκτρική πρόωση |
el |
dc.subject |
Πολεμικά πλοία |
el |
dc.subject |
Μετατροπείς συχνότητας |
el |
dc.subject |
Οικονομικοτεχνική |
el |
dc.subject |
Ελικτικές ικανότητες |
el |
dc.subject |
All electric warship |
en |
dc.subject |
Frequency converters |
en |
dc.subject |
Redundancy |
en |
dc.subject |
Prime movers |
en |
dc.subject |
Motor drive |
en |
dc.subject |
Power convertion module |
en |
dc.title |
Το πλήρως εξηλεκτρισμένο πολεμικό πλοίο και η οικονομοτεχνική προσιτότητα στην κατασκευή του |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2010-01-25 |
|
dc.date.modified |
2010-01-26 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Φραγκόπουλος, Χρίστος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Φραγκόπουλος, Χρίστος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2010-02-09 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2010-02-09 |
|