dc.contributor.advisor |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.author |
Ράπτης, Παύλος Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Raptis, Pavlos G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2010-03-04T08:15:39Z |
|
dc.date.available |
2010-03-04T08:15:39Z |
|
dc.date.copyright |
2009-10-13 |
|
dc.date.issued |
2010-03-04T08:15:39Z |
|
dc.date.submitted |
2009-10-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3233 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5282 |
|
dc.description |
78 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στο κεφάλαιο 1, γίνεται μια εισαγωγή στα ηχητικά φαινόμενα, τα σύμβολα και τις εξισώσεις που τα διέπουν. Στο κεφάλιο 2, περιγράφεται η θεωρία, ο μηχανισμός παραγωγής θορύβου καύσης, καθώς και η εξάρτηση του από διάφορες παραμέτρους. Το κεφάλαιο 3 αναλύει τις δύο επικρατέστερες μεθόδους πρόβλεψης θορύβου καύσης, παραθέτοντας επίσης τα πλεονεκτήματα της μιας έναντι της άλλης. Τέλος, στο κεφάλαιο 4 γίνεται μια παραμετρική ανάλυση της επίδρασης των στροφών και του φορτίου του κινητήρα, στη παραγωγή θορύβου καύσης. Στη συνέχεια, γίνεται σύγκριση μεταξύ των αποτελεσμάτων, τα οποία βρέθηκαν για τον κινητήρα Mercedes-Benz OM 366 LA του εργαστηρίου ΜΕΚ, με εφαρμογή του υπολογιστικού κώδικα και με χρήση της συσκευής της AVL. |
el |
dc.description.abstract |
In chapter 1, an introduction to sound in general is given. In chapter 2, the mechanism of combustion noise radiation and its dependence on various parameters is analyzed. Chapter 3 analyzes the two known methods of combustion noise prediction, giving the advantages of the one against the other. In conclusion, in chapter 4, a comparison between the results of the AVL device and the fortran code for the Mercedes-Benz OM 366 LA engine is given |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Παύλος Γ. Ράπτης |
el |
dc.format.extent |
331 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Φορτία |
el |
dc.subject |
Υπερπληρωμένοι κινητήρες diesel |
el |
dc.subject |
Θόρυβος |
el |
dc.subject |
Καύση |
el |
dc.subject |
Υπολογιστική προσέγγιση |
el |
dc.subject |
Loads |
en |
dc.subject |
Turbocharged Diesel Engine |
en |
dc.subject |
Noise |
en |
dc.subject |
Computational analysis |
en |
dc.subject |
Speed |
en |
dc.title |
Επίδραση ταχύτητας περιστροφής και φορτίου στις εκπομπές Θορύβου Κάυσης υπερπληρωμένου κινητήρα Diesel - πειραματική και υπολογιστική προσέγγιση |
el |
dc.title.alternative |
Influence of Engine Speed and Load in Combustion Noise radiation in a Turbocharged Diesel Engine - experimental and computational analysis |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2009-10-08 |
|
dc.date.modified |
2009-10-13 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2010-03-04 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2010-03-04 |
|