HEAL DSpace

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Πειραματική Διερεύνηση Δειγματολήπτη για Ταχεία Μέτρηση Οξειδίων του Αζώτου (NOx) στον Αυλό Εξαγωγής Ναυτικού Κινητήρα DIESEL

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.author Ξέπαπα, Αικατερίνη Ν. el
dc.contributor.author Xepapa, Aikaterini N. en
dc.date.accessioned 2010-03-18T08:44:24Z
dc.date.available 2010-03-18T08:44:24Z
dc.date.copyright 2010-03-14
dc.date.issued 2010-03-18T08:44:24Z
dc.date.submitted 2010-03-14
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3266
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5288
dc.description 103 σ. el
dc.description.abstract Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εξετάζεται η επέκταση υπάρχοντος δειγματολήπτη ταχείας μέτρησης ΝΟx με στόχο την εφαρμογή σε μεγάλους ναυτικούς κινητήρες. Ο χαμηλός χρόνος απόκρισης επιτρέπει μετρήσεις ακριβείας των εκπεμπόμενων ΝΟx από συγκεκριμένο κύλινδρο, σε ένα κύκλο λειτουργίας του κινητήρα. Σε πρώτη φάση, έγινε θεωρητική ανάλυση της ροής στο εσωτερικό του δειγματολήπτη με στόχο την επιλογή κατάλληλων διαστάσεων (μήκος, διάμετρος) των δειγματοληπτών προς περαιτέρω διερεύνηση. Ακολούθησε λεπτομερής σχεδιασμός και κατασκευή των δειγματοληπτών. Σε επόμενο στάδιο, εκτελέστηκαν μετρήσεις σε τράπεζα δοκιμών, με σκοπό την μελέτη της απόκρισης αυτών και η τελική αξιολόγηση έγινε με δοκιμές στον τετράχρονο, πειραματικό κινητήρα Diesel, ΜΑΝ L16/24, που διαθέτει το Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας. el
dc.description.abstract This diplomatic essay focuses on the modification of a sampling system for fast NOx measurements in marine Diesel engines. The low response time enables precise measurements of NOx emitted from a specific cylinder in one cycle of engine operation. Initially, a theoretical analysis of flow inside the probe was developed in order to find suitable dimensions (length, diameter) of the sampling probes for further investigation, followed by a detailed design and construction of the probes. In the next stage, measurements were performed on a test bench in order to study the response of same, and the final evaluation was done by performing measurements on the four-stroke experimental Diesel engine, MAN L16/24, owned by the Laboratory of Marine Engineering. en
dc.description.statementofresponsibility Αικατερίνη Ν. Ξέπαπα el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οξείδια αζώτου el
dc.subject Δειγματολήπτες el
dc.subject Αέριοι ρύποι el
dc.subject Χρόνος ανύψωσης el
dc.subject Χρόνος απόκρισης el
dc.subject NOx en
dc.subject Sampling probes en
dc.subject Emissions en
dc.subject Rise time en
dc.subject Response time en
dc.title Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Πειραματική Διερεύνηση Δειγματολήπτη για Ταχεία Μέτρηση Οξειδίων του Αζώτου (NOx) στον Αυλό Εξαγωγής Ναυτικού Κινητήρα DIESEL enl
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2009-10-26
dc.date.modified 2010-03-14
dc.contributor.advisorcommitteemember Φραγκόπουλος, Χρίστος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.committeemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Φραγκόπουλος, Χρίστος el
dc.contributor.committeemember Καϊκτσής, Λάμπρος
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-03-18
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-03-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής