dc.contributor.advisor |
Σπέντζας, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.author |
Δαΐκου, Σοφία Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Daikos, Sophia G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-01-25T10:06:51Z |
|
dc.date.available |
2011-01-25T10:06:51Z |
|
dc.date.copyright |
2010-10-20 |
|
dc.date.issued |
2011-01-25T10:06:51Z |
|
dc.date.submitted |
2010-10-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3706 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.831 |
|
dc.description |
114 σ. |
el |
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Συστήματα Αυτοματισμού" |
el |
dc.description.abstract |
Η επικράτηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης στα οχήματα τον 20ο αιώνα προκάλεσε βλαπτικές παρενέργειες σημαντικής έκτασης και έντασης. έτσι κινητοποιήθηκε το παγκόσμιο επιστημονικό δυναμικό, προκειμένου να εξευρεθούν τρόποι αντιμετώπισης του προβλήματος. Οι αριθμοί των οχημάτων που προστίθενται κάθε χρόνο στην κυκλοφορία επιτείνουν τα φαινόμενα και καθιστούν επιτακτική την ανάγκη λήψης άμεσων μέτρων. Η αντικατάσταση του κιντήρα εσωτερικής καύσης διαφαίνεται ότι είναι θεμα χρόνου. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανασκόπιση των τεχνολογικών επιτευγμάτων που θα συμβάλλουν στο σχεδιασμό ενός οχήματος μηδενικής ρύπανσης. Ηχρήση νέων έξυπνων υλικών, η μείωση του βάρους, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η ανλακτηση ενέργειας μέσω φρεναρίσματος είναι μερικές από τις εφαρμογές που αναπτύσσονται. Μακροπρόθεσμα αναμένεται να συμβάλλουν τεχνολογίες όπως οι κυψέλες καυσίμου και τα βιοκαύσιμα, ενώ στο άμεσο μέλλον αναμένεται να κυκλοφορήσουν πολλά ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα στην αγορά. |
el |
dc.description.abstract |
The prevalence of internal engine combustion engine vehicles of road transport during the 20th century caused extended damaging side affects. Therefore, the world's scientific potential is working in order for this problem to be confronted. The increase of the vehicles worsens this situation and it is necessary to act immediately against it. The replacement of the internal combustion machine by the electric motor is a matter of time. This dissertation aims to review the overall technological developments which will lead to the design of automobiles with zero emissions. The use of new materials for automobile design, weight reduction, renewable energy sources, regenerative energy from braking are some of the topics that will be discussed. Key technologies such as hydrogen fuel cells, electric cars and biofuels are expected to contribute in the long run. Whereas, hybrid cars are considered as the solution for the near future. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Σοφία Γ. Δαΐκου |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Οικολογικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Υβριδικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Κυψέλες καυσίμου |
el |
dc.subject |
Βιοκαύσιμα |
el |
dc.subject |
Green vehicles |
en |
dc.subject |
Hybrid vehicles |
en |
dc.subject |
Electric vehicles |
en |
dc.subject |
Fuel cells |
en |
dc.subject |
Biofuels |
en |
dc.title |
Μελέτη οχήματος πόλης με τεχνολογία φιλική προς το περιβάλλον |
el |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2010-10-13 |
|
dc.date.modified |
2010-10-20 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κωστόπουλος, Θεόδωρος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κουλοχέρης, Δημητριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σπέντζας, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κωστόπουλος, Θεόδωρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-01-25 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-01-22 |
|