HEAL DSpace

Επιλογή σεναρίου εξέλιξης Δήμου Βριλησσίων ως παράγοντα συσχέτισης Χρήσεων γης και αξιών ακινήτων σύμφωνα με το Νέο ΓΠΣ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σιόλας, Άγγελος el
dc.contributor.author Δερβίδη, Αμυνα Ν. el
dc.contributor.author Dervidi, Amyna N. en
dc.date.accessioned 2010-03-02T08:59:05Z
dc.date.available 2010-03-02T08:59:05Z
dc.date.copyright 2010-03-01
dc.date.issued 2010-03-02T08:59:05Z
dc.date.submitted 2010-03-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3217
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5236
dc.description 118 σ. el
dc.description Περιλαμβάνει Πολεοδομικά Σχέδια. el
dc.description.abstract Ο Δήμος Βριλησσίων αποτελεί ένα από τα Βόρεια Προάστεια, το οποίο μέχρι σήμερα παρέχει υψηλή ποιότητα ζωής στους κατοίκους του. Παρόλα αυτά, η πληθώρα ιδιωτικών χρήσεων της γης διογκώνουν την κυκλοφορία μέσα στην πόλη με συνέπεια να δημιουργούνται κυκλοφοριακές θρομβώσεις. Επίσης, η έλλειψη σε αμιγή και γενική κατοικία παρόλο που ο πληθυσμός αυξάνεται ραγδαία ανά έτος, έχει ως συνέπεια να παρεμποδίζεται η δυνατότητα κατοίκησης νέων οικογενειών και ατόμων στο άμεσο μέλλον. Για τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να βρεθούν τρόποι με τους οποίους η παροχετευτικότητα του κυκλοφοριακού δικτύου να μην παρεμποδίζεται, καθώς και οι χρήσεις άμεσης ανάγκης και καθημερινής εξυπηρέτησης του Δήμου να εξειδικευθούν. Επομένως, απαιτείται να λάβουν χώρα παρεμβάσεις και κατά τόπους τροποποιήσεις οι οποίες προκύπτουν από τη μελέτη του ισχύοντος ΓΠΣ του Δήμου Βριλησσίων. Πιο συγκεκριμένα, μετά από ανάλυση του πολεοδομικού καθεστώτος της περιοχής σε σχέση με το ευρύ φάσμα των αλληλοεξαρτήσεων και της επιρροής της αναλύονται τα διαχρονικά κοινωνικο-οικονομικά της στοιχεία ώστε να καθοριστούν πλήρως τα χωρικά προβλήματα του Δήμου και τα οποία αφορούν: • Tο μεταφορικό δίκτυο του Δήμου Βριλησσίων, όπου αναλύεται το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων στάθμευσης, καθώς και η λύση που προτείνεται μέσω των εναλλακτικών ειδών μεταφοράς πέρα από τη χρήση ΙΧ, δηλαδή μέσω της πεζοπορίας, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και της χρήσης ποδηλάτου. • Τις 9 οικιστικές ζώνες του Δήμου Βριλησσίων, αναλύοντας τις παρελθοντικές (από το 1995) και τις σημερινές αξίες των ακινήτων του Δήμου (αντικειμενικές και εμπορικές) και προβλέποντας τη μελλοντική τους τάση. • Τέλος, τους μεσο-μακροπρόθεσμους στόχους της νέας μελέτης ΓΠΣ για το Δήμο μέσω 3 εναλλακτικών σεναρίων εξέλιξης του, τα οποία αξιολογούνται σύμφωνα με πολεοδομικά και χωροταξικά κριτήρια όπως η αναγκαιότητα νέων χρήσεων γης και προτείνεται ένα νέο, το οποίο εστιάζει ακόμη περισσότερο στα ζητήματα που αφορούν τις χρήσεις γης, τις αξίες ακινήτων και τις αναγκαίες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στο Δήμο Βριλησσίων προτείνοντας εφικτές λύσεις χωρίς δυσβάσταχτη οικονομική επιβάρυνση. el
dc.description.abstract The Municipality of Vrilissia represents one of the Northern Suburbs, which up to this day provides high quality of life to his residents. Nevertheless, the abundance of private land uses exaggerate the circulation within the city so that circulatory accumulations are created. Also, the lack of immiscible and general residence even when the population is immensely increased per year leads to the obstruction of the residential potential of new families and individuals in the foreseeable future. For the aforementioned reasons, ways must be found in order for the channelling of the circulatory network not to be impeded, as well as for the urgent land uses and those of the Municipality’s daily services to be specialized. Consequently, it is required that interventions and local modifications take place which result from the study of the current General Urban Plan (GUP) of the Vrilissia Municipality. More specifically, after the analysis of the region’s urban status concerning the wide spectrum of its interdependences and influence, its diachronic socio-economic elements are analyzed so that the Municipality’s spatial problems are fully determined which regard: • The transportational network of the Municipality of Vrilissia, where the problem of the parking shortage is analyzed, as well as the solution that is proposed via the alternative types of transport beyond the use of privately-owned cars, that is via walking, the Means of Mass Transport and the use of bicycle. • The 9 residential areas of the Municipality of Vrilissia, analyzing past (since 1995) and the current values of the Municipality’s land market real estates (documentary and commercial) and forecasting their future tendency. • Concluding, the medium-and-long-term objectives of the new study of GUP for the Municipality via 3 alternative development scenarios, which are evaluated according to urban and land-planning criteria like the necessity of new land uses and a new one is proposed that focuses still more upon the issues concerning land uses, the values of real estates and the essential circulatory interventions within the Municipality of Vrilissia proposing feasible solutions without unbearable economic encumbrance. en
dc.description.statementofresponsibility Αμυνα Ν. Δερβίδη el
dc.format.extent 331 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Δήμος Βριλησσίων el
dc.subject Άξιες ακινήτων el
dc.subject Χρήσεις Γης el
dc.subject Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο el
dc.subject Συσχέτιση el
dc.subject Municipality of Vrilissia en
dc.subject Real Estate Values en
dc.subject Land Use en
dc.subject General Urban Plan en
dc.subject Factor en
dc.title Επιλογή σεναρίου εξέλιξης Δήμου Βριλησσίων ως παράγοντα συσχέτισης Χρήσεων γης και αξιών ακινήτων σύμφωνα με το Νέο ΓΠΣ el
dc.title.alternative Selection of Scenario Evulation for the Municipality of Vrilissia as a Correlation Factor of Land Uses and Real Estate Values according to the New General Urban Plan en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-02-23
dc.date.modified 2010-03-01
dc.contributor.advisorcommitteemember Σαγιάς, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Σιόλας, Άγγελος el
dc.contributor.committeemember Σαγιάς, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-03-02
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-03-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής