dc.contributor.advisor |
Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.author |
Μπουγιούκος, Παναγιώτης-Βασίλειος Χ.
|
el |
dc.contributor.author |
Bougioukos, Panagiotis-Vasileios Ch.
|
en |
dc.date.accessioned |
2010-03-16T07:40:07Z |
|
dc.date.available |
2010-03-16T07:40:07Z |
|
dc.date.copyright |
2009-11-05 |
|
dc.date.issued |
2010-03-16T07:40:07Z |
|
dc.date.submitted |
2009-11-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3252 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.641 |
|
dc.description |
205 σ. |
el |
dc.description |
Μεταπτυχιακή Εργασία -- Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία & Επιστήμη" |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται κώδικας στο υπολογιστικό περιβάλλον του Matlab που υπολογίζει την μέγιστη διαμήκη αντοχή της γάστρας ενός δεξαμενοπλοίου με αναλυτικές μεθόδους και ειδικότερα με την προσαυξητική επαναληπτική μέθοδο, η οποία περιλαμβάνεται και στους Κοινούς Δομικούς Κανονισμούς της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνων. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν, συγκρίνονται με άλλες γνωστές μεθόδους και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα. |
el |
dc.description.abstract |
In this dissertation, a Matlab program is presented which can be used to assess the hull girder ultimate capacity of double hull oil tankers. This program is based on the incremental-iterative approach which is a part of Common Structural Rules for double hull oil tankers, adopted by the International Association of Classification Societies. The obtaining results are compared with other known methods and useful conclusions are drawn. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Παναγιώτης-Βασίλειος Χ. Μπουγιούκος |
el |
dc.format.extent |
395 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDLocked-policy.xml |
en |
dc.subject |
Μέγιστη αντοχή |
el |
dc.subject |
Δεξαμενόπλοιο |
el |
dc.subject |
Διαμήκη κάμψη |
el |
dc.subject |
Γάστρα |
el |
dc.subject |
Αναλυτικές μεθόδοι |
el |
dc.subject |
Ultimate strength |
en |
dc.subject |
Tanker |
en |
dc.subject |
Hull |
en |
dc.subject |
Analytical methods |
en |
dc.subject |
Incremental-interative approach |
en |
dc.title |
Μέγιστη αντοχή γάστρας δεξαμενόπλοιου σε διαμήκη κάμψη με αναλυτικές μεθόδους |
el |
dc.title.alternative |
Ultimate Longitudinal Strength of Ship Hull Girder with analytical methods |
en |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2009-11-04 |
|
dc.date.modified |
2009-11-05 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Καρύδης, Πέτρος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Τούλιος, Μιχαήλ |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καρύδης, Πέτρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Τούλιος, Μιχαήλ |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2010-03-16 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2010-03-16 |
|