HEAL DSpace

Complete, cinematic and expressive presentation in computer game

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Mavrogeorgi, N en
dc.contributor.author Christodoulou, Y en
dc.date.accessioned 2014-03-01T02:51:19Z
dc.date.available 2014-03-01T02:51:19Z
dc.date.issued 2008 en
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/35473
dc.subject 3d graphics en
dc.subject Computer Game en
dc.subject Game Engine en
dc.title Complete, cinematic and expressive presentation in computer game en
heal.type conferenceItem en
heal.identifier.primary 10.1145/1389586.1389672 en
heal.identifier.secondary http://dx.doi.org/10.1145/1389586.1389672 en
heal.publicationDate 2008 en
heal.abstract Nowadays, computer games entertain millions of computer users. They support incredible 3D graphics that attract players. However, cinematic presentation in computer games is missing. There are technologies and rules for camerawork and lighting that are not exploited by game engines. In this paper, we demonstrate some problems that computer games suffer from, at the presentation level, and we examine a en
heal.journalName International Conference on Pervasive Technologies Related to Assistive Environments en
dc.identifier.doi 10.1145/1389586.1389672 en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής