HEAL DSpace

On the Complexity of Train Assignment Problems

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Erlebach, T en
dc.contributor.author Gantenbein, M en
dc.contributor.author Hürlimann, D en
dc.contributor.author Neyer, G en
dc.contributor.author Pagourtzis, A en
dc.contributor.author Penna, P en
dc.contributor.author Schlude, K en
dc.contributor.author Steinhöfel, K en
dc.contributor.author Taylor, D en
dc.contributor.author Widmayer, P en
dc.date.accessioned 2014-03-01T02:49:04Z
dc.date.available 2014-03-01T02:49:04Z
dc.date.issued 2001 en
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/34286
dc.subject Approximate Algorithm en
dc.subject Assignment Problem en
dc.subject Cost Efficiency en
dc.subject Satisfiability en
dc.title On the Complexity of Train Assignment Problems en
heal.type conferenceItem en
heal.identifier.primary 10.1007/3-540-45678-3_34 en
heal.identifier.secondary http://dx.doi.org/10.1007/3-540-45678-3_34 en
heal.publicationDate 2001 en
heal.abstract We consider a problem faced by train companies: How can trains be assigned to satisfy scheduled routes in a cost efficient way? Currently, many railway companies create solutions by hand, a time- consuming task which is too slow for interaction with the schedule cre- ators. Further, it is difficult to measure how efficient the manual solu- tions are. We consider en
heal.journalName International Symposium on Algorithms and Computation en
dc.identifier.doi 10.1007/3-540-45678-3_34 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής