dc.contributor.advisor |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.author |
Τριγώνης, Ιωάννης Κ.
|
el |
dc.contributor.author |
Trigonis, Ioannis K.
|
en |
dc.date.accessioned |
2010-05-13T09:34:53Z |
|
dc.date.available |
2010-05-13T09:34:53Z |
|
dc.date.copyright |
2009-10-23 |
|
dc.date.issued |
2010-05-13T09:34:53Z |
|
dc.date.submitted |
2009-10-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3353 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5100 |
|
dc.description |
170 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Καθώς το θέμα της διπλωματικής εργασίας αναφέρεται στην κατασκευή μιας ποδηλατικής διαδρομής, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια προσέγγιση του ρόλου του ποδηλάτου στο θεσμό της αστικής κινητικότητας, επιχειρηματολογώντας υπέρ της αναγκαιότητας της ένταξης του ποδηλάτου ως μέσο καθημερινής μετακίνησης στην πόλη. Η διαδρομή που μελετάται, τοποθετείται στο κέντρο της Αθήνας, έτσι στη συνέχεια της εργασίας γίνεται μια περιγραφή του τρόπου με τον οποίο έχουν εντάξει το ποδήλατο στην καθημερινότητά τους μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις, καταλήγοντας σε χρήσιμα συμπεράσματα. Έπειτα, γίνεται αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή στην Αθήνα και αναλύονται οι λόγοι που επιβάλλουν την ενίσχυση του ποδηλάτου, καθώς και οι πολιτικές προώθησής του. Ακολούθως, παρουσιάζεται η πρόταση για την κατασκευή ενός πλήρους ποδηλατικού δικτύου στο λεκανοπέδιο, που έγινε από τους ίδιους τους ποδηλάτες της Αττικής. Στη συνέχεια γίνεται μια ανάλυση της περιοχής μελέτης. Η ιεράρχηση του οδικού δικτύου, τα πλάτη των οδικών αξόνων από τα οποία προτείνεται να περάσει η ποδηλατική διαδρομή, ο χάρτης των μέσων μαζικής μεταφοράς καθώς και η συχνότητα διέλευσής τους, αλλά και ο εντοπισμός και η ανάλυση των επιμέρους πόλων έλξης κατά μήκος της διαδρομής, συνθέτουν μια ολοκληρωμένη εικόνα. Η αρχική διαδρομή μελέτης αποτελεί εμπειρική διαδρομή την οποία ακολουθούν οι ποδηλάτες για να μεταβούν από τη μία περιοχή στην άλλη. Στην αρχική αυτή διαδρομή προστέθηκε ένα επιπλέον τμήμα και στη συνέχεια μελετήθηκε στο σύνολό της. Έπειτα, η συνολική διαδρομή χωρίστηκε σε τρείς εναλλακτικές προτάσεις και έγινε μια αξιολόγηση των εναλλακτικών αυτών όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, τους πόλους έλξης που προσεγγίζουν αλλά και την ευκολία κατασκευής τους. Στο τελικό στάδιο, προτείνονται οι κατάλληλες διατομές κατά μήκος όλων των εναλλακτικών και οι λύσεις στις διασταυρώσεις κατά μήκος όλων των εναλλακτικών διαδρομών. |
el |
dc.description.abstract |
Since the subject of this project is planning a cycling network, the first chapter approaches the role of city biking in the institution of urban mobility, arguing in favor the necessity of integration of bicycle as a mean of daily locomotion in the city. The cycle route that is studied, is placed in the centre of Athens, thus afterwards the work becomes a description of the way in which big European cities have included the bicycle in their everyday routine, leading to useful conclusions. The next chapter, refers to the situation that prevails the present moment in Athens and analyzes the reasons that impose the aid of bicycle, as well as policies of its promotion. Following, the proposal for the manufacture of a complete cycling network in the basin of Attikis is presented , as it was proposed by the cyclists of Attica. Afterwards follows the analysis of the region of study. The hierarchy of road network, the widths of road axes, the map of means of mass transport as well as their frequency of passage, but also the localisation and the analysis of individual poles of attraction through the cycle route, compose a complete picture. The initial route of study constitutes empiric way which is followed by the cyclists in order to find their way from one region to another. In this initial route was added an additional part. Then, the total way was separated in three alternative proposals and they were evaluated, regarding to their qualitative characteristics, the poles of attraction that approach and also their facility of manufacture. In the final chapter, the suitable cross-sections through all the alternative routes and the solutions in the carrefours are proposed. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ιωάννης Κ. Τριγώνης |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ποδηλατόδρομοι |
el |
dc.subject |
Λωρίδα ποδηλάτου |
el |
dc.subject |
Ποδηλατικές διαδρομές |
el |
dc.subject |
Το ποδήλατο στις ευρωπαϊκές πόλεις |
el |
dc.subject |
Το ποδήλατο στην Αθήνα |
el |
dc.subject |
Cycle lanes |
en |
dc.subject |
Cycle paths |
en |
dc.subject |
Cycle route |
en |
dc.subject |
Cycling in Europe |
en |
dc.subject |
Cycling in Athens |
en |
dc.title |
Διερεύνηση του εφικτού δημιουργίας διαδρομής ποδηλάτου μεταξύ της περιοχής Πατησίων και του κέντρου της Αθήνας |
el |
dc.title.alternative |
Constructing an urban cycle network, between Patissia and the center of Athens |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2009-10-23 |
|
dc.date.modified |
2009-10-23 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σαγιάς, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Στρατηγέα, Αναστασία |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σαγιάς, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Στρατηγέα, Αναστασία |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2010-05-13 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2010-05-13 |
|