dc.contributor.advisor |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.author |
Αρβανίτης, Νικόλαος Σ.
|
el |
dc.contributor.author |
Arvanitis, Nikolaos S.
|
en |
dc.date.accessioned |
2010-05-07T08:44:38Z |
|
dc.date.available |
2010-05-07T08:44:38Z |
|
dc.date.copyright |
2010-03-07 |
|
dc.date.issued |
2010-05-07T08:44:38Z |
|
dc.date.submitted |
2010-03-07 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3342 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8979 |
|
dc.description |
146 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η ασφάλεια της κυκλοφορίας και η ποιότητα της κυκλοφοριακής ροής απαιτούν την ύπαρξη ελάχιστων μηκών ορατότητας, προκειμένου να είναι δυνατή η έγκαιρη ακινητοποίηση ενός οχήματος, η ασφαλής προσπέραση καθώς και η ασφαλή λήψη απόφασης για την είσοδο σε ένα κόμβο. Αντιθέτως, η κυκλοφορία Βαρέων Οχημάτων, τα οποία είναι πιο ογκώδη από τα επιβατικά αυτοκίνητα, δυσχεραίνει την κυκλοφορία λόγω της αδυναμίας που έχουν, ιδιαίτερα όσον αφορά την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και τη δυνατότητα να διατηρηθεί η ταχύτητα στις κλίσεις. Επίσης, σε ισόπεδους κόμβους εξ αιτίας του όγκου τους και της δυσκολίας που παρουσιάζουν στους ελιγμούς, συμβάλλουν στην αύξηση των καθυστερήσεων και στη μείωση της ικανότητας. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια να υπολογιστούν τα μήκη ορατότητας, σε ισόπεδο κόμβο τύπου Τ με ρυθμιστική πινακίδα υποχρεωτικής παραχώρησης της κυκλοφορίας, με βάση τα διάκενα των Β.Ο. |
el |
dc.description.abstract |
The traffic safety and quality of traffic flow, require the existence of minimum visibility distances to allow early stopping of a vehicle, safe overtaking and the safe decision to enter an intersection. However, the Heavy Vehicles, which are more massive than passenger cars, make the use of these weaknesses, particularly with regard to acceleration, deceleration and the ability to maintain speed on slopes. Also, intersections because of the size and the difficulty of Heavy Vehicles to manoeuvre, contribute to increase delays and reduce capacity. This thesis, is an attempt to calculate the sight distances at T type flat intersections, with regulatory sign mandatory concession traffic, based on the interstices of Heavy Vehicles. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Νικόλαος Σ. Αρβανίτης |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Κρίσιμο διάκενο |
el |
dc.subject |
Μήκος ορατότητας |
el |
dc.subject |
Βαρέα οχήματα |
el |
dc.subject |
Τρίγωνα ορατότητας |
el |
dc.subject |
Χρονική υστέρηση |
el |
dc.subject |
Ισόπεδοι κόμβοι |
el |
dc.subject |
Critical gap |
en |
dc.subject |
Sight distance |
en |
dc.subject |
Heavy vehicles |
en |
dc.subject |
Sight triangles |
en |
dc.subject |
Lag |
en |
dc.subject |
Intersection |
en |
dc.title |
Ανάλυση ορατότητας σε συμβολές οδών με βάση τους χρονικούς διαχωρισμούς βαρέων οχημάτων: Περίπτωση ισόπεδου κόμβου τύπου Τ με ρυθμιστική πινακίδα υποχρεωτικής διακοπής πορείας |
el |
dc.title.alternative |
Visibility Analysis on intersections based on gaps of Heavy Vehicles: Case of a stop-controlled intersection type T |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2010-03-01 |
|
dc.date.modified |
2010-03-07 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Αντωνίου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Αντωνίου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2010-05-07 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2010-05-07 |
|