HEAL DSpace

Ανάλυση ορατότητας σε συμβολές οδών με βάση τους χρονικούς διαχωρισμούς βαρέων οχημάτων: Περίπτωση ισόπεδου κόμβου τύπου Τ με ρυθμιστική πινακίδα υποχρεωτικής διακοπής πορείας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ψαριανός, Βασίλειος el
dc.contributor.author Αρβανίτης, Νικόλαος Σ. el
dc.contributor.author Arvanitis, Nikolaos S. en
dc.date.accessioned 2010-05-07T08:44:38Z
dc.date.available 2010-05-07T08:44:38Z
dc.date.copyright 2010-03-07
dc.date.issued 2010-05-07T08:44:38Z
dc.date.submitted 2010-03-07
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3342
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8979
dc.description 146 σ. el
dc.description.abstract Η ασφάλεια της κυκλοφορίας και η ποιότητα της κυκλοφοριακής ροής απαιτούν την ύπαρξη ελάχιστων μηκών ορατότητας, προκειμένου να είναι δυνατή η έγκαιρη ακινητοποίηση ενός οχήματος, η ασφαλής προσπέραση καθώς και η ασφαλή λήψη απόφασης για την είσοδο σε ένα κόμβο. Αντιθέτως, η κυκλοφορία Βαρέων Οχημάτων, τα οποία είναι πιο ογκώδη από τα επιβατικά αυτοκίνητα, δυσχεραίνει την κυκλοφορία λόγω της αδυναμίας που έχουν, ιδιαίτερα όσον αφορά την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και τη δυνατότητα να διατηρηθεί η ταχύτητα στις κλίσεις. Επίσης, σε ισόπεδους κόμβους εξ αιτίας του όγκου τους και της δυσκολίας που παρουσιάζουν στους ελιγμούς, συμβάλλουν στην αύξηση των καθυστερήσεων και στη μείωση της ικανότητας. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια να υπολογιστούν τα μήκη ορατότητας, σε ισόπεδο κόμβο τύπου Τ με ρυθμιστική πινακίδα υποχρεωτικής παραχώρησης της κυκλοφορίας, με βάση τα διάκενα των Β.Ο. el
dc.description.abstract The traffic safety and quality of traffic flow, require the existence of minimum visibility distances to allow early stopping of a vehicle, safe overtaking and the safe decision to enter an intersection. However, the Heavy Vehicles, which are more massive than passenger cars, make the use of these weaknesses, particularly with regard to acceleration, deceleration and the ability to maintain speed on slopes. Also, intersections because of the size and the difficulty of Heavy Vehicles to manoeuvre, contribute to increase delays and reduce capacity. This thesis, is an attempt to calculate the sight distances at T type flat intersections, with regulatory sign mandatory concession traffic, based on the interstices of Heavy Vehicles. en
dc.description.statementofresponsibility Νικόλαος Σ. Αρβανίτης el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κρίσιμο διάκενο el
dc.subject Μήκος ορατότητας el
dc.subject Βαρέα οχήματα el
dc.subject Τρίγωνα ορατότητας el
dc.subject Χρονική υστέρηση el
dc.subject Ισόπεδοι κόμβοι el
dc.subject Critical gap en
dc.subject Sight distance en
dc.subject Heavy vehicles en
dc.subject Sight triangles en
dc.subject Lag en
dc.subject Intersection en
dc.title Ανάλυση ορατότητας σε συμβολές οδών με βάση τους χρονικούς διαχωρισμούς βαρέων οχημάτων: Περίπτωση ισόπεδου κόμβου τύπου Τ με ρυθμιστική πινακίδα υποχρεωτικής διακοπής πορείας el
dc.title.alternative Visibility Analysis on intersections based on gaps of Heavy Vehicles: Case of a stop-controlled intersection type T en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-03-01
dc.date.modified 2010-03-07
dc.contributor.advisorcommitteemember Αντωνίου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Ψαριανός, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Αντωνίου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-05-07
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-05-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής