HEAL DSpace

Μελέτη οχήματος πόλης με τεχνολογία φιλική προς το περιβάλλον

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σπέντζας, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Δαΐκου, Σοφία Γ. el
dc.contributor.author Daikos, Sophia G. en
dc.date.accessioned 2011-01-25T10:06:51Z
dc.date.available 2011-01-25T10:06:51Z
dc.date.copyright 2010-10-20
dc.date.issued 2011-01-25T10:06:51Z
dc.date.submitted 2010-10-20
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3706
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.831
dc.description 114 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Συστήματα Αυτοματισμού" el
dc.description.abstract Η επικράτηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης στα οχήματα τον 20ο αιώνα προκάλεσε βλαπτικές παρενέργειες σημαντικής έκτασης και έντασης. έτσι κινητοποιήθηκε το παγκόσμιο επιστημονικό δυναμικό, προκειμένου να εξευρεθούν τρόποι αντιμετώπισης του προβλήματος. Οι αριθμοί των οχημάτων που προστίθενται κάθε χρόνο στην κυκλοφορία επιτείνουν τα φαινόμενα και καθιστούν επιτακτική την ανάγκη λήψης άμεσων μέτρων. Η αντικατάσταση του κιντήρα εσωτερικής καύσης διαφαίνεται ότι είναι θεμα χρόνου. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανασκόπιση των τεχνολογικών επιτευγμάτων που θα συμβάλλουν στο σχεδιασμό ενός οχήματος μηδενικής ρύπανσης. Ηχρήση νέων έξυπνων υλικών, η μείωση του βάρους, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η ανλακτηση ενέργειας μέσω φρεναρίσματος είναι μερικές από τις εφαρμογές που αναπτύσσονται. Μακροπρόθεσμα αναμένεται να συμβάλλουν τεχνολογίες όπως οι κυψέλες καυσίμου και τα βιοκαύσιμα, ενώ στο άμεσο μέλλον αναμένεται να κυκλοφορήσουν πολλά ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα στην αγορά. el
dc.description.abstract The prevalence of internal engine combustion engine vehicles of road transport during the 20th century caused extended damaging side affects. Therefore, the world's scientific potential is working in order for this problem to be confronted. The increase of the vehicles worsens this situation and it is necessary to act immediately against it. The replacement of the internal combustion machine by the electric motor is a matter of time. This dissertation aims to review the overall technological developments which will lead to the design of automobiles with zero emissions. The use of new materials for automobile design, weight reduction, renewable energy sources, regenerative energy from braking are some of the topics that will be discussed. Key technologies such as hydrogen fuel cells, electric cars and biofuels are expected to contribute in the long run. Whereas, hybrid cars are considered as the solution for the near future. en
dc.description.statementofresponsibility Σοφία Γ. Δαΐκου el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οικολογικά οχήματα el
dc.subject Υβριδικά οχήματα el
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Κυψέλες καυσίμου el
dc.subject Βιοκαύσιμα el
dc.subject Green vehicles en
dc.subject Hybrid vehicles en
dc.subject Electric vehicles en
dc.subject Fuel cells en
dc.subject Biofuels en
dc.title Μελέτη οχήματος πόλης με τεχνολογία φιλική προς το περιβάλλον el
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-10-13
dc.date.modified 2010-10-20
dc.contributor.advisorcommitteemember Κωστόπουλος, Θεόδωρος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Κουλοχέρης, Δημητριος el
dc.contributor.committeemember Σπέντζας, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Κωστόπουλος, Θεόδωρος el
dc.contributor.committeemember Κουλοχέρης, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-01-25
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-01-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής