dc.contributor.advisor |
Σοφιανός, Αλέξανδρος |
el |
dc.contributor.author |
Λορτζιέ, Κωνσταντίνα Κ.
|
el |
dc.contributor.author |
Lortzie, Kostantina K.
|
en |
dc.contributor.author |
Μανουκιάν, Μανούκ Χ.
|
el |
dc.contributor.author |
Manoukian, Manouk X.
|
el |
dc.date.accessioned |
2011-01-28T10:18:58Z |
|
dc.date.available |
2011-01-28T10:18:58Z |
|
dc.date.copyright |
2010-10-25 |
|
dc.date.issued |
2011-01-28T10:18:58Z |
|
dc.date.submitted |
2010-10-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3724 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6006 |
|
dc.description |
225 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια γενική παρουσίαση της Κύπρου και σε αυτό παρουσιάζεται το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Λευκωσίας αναλύοντας τα προβλήματα στις δημόσιες συγκοινωνίες της και προτείνοντας ως λύση τη δημιουργία μετρό. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μελέτη και η χάραξη της γραμμής. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η γεωλογία κατα μήκος της χάραξης της γραμμής,με την χρήση γεωλογικών χαρτών και γεωτρήσεων. Τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο προτείνεται τρόπος για την διάνοιξη των σταθμών και της σήραγγας της γραμμής και υπολογίζεται η κοστολόγηση του έργου καθώς και ο χρόνος ολοκλήρωσής του. |
el |
dc.description.abstract |
The first chapter is an overview of Cyprus on which the traffic problem in Nicosia is being represented , by analyzing the issues in public transportation and suggesting a reasonable solution to construct a subway line. The second chapter describes the study and formulation of the subway line. The third chapter presents the geology along the subway line by using geological maps and investigative boreholes of the region. Finally, the fourth chapter suggests ways to open the subway stations and tunnel, estimate the cost and the scheduling of the project. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Κωνσταντίνα Κ. Λορτζιέ |
el |
dc.description.statementofresponsibility |
Μανούκ Χ. Μανουκιάν |
el |
dc.format.extent |
395 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDLocked-policy.xml |
en |
dc.subject |
Γραμμή Μετρό |
el |
dc.subject |
Λευκωσία (Κύπρος) |
el |
dc.subject |
Μεταφορές |
el |
dc.subject |
Συγκοινωνιακή κατάσταση |
el |
dc.subject |
Transportation |
en |
dc.subject |
Transportation conditions |
en |
dc.subject |
Metro line |
en |
dc.subject |
Nicosia (Cyprus) |
en |
dc.title |
Χάραξη γραμμής μετρό στη Λευκωσία |
el |
dc.title.alternative |
Metro line in Nicosia |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2010-10-18 |
|
dc.date.modified |
2010-10-25 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρόζος, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Νομικός, Παύλος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σοφιανός, Αλέξανδρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρόζος, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Νομικός, Παύλος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών. Τομέας Μεταλλευτικής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-01-28 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-01-28 |
|