dc.contributor.advisor |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.author |
Μαυρόγιαννης, Βασίλειος-Ηλίας Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Mavrogiannis, Vasileios-Ilias G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-01-07T09:30:00Z |
|
dc.date.available |
2011-01-07T09:30:00Z |
|
dc.date.copyright |
2010-10-21 |
|
dc.date.issued |
2011-01-07T09:30:00Z |
|
dc.date.submitted |
2010-10-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3669 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5635 |
|
dc.description |
192 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στις μέρες μας τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα containerships, πρωταγωνιστούν στην παγκόσμια ναυτιλιακή σκηνή. Οι θαλάσσιοι μεταφορείς containers και οι τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Για το λόγο αυτό γίνονται μελέτες για την αποδοτικότερη λειτουργία των τερματικών σταθμών και την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Μια τέτοια μελέτη γίνεται στην παρούσα διπλωματική εργασία. Το προβλήματα το οποίο αναλύεται, είναι το πρόβλημα της σειράς προσόρμισης των πλοίων και της ταξινόμησης των γερανογεφυρών στις θέσεις προσόρμισης του λιμένα. Στα πλαίσια της μελέτης των δύο παραπάνω σημαντικών προβλημάτων, δημιουργήσαμε προγράμματα σε γλώσσα προγραμματισμού java, για την επίλυση των δύο προβλημάτων ταυτόχρονα. Τα προγράμματα έχουν στόχο είτε την ελαχιστοποίηση του χρόνου εξυπηρέτησης των πλοίων από το σταθμό, είτε του συνολικού κόστους αναμονής. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τα προγράμματα για διάφορες περιπτώσεις και γίνεται αξιολόγηση τους. |
el |
dc.description.abstract |
Containerships have a significant role in maritime commerce. Container transporters and container terminals are key factors of container industry. Thus, research on sea transportation industry is employed for the most efficient operation of container terminals and containerships. This thesis tries to identify two main issues. The berth allocation problem (BAP) and the multi - ship crane sequencing. Therefore, specials programs in java are developed for solving simultaneously these issues. The aim of these programs is either the minimize of the terminals working time, or the minimize of ships total waiting cost. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Βασίλειος-Ηλίας Γ. Μαυρόγιαννης |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.extent |
2456807 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Τερματικοί σταθμοί διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων |
el |
dc.subject |
Πρόβλημα προσόρμισης και πλαγιοδέτησης πλοίων |
el |
dc.subject |
Ταξινόμηση γερανογεφυρών |
el |
dc.subject |
Πρόβλημα μονού πλοίου |
el |
dc.subject |
Πρόβλημα πολλαπλών πλοίων |
el |
dc.subject |
Container terminal |
en |
dc.subject |
Bap |
en |
dc.subject |
Berth allocation problem |
en |
dc.subject |
Crane sequencing |
en |
dc.subject |
Multi ship |
en |
dc.title |
Βελτιστοποίηση της σειράς εξυπηρέτησης πλοίων και της ταξινόμησης των γερανογεφυρών σε container terminal |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2010-10-21 |
|
dc.date.modified |
2010-10-21 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-01-07 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-01-07 |
|