HEAL DSpace

Μη Γραμμική Δυναμική Ανάλυση Οχήματος 14 Βαθμών Ελευθερίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σπέντζας, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Ντέμος, Γεώργιος N. el
dc.contributor.author Demos, Georgios N. en
dc.date.accessioned 2011-02-15T10:36:08Z
dc.date.available 2011-02-15T10:36:08Z
dc.date.copyright 2010-10-24
dc.date.issued 2011-02-15T10:36:08Z
dc.date.submitted 2010-10-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3759
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5851
dc.description 246 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη και ανάλυση δύο μαθηματικών μοντέλων προσομοίωσης της δυναμικής συμπεριφοράς τετράτροχου οχήματος, αποτελούμενου από 14 διακριτούς βαθμούς ελευθερίας. Τα μοντέλα δημιουργήθηκαν στο προγραμματιστικό περιβάλλον της Matlab, με χρήση του εργαλείου προσομοίωσης συστημάτων Simulink. Η πρώτη και βασική μοντελοποίηση κάνει χρήση των δυναμικών εξισώσεων κίνησης στην μη γραμμική τους μορφή. Η δεύτερη μοντελοποίηση επιχειρεί την γραμμικοποίηση των άνωθεν εξισώσεων και τη δημιουργία μιας διαδικασίας προσομοίωσης, βασικό χαρακτηριστικό της οποίας είναι η μεταβολή των σημείων γραμμικοποίησης με πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο. Προτού δοθεί η διαδικασία εύρεσης των εξισώσεων και γίνει η κατάστρωση αυτών, περιγράφονται λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά του χρησιμοποιούμενου οχήματος καθώς και των συνιστωσών του. Στα τελευταία κεφάλαια της εργασίας πραγματοποιείται και σχολιάζεται ενδεικτική εφαρμογή και σύγκριση των δύο μοντέλων, με χρήση οχήματος τυπικών αριθμητικών προδιαγραφών. el
dc.description.abstract This diploma thesis deals with the development and analysis of two mathematical models simulating the dynamic behavior of a four wheeled vehicle, which consists of 14 discreet degrees of freedom. The models where developed on the programming environment of Matlab, using its built in system simulation tool, Simulink. The first and primary modeling utilizes the equations of motion in their full, non linear form. The second modeling attempts the linearization of the aforementioned equations and the development of a simulation procedure, a fundamental feature of which is the variation of the linearization points in a completely autonomous manner. Before the derivation of the equations of motion is presented, a detailed description of the vehicle and its components is made. In the closing chapters an indicative implementation and comparison of the two models takes place and is commented on, making use of a vehicle of typical specifications. en
dc.description.statementofresponsibility Γεώργιος Ν. Ντέμος el
dc.format.extent 1641474 bytes
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οχήματα el
dc.subject Δυναμική el
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Μη Γραμμική δυναμική ανάλυση el
dc.subject Απόκριση el
dc.subject Vehicles en
dc.subject Dynamics en
dc.subject Simulation en
dc.subject Non Linear en
dc.subject Time response en
dc.title Μη Γραμμική Δυναμική Ανάλυση Οχήματος 14 Βαθμών Ελευθερίας el
dc.title.alternative Non Linear Dynamic Analysis Of 14 Degree-of-Freedom Vehicle en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-10-03
dc.date.modified 2010-10-24
dc.contributor.advisorcommitteemember Αντωνιάδης, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Προβατίδης, Χριστόφορος el
dc.contributor.committeemember Σπέντζας, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Αντωνιάδης, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Προβατίδης, Χριστόφορος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Οχημάτων el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-02-15
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-02-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής