HEAL DSpace

Πειραματική μελέτη του πεδίου ροής διάταξης ατράκτου-πτέρυγας σε μοντέλο μικρών διαστάσεων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Μάνδρος, Μιχαήλ Π. el
dc.contributor.author Mandros, Michael P. en
dc.date.accessioned 2010-12-01T07:28:06Z
dc.date.available 2010-12-01T07:28:06Z
dc.date.copyright 2010-10-19
dc.date.issued 2010-12-01T07:28:06Z
dc.date.submitted 2010-10-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3629
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6930
dc.description 181 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν η πειραματική μελέτη των χαρακτηριστικών του πεδίου ροής γύρω από διάταξη ατράκτου μικρών διαστάσεων τετραγωνικής διατομής και ορθογωνικής πτέρυγας NACA 4415 τοποθετημένης στο επάνω μέρος της υπό συνθήκες χαμηλών αριθμών Reynolds και για διάφορες γωνίες πρόνευσης και διατοιχισμού. Για την ποσοτική εκτίμηση των δυνάμεων που ασκούνται στην άτρακτο έγιναν μετρήσεις πιέσεων σε μια διατομή της, ενώ για την μέτρηση του πεδίου ταχυτήτων στον ομόρρου του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε σωλήνας Pitot 7 οπών. Για την ποιοτική εκτίμηση των χαρακτηριστικών του πεδίου ροής κοντά στην επιφάνεια του σώματος χρησιμοποιήθηκε μέθοδος οπτικοποίησης με μίγμα λαδιού-TiO2 . Λόγω της τετραγωνικής διατομής της ατράκτου και των οξέων ακμών της διαπιστώθηκε οτι ροή αποκολλάται από αυτές ανεξαρτήτως των γωνιών προσανατολισμού του μοντέλου, ενώ η παρουσία της πτέρυγας προκαλεί αύξηση των πιέσεων στην επιφάνεια της ατράκτου και ενίσχυση της ασυμμετρίας της κατανομής των πιέσεων μεταξύ των απέναντι πλευρών της ατράκτου κατά την αύξηση της γωνίας διατοιχισμού. el
dc.description.abstract The objective of the present Diploma thesis was the experimental investigation of the flow field characteristics about a square cross- section fuselage of small dimensions with a NACA 4415 rectangular wing on top of it at low Reynolds numbers and various pitch and roll angles. In order to obtain an estimate of the forces applied on the fuselage static pressures were measured on a cross section, while the velocity field in the wake of the model was measured employing a seven hole Pitot tube. A qualitative study of the flow close to the body was based on oil flow visualization (oil –TiO2). Due to the square cross section of the fuselage and its sharp edges, it was found that the flow separates from them independently of the angle of attack, whereas the presence of the wing caused an increase in the pressures on the fuselage surface and it enhanced the asymmetry of the pressure distribution between the opposite sides of the fuselage. en
dc.description.statementofresponsibility Μιχαήλ Π. Μάνδρος el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ρευστομηχανική el
dc.subject Πεδίο ροής el
dc.subject Άτρακτος el
dc.subject Πτερύγια el
dc.subject Fluid mechanics en
dc.subject Field en
dc.subject Flow en
dc.subject Fuselage en
dc.subject Wings en
dc.subject Models en
dc.title Πειραματική μελέτη του πεδίου ροής διάταξης ατράκτου-πτέρυγας σε μοντέλο μικρών διαστάσεων el
dc.title.alternative Experimental investigation of the flow field characteristics about a cross section fusselage of small dimension with an airfoil en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-10-15
dc.date.modified 2010-10-19
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσαγγάρης, Σωκράτης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βουτσινάς, Σπυρίδων el
dc.contributor.committeemember Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Τσαγγάρης, Σωκράτης el
dc.contributor.committeemember Βουτσινάς, Σπυρίδων el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2010-12-01
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2010-12-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής