HEAL DSpace

Μέγιστη αντοχή γάστρας δεξαμενόπλοιου σε διαμήκη κάμψη με αναλυτικές μεθόδους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.author Μπουγιούκος, Παναγιώτης-Βασίλειος Χ. el
dc.contributor.author Bougioukos, Panagiotis-Vasileios Ch. en
dc.date.accessioned 2010-03-16T07:40:07Z
dc.date.available 2010-03-16T07:40:07Z
dc.date.copyright 2009-11-05
dc.date.issued 2010-03-16T07:40:07Z
dc.date.submitted 2009-11-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3252
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.641
dc.description 205 σ. el
dc.description Μεταπτυχιακή Εργασία -- Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία & Επιστήμη" el
dc.description.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται κώδικας στο υπολογιστικό περιβάλλον του Matlab που υπολογίζει την μέγιστη διαμήκη αντοχή της γάστρας ενός δεξαμενοπλοίου με αναλυτικές μεθόδους και ειδικότερα με την προσαυξητική επαναληπτική μέθοδο, η οποία περιλαμβάνεται και στους Κοινούς Δομικούς Κανονισμούς της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνων. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν, συγκρίνονται με άλλες γνωστές μεθόδους και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα. el
dc.description.abstract In this dissertation, a Matlab program is presented which can be used to assess the hull girder ultimate capacity of double hull oil tankers. This program is based on the incremental-iterative approach which is a part of Common Structural Rules for double hull oil tankers, adopted by the International Association of Classification Societies. The obtaining results are compared with other known methods and useful conclusions are drawn. en
dc.description.statementofresponsibility Παναγιώτης-Βασίλειος Χ. Μπουγιούκος el
dc.format.extent 395 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDLocked-policy.xml en
dc.subject Μέγιστη αντοχή el
dc.subject Δεξαμενόπλοιο el
dc.subject Διαμήκη κάμψη el
dc.subject Γάστρα el
dc.subject Αναλυτικές μεθόδοι el
dc.subject Ultimate strength en
dc.subject Tanker en
dc.subject Hull en
dc.subject Analytical methods en
dc.subject Incremental-interative approach en
dc.title Μέγιστη αντοχή γάστρας δεξαμενόπλοιου σε διαμήκη κάμψη με αναλυτικές μεθόδους el
dc.title.alternative Ultimate Longitudinal Strength of Ship Hull Girder with analytical methods en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2009-11-04
dc.date.modified 2009-11-05
dc.contributor.advisorcommitteemember Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καρύδης, Πέτρος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τούλιος, Μιχαήλ el
dc.contributor.committeemember Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.committeemember Καρύδης, Πέτρος el
dc.contributor.committeemember Τούλιος, Μιχαήλ el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-03-16
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-03-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής