HEAL DSpace

Επίδραση ταχύτητας περιστροφής και φορτίου στις εκπομπές Θορύβου Κάυσης υπερπληρωμένου κινητήρα Diesel - πειραματική και υπολογιστική προσέγγιση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Ράπτης, Παύλος Γ. el
dc.contributor.author Raptis, Pavlos G. en
dc.date.accessioned 2010-03-04T08:15:39Z
dc.date.available 2010-03-04T08:15:39Z
dc.date.copyright 2009-10-13
dc.date.issued 2010-03-04T08:15:39Z
dc.date.submitted 2009-10-13
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3233
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5282
dc.description 78 σ. el
dc.description.abstract Στο κεφάλαιο 1, γίνεται μια εισαγωγή στα ηχητικά φαινόμενα, τα σύμβολα και τις εξισώσεις που τα διέπουν. Στο κεφάλιο 2, περιγράφεται η θεωρία, ο μηχανισμός παραγωγής θορύβου καύσης, καθώς και η εξάρτηση του από διάφορες παραμέτρους. Το κεφάλαιο 3 αναλύει τις δύο επικρατέστερες μεθόδους πρόβλεψης θορύβου καύσης, παραθέτοντας επίσης τα πλεονεκτήματα της μιας έναντι της άλλης. Τέλος, στο κεφάλαιο 4 γίνεται μια παραμετρική ανάλυση της επίδρασης των στροφών και του φορτίου του κινητήρα, στη παραγωγή θορύβου καύσης. Στη συνέχεια, γίνεται σύγκριση μεταξύ των αποτελεσμάτων, τα οποία βρέθηκαν για τον κινητήρα Mercedes-Benz OM 366 LA του εργαστηρίου ΜΕΚ, με εφαρμογή του υπολογιστικού κώδικα και με χρήση της συσκευής της AVL. el
dc.description.abstract In chapter 1, an introduction to sound in general is given. In chapter 2, the mechanism of combustion noise radiation and its dependence on various parameters is analyzed. Chapter 3 analyzes the two known methods of combustion noise prediction, giving the advantages of the one against the other. In conclusion, in chapter 4, a comparison between the results of the AVL device and the fortran code for the Mercedes-Benz OM 366 LA engine is given en
dc.description.statementofresponsibility Παύλος Γ. Ράπτης el
dc.format.extent 331 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Φορτία el
dc.subject Υπερπληρωμένοι κινητήρες diesel el
dc.subject Θόρυβος el
dc.subject Καύση el
dc.subject Υπολογιστική προσέγγιση el
dc.subject Loads en
dc.subject Turbocharged Diesel Engine en
dc.subject Noise en
dc.subject Computational analysis en
dc.subject Speed en
dc.title Επίδραση ταχύτητας περιστροφής και φορτίου στις εκπομπές Θορύβου Κάυσης υπερπληρωμένου κινητήρα Diesel - πειραματική και υπολογιστική προσέγγιση el
dc.title.alternative Influence of Engine Speed and Load in Combustion Noise radiation in a Turbocharged Diesel Engine - experimental and computational analysis en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2009-10-08
dc.date.modified 2009-10-13
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-03-04
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-03-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής