HEAL DSpace

Βελτιστοποίηση της σειράς εξυπηρέτησης πλοίων και της ταξινόμησης των γερανογεφυρών σε container terminal

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ψαραύτης, Χαρίλαος el
dc.contributor.author Μαυρόγιαννης, Βασίλειος-Ηλίας Γ. el
dc.contributor.author Mavrogiannis, Vasileios-Ilias G. en
dc.date.accessioned 2011-01-07T09:30:00Z
dc.date.available 2011-01-07T09:30:00Z
dc.date.copyright 2010-10-21
dc.date.issued 2011-01-07T09:30:00Z
dc.date.submitted 2010-10-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3669
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5635
dc.description 192 σ. el
dc.description.abstract Στις μέρες μας τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα containerships, πρωταγωνιστούν στην παγκόσμια ναυτιλιακή σκηνή. Οι θαλάσσιοι μεταφορείς containers και οι τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Για το λόγο αυτό γίνονται μελέτες για την αποδοτικότερη λειτουργία των τερματικών σταθμών και την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Μια τέτοια μελέτη γίνεται στην παρούσα διπλωματική εργασία. Το προβλήματα το οποίο αναλύεται, είναι το πρόβλημα της σειράς προσόρμισης των πλοίων και της ταξινόμησης των γερανογεφυρών στις θέσεις προσόρμισης του λιμένα. Στα πλαίσια της μελέτης των δύο παραπάνω σημαντικών προβλημάτων, δημιουργήσαμε προγράμματα σε γλώσσα προγραμματισμού java, για την επίλυση των δύο προβλημάτων ταυτόχρονα. Τα προγράμματα έχουν στόχο είτε την ελαχιστοποίηση του χρόνου εξυπηρέτησης των πλοίων από το σταθμό, είτε του συνολικού κόστους αναμονής. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τα προγράμματα για διάφορες περιπτώσεις και γίνεται αξιολόγηση τους. el
dc.description.abstract Containerships have a significant role in maritime commerce. Container transporters and container terminals are key factors of container industry. Thus, research on sea transportation industry is employed for the most efficient operation of container terminals and containerships. This thesis tries to identify two main issues. The berth allocation problem (BAP) and the multi - ship crane sequencing. Therefore, specials programs in java are developed for solving simultaneously these issues. The aim of these programs is either the minimize of the terminals working time, or the minimize of ships total waiting cost. en
dc.description.statementofresponsibility Βασίλειος-Ηλίας Γ. Μαυρόγιαννης el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.extent 2456807 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Τερματικοί σταθμοί διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων el
dc.subject Πρόβλημα προσόρμισης και πλαγιοδέτησης πλοίων el
dc.subject Ταξινόμηση γερανογεφυρών el
dc.subject Πρόβλημα μονού πλοίου el
dc.subject Πρόβλημα πολλαπλών πλοίων el
dc.subject Container terminal en
dc.subject Bap en
dc.subject Berth allocation problem en
dc.subject Crane sequencing en
dc.subject Multi ship en
dc.title Βελτιστοποίηση της σειράς εξυπηρέτησης πλοίων και της ταξινόμησης των γερανογεφυρών σε container terminal el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-10-21
dc.date.modified 2010-10-21
dc.contributor.advisorcommitteemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Ψαραύτης, Χαρίλαος el
dc.contributor.committeemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-01-07
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-01-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής