HEAL DSpace

Προσομοίωση Πυρκαγιάς σε Επιβατηγό Πλοίο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Ψύλλα, Ελένη Κ. el
dc.contributor.author Psylla, Eleni K. en
dc.date.accessioned 2010-03-16T09:22:35Z
dc.date.available 2010-03-16T09:22:35Z
dc.date.copyright 2010-03-08
dc.date.issued 2010-03-16T09:22:35Z
dc.date.submitted 2010-03-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3259
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4892
dc.description 149 σ. el
dc.description.abstract Προσομοίωση πυρκαγιάς σε επιβατηγό πλοίο με χρήση ενός διζωνικού μοντέλου, του CFAST (Consolidated Model of Fire and Smoke Transport) και του FDS (Fire Dynamics Simulator), βασισμένη στους υπάρχοντες κανονισμούς (SOLAS, FTP Code, FSS Code). Έλεγχος της συμπεριφοράς ενός διαχωριστικού κλάσης Β-15 κατά την υποβολή του σε δοκιμή πυρκαγιάς. Εφαρμόστηκαν δύο διαφορετικές πυρκαγιές (από άποψη ρυθμού έκλυσης θερμότητας στο περιβάλλον) & έγινε μια παραμετρική μελέτη ως προς το πάχος της μόνωση. Έπειτα έγινε σύγκριση των δύο προγραμμάτων μέσω εφαρμογής σε δωμάτιο ακολουθούμενο από διάδρομο 4πλάσιου περίπου μήκους. Ακολουθεί ο υπολογισμός δεικτών επιβιωσιμότητας για τα παραπάνω αποτελέσματα του CFAST. el
dc.description.abstract Simulation of fire onboard passenger ships by using a two- zone fire model, "CFAST- Consolidated Model of Fire and Smoke Transport" and a CFD model, "FDS- Fire Dynamics Simulator", based on the Rules & Regulations concerning fire safety (SOLAS, FTP Code, FSS Code). Examination of the performance of a B-15 class division through a simulation of a fire test. The fire test was carried our for two different fires (fires with different Heat Release Rate) and different values of insulation thickness. The two programmes were compared through a simulation of a fire in a room connected to much longer corridor. The Fractional Effective Doses of dangerous factors were calculated for the above results of CFAST. en
dc.description.statementofresponsibility Ελένη Κ. Ψύλλα el
dc.format.extent 331 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Πυρκαγιά el
dc.subject Επιβατηγά πλοία el
dc.subject Κανονισμοί el
dc.subject Πυροπροστασία el
dc.subject Εναλλακτικός σχεδιασμός el
dc.subject Επιβιωσιμότητα el
dc.subject Διαχωριστικό el
dc.subject Fire en
dc.subject Model en
dc.subject CFD en
dc.subject Comparison en
dc.subject FDS en
dc.subject CFAST en
dc.subject Fractional Effective Dose en
dc.subject Fire safety en
dc.subject Alternative design en
dc.title Προσομοίωση Πυρκαγιάς σε Επιβατηγό Πλοίο el
dc.title.alternative Simulation of Fire Onboard Passenger Ships en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-03-04
dc.date.modified 2010-03-08
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Κακλής, Παναγιώτης el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Κακλής, Παναγιώτης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-03-16
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-03-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής