dc.contributor.advisor |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.author |
Ντάρτσια, Όλγα Z.
|
el |
dc.contributor.author |
Ntartsia, Olga Ζ.
|
en |
dc.date.accessioned |
2010-12-14T09:20:39Z |
|
dc.date.available |
2010-12-14T09:20:39Z |
|
dc.date.copyright |
2010-10-18 |
|
dc.date.issued |
2010-12-14T09:20:39Z |
|
dc.date.submitted |
2010-10-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3650 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6037 |
|
dc.description |
116 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Ανάλυση του προβλήματος προσόρμισης των containerships σε container terminal. Κατάλληλη επιλογή θέσης πλαγιοδέτησης των πλοίων στον προβλήτα. Κατόπιν κατανομή του κατάλληλου αριθμού γερανογεφυρών σε καθένα από τα πλοία. Η επιλογή των γερανογεφυρών πραγματοποιείται με χρήση προγραμμάτων γραμμένα σε MATLAB γλώσσα προγραμματισμου. Απόδοση στον χρήστη για την καθέμια από τις υποθετικές κατανομές , τον συνολικό χρόνο εκφόρτωσης. |
el |
dc.description.abstract |
Analysis of berth allocation problem of containerships approaching container terminal. Selection of suitable quay crane allocation for berthed vessels. Selection of suitable number of allocated QCs is according to a program written in MATLAB. The user can have the results of each case study analysis in regards with time required for the unloading of a vessel. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ολγα Ζ. Ντάρτσια |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Τερματικός σταθμός |
el |
dc.subject |
Εμπορευματοκιβώτια |
el |
dc.subject |
Πλοία |
el |
dc.subject |
Γερανογέφυρες |
el |
dc.subject |
Γέφυρες (πλοία) |
el |
dc.subject |
Container terminal |
en |
dc.subject |
Containers |
en |
dc.subject |
Containerships |
en |
dc.subject |
Quay cranes |
en |
dc.subject |
Yard |
en |
dc.subject |
Cranes |
en |
dc.title |
Βελτιστοποίηση προσόρμισης και φορτοεκφόρτωσης σε container terminal |
el |
dc.title.alternative |
Berth allocation problem and quay crane sequencing |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2010-07-20 |
|
dc.date.modified |
2010-10-18 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2010-12-14 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2010-12-14 |
|